Advertentie | |
|
![]() |
|
Verwijderd
|
ik had een soortgelijk probleem met spellen van EA voornamelijk.. die kan op dit systeem dus *niet* overweg met 2 CD-rom drives.. registry alles nagechecked, vanaf E: installeren deed hij het naderhand niet op E: en óók niet op F:, spel verwijderd, vanaf F: geinstalleerd, vanaf F: vind hij de correcte CD niet, en van E: ook niet..
we hebben het dus ook over het origineel hier, en ik had het registry helemaal uitgeplozen of ik iets vreemds kon vinden.. maar helemaal niets.. uiteindelijk was ik genoodzaakt om een lompe workaround toe te passen; een nocd-patch ophalen van www.gamecopyworld.com . misschien helpt dat bij jou ook? |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
't is puur me brander... op alleen de brander installen doettie 't niet met spelen, op alleen me dvd wel, en op me brander en dvd samen doet ie 't ook alleen op me DVD... nocd patch is 'n goed ideej, niet eens aan gedacht *slaat zichzelf voor hoofd* ------------------ * [Dit bericht is aangepast door Bad Boy Me (23-04-2001).]
||
![]() |
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
|
|
![]() |
||||