Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Technologie / Software & Hardware
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 22-04-2001, 23:00
Bad Boy Me
Bad Boy Me is offline
me brander doet erg vaag... 't viel me nu op met Black & White... me brander BLIJFT zeggen "please insert correct cd-rom and restart application" maar 't is GVD een echte! me dvd leest 'm wel gewoon perfect... ik vind 't vaag omdat ik 'm met me brander geinstalleert heb... dus ik schroef 't kreng open, kruimeldief er doorheen, lens schoongemaakt met (van links naar rechts): alcohol, spiritus, glassex en hij blijft die fcking leesfout maken...

ik ben hopeloos, hopelijk kunnen jullie dat veranderen

Thnx,
Rob
Oud 23-04-2001, 00:03
Verwijderd
ik had een soortgelijk probleem met spellen van EA voornamelijk.. die kan op dit systeem dus *niet* overweg met 2 CD-rom drives.. registry alles nagechecked, vanaf E: installeren deed hij het naderhand niet op E: en óók niet op F:, spel verwijderd, vanaf F: geinstalleerd, vanaf F: vind hij de correcte CD niet, en van E: ook niet..

we hebben het dus ook over het origineel hier, en ik had het registry helemaal uitgeplozen of ik iets vreemds kon vinden.. maar helemaal niets..

uiteindelijk was ik genoodzaakt om een lompe workaround toe te passen; een nocd-patch ophalen van www.gamecopyworld.com .

misschien helpt dat bij jou ook?
Met citaat reageren
Oud 23-04-2001, 02:54
Bad Boy Me
Bad Boy Me is offline
Citaat:
Dobermann schreef:
ik had een soortgelijk probleem met spellen van EA voornamelijk.. die kan op dit systeem dus *niet* overweg met 2 CD-rom drives.. registry alles nagechecked, vanaf E: installeren deed hij het naderhand niet op E: en óók niet op F:, spel verwijderd, vanaf F: geinstalleerd, vanaf F: vind hij de correcte CD niet, en van E: ook niet..

we hebben het dus ook over het origineel hier, en ik had het registry helemaal uitgeplozen of ik iets vreemds kon vinden.. maar helemaal niets..

uiteindelijk was ik genoodzaakt om een lompe workaround toe te passen; een nocd-patch ophalen van www.gamecopyworld.com .

misschien helpt dat bij jou ook?

't is puur me brander... op alleen de brander installen doettie 't niet met spelen, op alleen me dvd wel, en op me brander en dvd samen doet ie 't ook alleen op me DVD...

nocd patch is 'n goed ideej, niet eens aan gedacht *slaat zichzelf voor hoofd*

------------------
*

[Dit bericht is aangepast door Bad Boy Me (23-04-2001).]
Oud 23-04-2001, 11:19
Verwijderd
Citaat:
Bad Boy Me schreef:

't is puur me brander... op alleen de brander installen doettie 't niet met spelen, op alleen me dvd wel, en op me brander en dvd samen doet ie 't ook alleen op me DVD...

nocd patch is 'n goed ideej, niet eens aan gedacht *slaat zichzelf voor hoofd*

toch is het pijn om een patch te moeten gebruiken op een legaal gekochte game..
Met citaat reageren
Oud 23-04-2001, 14:52
Bad Boy Me
Bad Boy Me is offline
Citaat:
Dobermann schreef:
toch is het pijn om een patch te moeten gebruiken op een legaal gekochte game..
't is niet nodig, omdat me dvd 'm wel goed leest (ook naast e brander) maar die brander irriteert me!

Oud 24-04-2001, 22:15
Superdarkje
Superdarkje is offline
Soortgelijk probleem met Diablo 2 hier, ligt waarschijnlijk aan de soort cd-rom drive

[Dit bericht is aangepast door Superdarkje (24-04-2001).]
Oud 25-04-2001, 09:19
Bad Boy Me
Bad Boy Me is offline
Citaat:
Superdarkje schreef:
Soortgelijk probleem met Diablo 2 hier, ligt waarschijnlijk aan de soort cd-rom drive

[Dit bericht is aangepast door Superdarkje (24-04-2001).]
soort drive... daar zit wat in heej! maar ook met branden issie vaag vaak... maar ik denk dat dat 't is

Reageren

Regels voor berichten