Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Technologie / Software & Hardware
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 16-01-2001, 21:56
Assassinator
Assassinator is offline
Ik zag net die andere post over Benchmarks, en ik had daar nog een vraagje over.

Ik heb een:
  • AMD Duron 600
  • MSI K7T Pro 133Mhz.
  • 64MB 133Mhz.
  • TNT II Vanta 32MB

Als score bij 3DMark2000 had ik (slechts) 1550. Is dit laag, of zou dit voor dit systeem goed moeten zijn.

Dit systeem waar ik mee werk, is namelijk het eerste systeem waar ik ooit (jaar geleden) voor alles heb geinstalleerd (Windows, drivers, enz..) en die benchmark zou moeten kunnen geven of ik dat goed gedaan heb...

Oud 16-01-2001, 23:28
Phusion
Phusion is offline
Nou ik denk dat je te weinig RAM hebt
ik had ook ongeveer zo'n score met een Celeron 400, 160mb RAM, Voodoo 3 2000
Oud 03-05-2001, 17:36
robdr
robdr is offline
Citaat:
Assassinator schreef:
Ik zag net die andere post over Benchmarks, en ik had daar nog een vraagje over.

Ik heb een:
  • AMD Duron 600
  • MSI K7T Pro 133Mhz.
  • 64MB 133Mhz.
  • TNT II Vanta 32MB

Als score bij 3DMark2000 had ik (slechts) 1550. Is dit laag, of zou dit voor dit systeem goed moeten zijn.

Dit systeem waar ik mee werk, is namelijk het eerste systeem waar ik ooit (jaar geleden) voor alles heb geinstalleerd (Windows, drivers, enz..) en die benchmark zou moeten kunnen geven of ik dat goed gedaan heb...

hmz.... ik haal met mijn:

p3-450
ati rage 128 @135/145
128mb ram

2346 3d marks
Oud 03-05-2001, 19:43
Verwijderd
't Zal hem voor een groot gedeelte liggen aan die baggerkaart. TNT2 Vanta is nou niet bepaald snel, en 64 mb helpt ook niet echt. Ter vergelijking: ik haalde met m'n ouwe bakkie de 2634 3Dmarks, en dat was een Celeron 366 op 616 met 256mb RAM en een Matrox G400Max 32mb.
Met citaat reageren
Oud 03-05-2001, 23:17
Verwijderd
Die videokaart is idd echt zwaar ruk. Beetje geheugen zal slechts een klein beetje schelen. Als ik jou was zou ik beide upgraden.
Met citaat reageren
Oud 04-05-2001, 20:55
Verwijderd
je videokaart en het geheugen zijn de bottleneck.. meer je videokaart dan het geheugen me dunkt; koop een GeForce 2 MX'je en er zal een wereld voor je opengaan..

overigens, wat game-benchmarks betreft; de videokaart is absoluut de bepalende factor, de tijd dat de processor de snelheid bepaalde is voorbij.. (hoewel.. als er software komt die rekening houdt met een pentium 4.. maar dat terzijde)
Met citaat reageren
Oud 05-05-2001, 12:56
Assassinator
Assassinator is offline
heb ik 4 maanden op het antwoord moeten wachten maar tis er.. thnx hoor alleen een beetje out-of-date..
mn configuratie klopt in deze post geen eens meer
Reageren

Regels voor berichten