Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Drugs & Alcohol
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 09-12-2002, 15:43
Mad Ruda
Mad Ruda is offline
Ik zeg wadappez yo:

Ik vroeg me gekschierend af hoe lang jullie meestal nodig hebben voordat je lichaam weer een beetje normaal functioneert als je drugs hebt genomen.

Nu moet je natuurlijk meteen het onderscheid tussen soft- en harddrugs maken, speed (de grootste rotzooi, volgens drugsbestrijders) vergt natuurlijk meer van je lichaam dan een gezond sjointje.

Laten jullie je lichaam gewoon de loop gaan (dat wil zeggen: geen idee wanneer mijn lichaam weer herstelt is van ik noem bijvoorbeeld een pil vol mdma), of let je echt wel goed op dat je genoeg slaap en de juiste vitamientjes meepikt?

Just let me know, if you want of course.

Catch yall.

Mad Ruda
Oud 09-12-2002, 16:51
]{ing
]{ing is offline
ik eet zoveel groente en fruit mogelijk, drink vooral thee en sinaasappelsap.. en ik doe sowieso geen harddrugs op regelmatige basis. en vitamine c/multivitamine tabletten zijn ook goed voor je.
Met citaat reageren
Oud 09-12-2002, 17:25
Griller
Griller is offline
ik eet heel vaak fruit , slik ook elke dag 5 vitamine c pilletjes en 1 maal per dag een multivitamine pil en sport ook nog elke dag ... op deze manier heeft mijn lichaam niet zoveel last van de zware belasting ....
Oud 09-12-2002, 17:38
Locke
Locke is offline
Ik leefde eerst gewoon zeer slecht nu eet ik meer gezonde dingen en minder vet eten .. na softdrugs leef ik gewoon door als normaal maar bij hard drugs eet ik wat meer fruit en vitamine pillen ( die ik normaal nooit eet) en bij xtc 5 htp voor het slapen ..
Oud 09-12-2002, 19:42
CokemanLalalala
CokemanLalalala is offline
heb vaak zat gehad dat ik me na een zaterdag goed drinken, maandag nog vaag voelde en dinsdags ook nog niet optimaal, woensdag pas weer normaal ofzo
Met citaat reageren
Oud 09-12-2002, 21:34
Angerfist
Angerfist is offline
na xtc altijd goed slapen natuurlijk gaat dat niet meteen maar neem rust. en de dag erna veel groente ,fruit,eiwitten.fruitdranken/thee/vlees maja ik doe ook fitness 4 x per week en ja ik ben een vreetzak.maar goed (gezond) eten is zeer belangrijk en goed rust nemen ,voor blowen krijg je vanzelf al vreetkicks dus..........
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten