Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Technologie / Software & Hardware
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 26-04-2001, 23:59
duracelkonijntje
duracelkonijntje is offline
[ik wil de informatie in dit topic niet gebruiken om te het te misbruiken maar uitsluitend voor educatieve doeleinden ]

he, ik heb gehoord dat het met een beetje handigheid, wat spulletjes uit de doe-het-zelf zaak en een goede handleiding niet moeilijk blijkt te zijn om zelf een decoder te bouwen, voor canal+ enzow..
Ik heb al wat op internet rond gekeken, maar daar stonden vooral handleidingen van hoe ik bijvoorbeeld een luxcrypt ding om kan bouwen tot canal+ decoder. Maar zo'n ding hebbik dus niet. En bovendien schijnt die tegenwoordig ook neit meer te werken omdat de encryptie van canal+ veranderd is ofzo.

Dus wie kan mij helpen aan een handleiding om zelf zo'n ding te bouwen, die ook nog werkt ook.

Geef niet als antwoord linx naar van die cablecrypt software, die ken ik al maar ik heb geen geld om een tv kaart voor m'n compu te kopen en tv kijken op je compu zuigt.

grz+tnx

duracelkonijntje

[Dit bericht is aangepast door duracelkonijntje (27-04-2001).]
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 27-04-2001, 01:01
mr_anonymous
mr_anonymous is offline
Ik denk dat je net zo duur uit bent met het kopen van componenten voor een zelf in elkaar gesoldeerde decoder als voor een tv-kaart.

Ik weet ook niet of het nog kan tegenwoordig...
Oud 27-04-2001, 12:25
Christiaan's Soul
Christiaan's Soul is offline
je kunt ook via de pc naar de TV kijken via kabeltjuh .
Met citaat reageren
Oud 03-05-2001, 00:10
Dreams
Dreams is offline
http://cable.how-to.cabledescramblerplans.com/
Met citaat reageren
Oud 03-05-2001, 00:32
duracelkonijntje
ja, ik heb dus geen zin om voor die informatie te betalen he...
Met citaat reageren
Oud 03-05-2001, 14:32
Dreams
Dreams is offline
Citaat:
duracelkonijntje schreef:
Dan niet!

Met citaat reageren
Oud 05-05-2001, 18:47
Steefzz
Steefzz is offline
Zoiet heb ik ook nog eens een tijdje gezcht. Ik ben er maar mee gekapt. Want ten eerste wil ik dus wel canal+ met geluid hebben en ten tweede ga ik echt absoluut niet via de pc kijken. Ik heb een hele bioscoop op me kamer staan, waarom zou ik dan op zo'n klote beeldschermpje van de pc kijken met een kut kwaliteit van geluid.
Met citaat reageren
Oud 05-05-2001, 20:28
KoRnGuy
KoRnGuy is offline
Citaat:
Steefzz schreef:
Zoiet heb ik ook nog eens een tijdje gezcht. Ik ben er maar mee gekapt. Want ten eerste wil ik dus wel canal+ met geluid hebben en ten tweede ga ik echt absoluut niet via de pc kijken. Ik heb een hele bioscoop op me kamer staan, waarom zou ik dan op zo'n klote beeldschermpje van de pc kijken met een kut kwaliteit van geluid.
tv-out bestaat ook... ik heb ook een thuisbioscoop... geen DvD... DiVX

Met citaat reageren
Oud 06-05-2001, 10:33
Steefzz
Steefzz is offline
Citaat:
KoRnGuy schreef:

[/B]

Ja klopt maar dan moet ik ten eerste een nieuwe computer kopen om op me kamer te zetten en een goede videokaart en weet ik veel ammaal wat nog meer.
En voor da geld heb ik allang een decodertje staan hoor.
Met citaat reageren
Oud 06-05-2001, 13:52
KoRnGuy
KoRnGuy is offline
Citaat:
Steefzz schreef:

Ja klopt maar dan moet ik ten eerste een nieuwe computer kopen om op me kamer te zetten en een goede videokaart en weet ik veel ammaal wat nog meer.
En voor da geld heb ik allang een decodertje staan hoor.
wat denk je dat ik gedaan heb...
Met citaat reageren
Oud 06-05-2001, 14:39
Pyro
Pyro is offline
Citaat:
KoRnGuy schreef:
Citaat:
Steefzz schreef:

DivX en een thuisbioscoop?

Oud 06-05-2001, 14:51
KoRnGuy
KoRnGuy is offline
Citaat:
Pyro schreef:
DivX en een thuisbioscoop?

Thuisbioscoop: breedbeeld tv, dolby digital, pc en mp3 en divx
Met citaat reageren
Oud 06-05-2001, 22:05
duracelkonijntje
dat was inderdaad de aanleiding van dit topic...
ik heb ook thuisbioscoop (DVD (die ook cdr en cdrw kan leze ), Dolby digital, DTS surround, breedbeeld tv etc) en wil graag ook canal+ kijke.
maar de redenen waarom ik dit NIET via m'n comp wil doen:
-dan moet je 3 kabels gaan spannen van comp naar thuisbios: 1 voor video en 2 voor geluid...daar hebbik dus geen zin in aangezien comp aan andere kant van kamer staat dan thuisbios.
-ik heb geen kabel kaart in m'n comp om gecodeerde canal+ te ontvangen. Bovendien is die decoderings software ook niet zo goed (geen geluit enzow). En divx is leuk maar de kwaliteit is echt te laag. sorry hoor, maar je gaat toch niet een film in 200x300 dots kijke op je breedbeeld tv... dan lijkt het wel tetris. Dat vind ik een belediging voor m'n thuisbioscoop. En er zijn maar weinig films met een hogere resolutie...de hoogste die bij imesh/kazaa beschikbaar was was d8ik 400*600 dots...

dus al met al is de enige oplossing een decoder voor tv kopen...of maken hoopte ik
Met citaat reageren
Oud 07-05-2001, 17:43
21erik1
21erik1 is offline
Citaat:
KoRnGuy schreef:
Citaat:
Steefzz schreef:

en 100 piek extra betalen op een nieuwe videokaart waarvan je weet dat ie over een maand of drie compleet verouderd is, en dan ook nog eens extra moet gaan betalen voor een losse dvd-encoder (of ingebouwd in je videokaart, maar dan ben je eerst een maand aan het zoeken naar een goeiee kaart en daarna kan je niet kiezen )

------
All Your Base Are Belong To Us
Oud 09-05-2001, 16:43
ManHiphopJan
ManHiphopJan is offline
Citaat:
duracelkonijntje schreef:
dan moet je niet meer zeuren

Oud 09-05-2001, 18:15
Utopia
Utopia is offline
Citaat:
KoRnGuy schreef:
Thuisbioscoop: breedbeeld tv, dolby digital, pc en mp3 en divx

Volgens mij heeft DivX helemaal geen Dolby Digital.
Oud 09-05-2001, 18:38
Dreams
Dreams is offline
Citaat:
Utopia schreef:
Volgens mij heeft DivX helemaal geen Dolby Digital.

Nèh, alleen Dolby Surround dacht ik, omdat dat al in het Stereo signaal zit...
Met citaat reageren
Oud 09-05-2001, 19:26
KoRnGuy
KoRnGuy is offline
Ik heb een Dolby Digital versterker dat heeft idd nix te maken met DiVX, ik heb er ook een DvD speler in...
Met citaat reageren
Oud 10-05-2001, 01:32
matrex
matrex is offline
Het antwoord!!! Schotel kopen en het kaartje kraken met een programmer. Schotel kost +decoder en de tuner +/- 1000,-. Je hoeft je hele leven niets meer aan de kabel te betalen.
Reageren

Regels voor berichten