Advertentie | |
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Ja klopt maar dan moet ik ten eerste een nieuwe computer kopen om op me kamer te zetten en een goede videokaart en weet ik veel ammaal wat nog meer. En voor da geld heb ik allang een decodertje staan hoor. |
![]() |
|||
![]() |
Citaat:
![]() ![]()
|
![]() |
dat was inderdaad de aanleiding van dit topic...
ik heb ook thuisbioscoop (DVD (die ook cdr en cdrw kan leze ![]() ![]() ![]() maar de redenen waarom ik dit NIET via m'n comp wil doen: -dan moet je 3 kabels gaan spannen van comp naar thuisbios: 1 voor video en 2 voor geluid...daar hebbik dus geen zin in aangezien comp aan andere kant van kamer staat dan thuisbios. -ik heb geen kabel kaart in m'n comp om gecodeerde canal+ te ontvangen. Bovendien is die decoderings software ook niet zo goed (geen geluit enzow). En divx is leuk maar de kwaliteit is echt te laag. sorry hoor, maar je gaat toch niet een film in 200x300 dots kijke op je breedbeeld tv... dan lijkt het wel tetris. Dat vind ik een belediging voor m'n thuisbioscoop. En er zijn maar weinig films met een hogere resolutie...de hoogste die bij imesh/kazaa beschikbaar was was d8ik 400*600 dots... dus al met al is de enige oplossing een decoder voor tv kopen...of maken hoopte ik ![]() |
![]() |
|||
![]() |
Citaat:
![]() ------ All Your Base Are Belong To Us
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Software & Hardware |
[digitenne] één kastje voor 2 tv's? ekki | 8 | 14-04-2004 20:59 | |
Software & Hardware |
[Mainboard] Welk Mainboard hebben jullie? Rugbuksnuffer | 42 | 10-05-2003 14:15 | |
Seksualiteit |
A-seksueel? Linda | 63 | 15-01-2002 22:28 |