Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Technologie / Software & Hardware
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 11-06-2002, 11:13
Verwijderd
Voor iedereen die plaatjes wil zien, specs en de test opstellingen en wat de kaarten leveren enz.....

Ga naar deze link, 15 pagina's volop info over de allernieuwstje Geforce 4 Ti 4*** kaarten:

Toms Hardware

Dus, daar vind je alles
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 11-06-2002, 12:45
MaakUt
MaakUt is offline
yay ... ik w8 op de nieuwe ATi.. of iig op de next gen.. ik weet niet wat nvidia allemaal voor plannen heeft voor na de zomer...
Oud 11-06-2002, 14:59
Verwijderd
Ik heb een GF3 (de 'classic').

Voor mij heeft 't dus niet zoveel zin om up te graden, dan moet ik minstens naar de GF4Ti4600. En da's me veel te veel geld voor de performancewinst. Buitendat; ik moet het eerste spel nog tegenkomen welke mijn kaart écht laat zweten.
Met citaat reageren
Oud 11-06-2002, 15:28
]{ing
]{ing is offline
leuk een nieuwslink...

voor mij geen gf4.. mijn videokaart voldoet ook nog wel (zie dobermann) misschien dat de Matrox Parhelia wat wordt
Met citaat reageren
Oud 11-06-2002, 16:02
de postbode
de postbode is offline
Citaat:
]{ing schreef:
leuk een nieuwslink...

voor mij geen gf4.. mijn videokaart voldoet ook nog wel (zie dobermann) misschien dat de Matrox Parhelia wat wordt
of deze *kwijl* die kaart op de foto er bij is trouwens ook wel stoer (ts een vodoo5 600 d8t ik)

-de postbode-
Oud 11-06-2002, 16:40
DEChengst
DEChengst is offline
Citaat:
de postbode schreef:

of deze *kwijl*
Waarom krijg ik hier nou in eens het Bitboys gevoel bij ?

-Desecrator
Oud 11-06-2002, 16:44
DEChengst
DEChengst is offline
Ik draai momenteel nog met de Matrox G450. Performt voor geen meter meer, maar geeft tenminste fatsoenlijk beeld Mijn volgende kaart gaat de Parhelia worden. Deze kaart gaat gewoon speelbare framerates op leveren voor de komende twee jaar en nog beter beeld neerzetten dan mijn G450

-Desecrator
Oud 11-06-2002, 19:27
WolterB
WolterB is offline
ik houd t voorlopig nog wel bij mij GF2-MX 400, totdat hij spellen echt niet meer goed kan weergeven, dan stap ik wel over op een GF4
Oud 11-06-2002, 23:40
Verwijderd
Citaat:
Desecrator schreef:

Waarom krijg ik hier nou in eens het Bitboys gevoel bij ?

-Desecrator
Idd, eerst zien dan geloven.

M'n Geforce 2 Ti kan nog aardig meekomen. Ik wacht voorlopig nog wel even met een upgrade....tenzij UT2003/Doom 3 helemaal niet vooruit te branden zijn.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten