Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Technologie / Software & Hardware
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 05-05-2001, 13:17
MaNdArKdExTeR
MaNdArKdExTeR is offline
Ik heb het over tv-out wat kan je daarmee doen, dvd filmen op je tv kijken??
of gratis canal+ enzo kijken????
(ik heb canal+)
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 05-05-2001, 13:20
Dreams
Dreams is offline
Alles wat je op de computermonitor ziet kun je dan naar de TV sturen da's zo'n beetje alles...
Met citaat reageren
Oud 05-05-2001, 13:27
MaNdArKdExTeR
MaNdArKdExTeR is offline
Aha, bedankt
Met citaat reageren
Oud 05-05-2001, 13:43
21erik1
21erik1 is offline
daarmee kan je ook tvkijken op je comp ,maar dan heb je wel een speciaal proggie nodig
Oud 05-05-2001, 14:13
KoRnGuy
KoRnGuy is offline
Citaat:
21erik1 schreef:
daarmee kan je ook tvkijken op je comp ,maar dan heb je wel een speciaal proggie nodig
nee, het gaat over een videokaart, niet over een tvkaart, dus nix proggie: je hebt een tvkaart nodig om tv te kijken en canal + enzo
Met citaat reageren
Oud 05-05-2001, 15:16
Athlon
Athlon is offline
Citaat:
KoRnGuy schreef:
nee, het gaat over een videokaart, niet over een tvkaart, dus nix proggie: je hebt een tvkaart nodig om tv te kijken en canal + enzo

Of een TV-in op je videokaart, zoals op de ATI All In Wonder AGP bijvoorbeeld...
Met citaat reageren
Oud 05-05-2001, 18:05
KoRnGuy
KoRnGuy is offline
Citaat:
Athlon schreef:
Of een TV-in op je videokaart, zoals op de ATI All In Wonder AGP bijvoorbeeld...

Das ook een rare oplossing... want een Geforce levert wel nogal veel betere prestaties
Met citaat reageren
Oud 06-05-2001, 14:19
Pyro
Pyro is offline
Op de Asus v6800 deluxe zit TV in out en nog wat gare connectors. Het is me nog nooit gelukt om Tv te kijken op me pjoeter :/ (Via de video recorder oid.)
Wel heb ik een keer tv gebruikt als monitor. Echt kut. Max res 800 600 en het zag er totaal niet uit :/ (bij mij dan).
Oud 06-05-2001, 14:57
KoRnGuy
KoRnGuy is offline
Citaat:
Pyro schreef:
Op de Asus v6800 deluxe zit TV in out en nog wat gare connectors. Het is me nog nooit gelukt om Tv te kijken op me pjoeter :/ (Via de video recorder oid.)
Wel heb ik een keer tv gebruikt als monitor. Echt kut. Max res 800 600 en het zag er totaal niet uit :/ (bij mij dan).
Jep dat is zo...

Met citaat reageren
Oud 07-05-2001, 09:58
Athlon
Athlon is offline
Citaat:
KoRnGuy schreef:
Das ook een rare oplossing... want een Geforce levert wel nogal veel betere prestaties

Ja klopt, maar volgens Creative kun je ook TV kijken op de Voodoo 3/3500, want daar zou een speciale decoder op moeten zitten zeggen ze. Das dan ook gelijk het verschil met de Voodoo 3/3000 volgens hun.
Ik geloof er geen zak van.

Is er hier iemand met een 3/3500 voodoo-kaart?? en heb je er ooit TV op kunnen kijken??
Met citaat reageren
Oud 07-05-2001, 14:03
Tyrael
Tyrael is offline
Wanneer je echt TV wilt kijken op je PC moet je gewoon een TV-kaart aanschaffen. Keb er zelf ook 1 (merk: Hauppauge). Mijn TV heb ik niet als monitor kunnen gebruiken. Alleen wanneer ik een DVD draai op de PC kan ik door mijn Real Magic DVD/MPEG2 kaart de film op de TV zien. (DMV een SVHS kabel)
Oud 08-05-2001, 15:07
MaNdArKdExTeR
MaNdArKdExTeR is offline
Heb een tv kaart maar ik gebruik het bijna nooit, weet ook niet waarom ik het heb gekocht.
Met citaat reageren
Oud 08-05-2001, 16:59
G-Scorpion
G-Scorpion is offline
Citaat:
21erik1 schreef:

Hardware + Software
Oud 10-05-2001, 16:48
WouTaH
WouTaH is offline
Ach ja, de TV loopt hopeloos achter... Een gierig kutbeeld op de Sony 29" TV, ik kijk liever naar mijn 19" Iyama schermpje dan naar die gare TV, maar ja wie ben ik?
Reageren

Regels voor berichten