Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Drugs & Alcohol
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 12-05-2002, 14:33
the Comebackkid
the Comebackkid is offline
oke jongens en meisjes, ik weet het nu zeker, ze hebben het nog steeds in Ambulances........LACHGAS!!!!!!

Ik werd vorig weekende opgehaald door een ambulance (in Amsterdam) omdat ik een ongelukje had gehad. Ik heb grvraagd ofdat ik aan het lachgas mocht....... helaas mocht het niet, om dat ik volgens die ambulance man toch niet zo heel veel pijn had, maar ze hadden dus wel lachgas.

Echt vet trippen dat spul, dan zak je zeg in een trip, de hele werkelijkheid veranderd, het is helemaal niet schadelijk.

Dus als je ooit wordt opgehaald door een ambulance en je bent nog bij zinnen, gewoon vragen: Mag ik aan het lachgas? En zeggen dat je verrot van de pijn (mijn fout). Wie weet, vet trippen.
Oud 12-05-2002, 15:35
SaLVAD0R
SaLVAD0R is offline
nee dude,
alleen als je het in kleine hoeveelheiden gebruikt val je niet weg, en als ze je in een ambulance lachgas toe moeten dienen ga je gewoon lekker slapen en niet trippen :/
Met citaat reageren
Oud 12-05-2002, 15:36
Faery
Faery is offline
dan liever een biertje :/
Oud 12-05-2002, 15:44
Blenderhead
Blenderhead is offline
Citaat:
Faery schreef:
dan liever een biertje :/
of 20 biertjes
Oud 12-05-2002, 16:14
dopehead
dopehead is offline
of 1 fles stroh rum zelfde efect beter nog tis slecht voor je nieren enzo om zo veel te drinken kan je beter minder drinken maar wel sterkere spul.
Met citaat reageren
Oud 12-05-2002, 18:48
blackfairy
blackfairy is offline
Citaat:
dopehead schreef:
of 1 fles stroh rum zelfde efect beter nog tis slecht voor je nieren enzo om zo veel te drinken kan je beter minder drinken maar wel sterkere spul.
das ook bullshit... tgaat om de hoeveelheid alcohol die je binnenkrijgt en die je nieren moeten verwerken en echyt niet om de hoeveelheid vocht.
Oud 12-05-2002, 19:32
the Comebackkid
VAN EEN HOGE DOSIS lkachgas ga je niet echt snel slapen hoor, ja je gaat wel knock out trouwens. en je krijgt er tijdelijk een groen-blauwe kop van als je er te weinig zuurstof bij krijgt (lees; zak met lachgas over je kop trekken)

On topic blijven jongens, zuipen weet iedereen wel hoe lache dat is. (verrot helaas wel je lichaam, dat merk je)
Oud 12-05-2002, 19:50
Griller
Griller is offline
Citaat:
the Comebackkid schreef:
VAN EEN HOGE DOSIS lkachgas ga je niet echt snel slapen hoor, ja je gaat wel knock out trouwens. en je krijgt er tijdelijk een groen-blauwe kop van als je er te weinig zuurstof bij krijgt (lees; zak met lachgas over je kop trekken)

On topic blijven jongens, zuipen weet iedereen wel hoe lache dat is. (verrot helaas wel je lichaam, dat merk je)
Vet .. kun je dat ook ergens kopen?
Oud 12-05-2002, 21:54
apekop123
apekop123 is offline
Eerst ff voor de duidelijkheid H20 is water. Lachgas is N20. Lachgas is niet geheel ongevaarlijk, maar in vergelijking met andere drugs is het toch vrij veilig. Aan lachgas kun je heel simpel komen. Ga naar bijv de Blokker en vraag navul verpakkingen voor een slagroomspuitbus. Je moet dan wel zo'n proffesionele slagroomspuitbus hebben. Het is het beste om het gas eerst in een ballon te laten lopen

voor meer info klik hier

In de supermarkt kunnen we patronen voor de slagroomspuit kopen. Deze bevatten net genoeg gas voor twee volle teugen, wat eigenlijk te weinig is om bevredigend te raken. Let erop dat de patronen puur lachgas bevatten. Je moet het geinhaleerde gas zo lang mogelijk in je longen houden en je kunt het daarna uitademen in een ballon, om het opnieuw in te ademen.
Oud 13-05-2002, 13:52
Anal Avenger
Anal Avenger is offline
waar worden ambulances die geen dienst hebben geparkeerd?

Oud 13-05-2002, 19:58
Griller
Griller is offline
Citaat:
Anal Avenger schreef:
waar worden ambulances die geen dienst hebben geparkeerd?

Bij zo'n garage naast het ziekenhuis .. goed idee trouwens
Oud 16-05-2002, 13:12
SpeCteR
SpeCteR is offline
ehmmmm niet slecht???? dat spul tast je hersens direct aan! vooral in die dosis om te trippen. zeker niet aan beginnen
Oud 16-05-2002, 13:33
iroQuai
iroQuai is offline
Citaat:
SpeCteR schreef:
ehmmmm niet slecht???? dat spul tast je hersens direct aan! vooral in die dosis om te trippen. zeker niet aan beginnen
meer uitleg graag?

http://forum.fok.nl/showtopic.php/144764/1 <--

ik wil het namelijk wel eens proberen... heb wat info gevraagd, en geen van de mensen die ervaring hebben heeft ooit gemeldt dat het je hersens direct aantast..

zou je misschien kunnen vertellen (+onderbouwen) waarom het zo slecht is?
Oud 16-05-2002, 14:01
iroQuai
iroQuai is offline
okee, ik heb maar even de drugs infolijn gebeld om duidelijkheid te krijgen.

bij veelvuldig gebruik worden aanmaak van zaadcellen en rodebloedcellen geremt.
bij recreatief gebruik (dus gewoon 1 of 2 x zo'n ballonnetje inademen) kunnen deze dingen niet gebeuren.
wel kan je er eventueel hoofdpijn, misselijkheid en duizeligheid van krijgen, maar niks ernstigs.

die miljoenen hersencellen blijven dus gewoon in leven
Oud 16-05-2002, 14:07
iroQuai
iroQuai is offline
Citaat:
VEILIGHEID
Het gebruik van lachgas verloopt meestal zonder problemen. Daarom denken velen dat lachgas volkomen veilig is. Er zijn echter wel degelijk risico’s als je teveel of te vaak neemt. Je kunt geestelijk ook verslaafd raken.

Let op: met de hierna volgende simpele TIPS kun je echter de risico’s fors verminderen:

- ga zitten voor je lachgas neemt en leg scherpe en zware spullen uit je handen. Maak je sigaret uit.

- neem lachgas uitsluitend uit ballonnen en nooit rechtstreeks uit een fles. Daarmee voorkom je zuurstofgebrek, stikken en ernstige bevriezingswonden aan de mond, lippen en stembanden

- combineer lachgas niet met alcohol. Alcohol versterkt de verdovende werking van lachgas en verhoogt risico’s.

- combineer lachgas niet met speed. Door de speed merk je minder van de werking van lachgas. Je kunt daardoor ongemerkt zoveel lachgas binnenkrijgen dat je jezelf vergiftigt.

- teveel lachgas en te weinig zuurstof leidt onder meer tot schade aan de hersenen. Er zijn verschillende manieren om voldoende zuurstof binnen te krijgen.

KIES DE MANIER DIE JE HET BEST BEVALT.
- Haal niet achter elkaar de hele ballon leeg, neem pauzes.

- Adem eerst wat lucht in, neem dan lachgas uit de ballon.

- Blaas eerst zelf wat lucht in de ballon met het lachgas, adem daarna enige malen lucht in voordat je lachgas neemt.

- Neem uitsluitend lachgas als je je lichamelijk en geestelijk piekfijn voelt. Neem ook geen lachgas als je zwanger bent.

-Let op de signalen van je lichaam. Stop ermee als je klachten krijgt door lachgas.

ATTENTIE !!
Neem geen lachgas als je erg verkouden bent. Lachgas zet uit in lucht en je trommelvlies kan springen als je hoofd "verstopt" is. Behalve oorpijn geeft dit soms blijvende gehoorschade.
niet het lachgas zelf sloopt dus hersencellen, maar het tekort aan zuurstof kan de hersens beschadigen. als je er dus ook genoeg lucht bij binnen krijgt heb je dit niet

na de examens ga ik dit maar eens proberen denk ik
Oud 16-05-2002, 22:01
Verwijderd
Citaat:
SaLVAD0R schreef:
nee dude,
alleen als je het in kleine hoeveelheiden gebruikt val je niet weg, en als ze je in een ambulance lachgas toe moeten dienen ga je gewoon lekker slapen en niet trippen :/
Ik heb gisteren mn rug zwaar gekneusd, ook ambulance erbij... en ik kón gewoon echt niet ontspannen van de pijn dus ik kreeg ook iets van het ambulance personeel, best eng want ik zag gewoon mn armen verslappen maar ik voelde wel nog alle pijn, je kan dus niet tegenstribbelen zeg maar. Ik kende dit topic al, en gisteren avond toen ik naar huis ging vroeg ik wat t was zei die lachgas dus ik d8: ha! ik ga er eens een ervaring bij posten

Minni
Met citaat reageren
Oud 19-05-2002, 13:20
the Comebackkid
Vet!!! ik zeg het weer; altijd zeggen dat je pijn hebt,
Oud 20-05-2002, 11:43
DizZyRicK
DizZyRicK is offline
Maar als et gas ook in navul verpakkingen zit...zo je dan ook zo een slagroombus kunnen pakken die met de tuit omhoog kunnen inademen?
Met citaat reageren
Oud 21-05-2002, 13:12
Vash!
Vash! is offline
Citaat:
DizZyRicK schreef:
Maar als et gas ook in navul verpakkingen zit...zo je dan ook zo een slagroombus kunnen pakken die met de tuit omhoog kunnen inademen?
Wij hadden zo een slagroomfles, met een slangetje eruit. Daar hadden we een ballon op gezet, en een cilinder helemaal laten leeglopen. Eerst deed ik een halve, maar je kan best een hele nemen. Dan voel je het wel een beetje . Die ballon kon ik dan net helemaal inademen. , maar wel kort
Oud 21-05-2002, 13:13
Vash!
Vash! is offline
Heeft iemand dit ooit geprobeert in combinatie met alcohol? Da wordt dan dubbel lache
Oud 21-05-2002, 14:05
SpeCteR
SpeCteR is offline
probeer dan een keer een snoepje ofzo, maar om nu helemaal lam ergens te gaan liggen trippen zie ik niet echt zitten.
Oud 21-05-2002, 15:12
DizZyRicK
DizZyRicK is offline
Citaat:
Vash! schreef:
Wij hadden zo een slagroomfles, met een slangetje eruit. Daar hadden we een ballon op gezet, en een cilinder helemaal laten leeglopen. Eerst deed ik een halve, maar je kan best een hele nemen. Dan voel je het wel een beetje . Die ballon kon ik dan net helemaal inademen. , maar wel kort
Hehehe........

Dezefde dag dat ik die post poste...hep ik et zow geprobeerd..aleen ik nam meteen uit de fles...beeje in balon uitademen...mhh..lekkur...beeje et gevoel alsof ik aangeschoten was....aleen die avond later had ik een enorme koppijn..niet normaal ....maja...toen ben ik gaan doesjen en pinkpop kijken toen ging et wel weer over..Ik ga et cker nog een keer proberen aleen dan met een hele fles ...en wat vrienden erbij ...want dit was wel een beeje saai zow..maar..tog...
Met citaat reageren
Oud 06-06-2002, 18:06
Glass Ghost
Glass Ghost is offline
Kheb vanmiddag van die bijvul capsules gekocht, maar is er een manier om het N2O eruit te krijgen zonder een slagroomspuit te hebben?
Met citaat reageren
Oud 06-06-2002, 22:14
the Comebackkid
glasnost jonge, ik heb het geprobeerd toen ik 14 was, ik heb het toen onmogelijk gevonden, met hamer erop gerost, enz. suc6 jonge
Oud 06-06-2002, 22:22
Wasaap
Wasaap is offline
Kan je die dingen bij elke willekeurige super markt krijgen? dus ook bij de AH? of moet je wel naar een bepaalde supermarkt gaan? hoeveel kost zo'n navulling ongeveer?
Oud 06-06-2002, 22:44
psilo
psilo is offline
Citaat:
Wasaap schreef:
Kan je die dingen bij elke willekeurige super markt krijgen? dus ook bij de AH? of moet je wel naar een bepaalde supermarkt gaan? hoeveel kost zo'n navulling ongeveer?
nee niet bij de AH, bij de Blokker hebben ze ze wel, hoewel.. ik heb ze voor het laatst gekocht in januari ofzo en toen zei zo'n vrouw dat ze binnenkort niet meer verkocht werden.. weet verder niet hoe dat nou zit
was altijd 10 gulden.. voor 10 van die dingen dacht ik.. dus zal nu
wel 4,50 euro zijn ofzo..
Oud 07-06-2002, 16:23
Verwijderd
kep (tijdje geleje al) met Vash! en Drexz lachgas gedaan... ik was de eerste (ik mocht testen ) maja, tis echt tof! vash heeft er vanmiddag 10 gekoch is ong 4.50 euro en bij blokker... ze hadden er nog 1 pak. Je stopt dat busje in een oude slagroomspuit (heb ik ) en wij hebben aan het gaatje een slagetje gemaakt en een soort tuit zodat je gewoon makkelijk ballonen kan vullen dus, misschien vnaaf weer

ow ja...

heeft iemand hier ervaring mee met wiet?
Met citaat reageren
Oud 07-06-2002, 17:21
Glass Ghost
Glass Ghost is offline
Citaat:
the Comebackkid schreef:
glasnost jonge, ik heb het geprobeerd toen ik 14 was, ik heb het toen onmogelijk gevonden, met hamer erop gerost, enz. suc6 jonge
Tis gelukt met een ontzettend ingenieuze constructie

Je doet een spijker ofzo in een ballon met de scherpe kant naar de uitgang. Je doet vervolgens de ballon over de capsule heen (evt. plakband voor de zekerheid, ook is het wel verstandig om de ballon eerst wat uit te rekken zeg maar, anders loopt ie niet zo goed vol)
Daarna doe je een handdoek of iets in die richting over de ballon heen (zodat ie niet kapot gaat) daarna sla je met een hamer op die spijker en hijs kapot.

Dat spul is echt KOUD trouwens, had t eerst zonder ballon gedaan en t spuitte langs mn vingers, zijn nog steeds rood, erg koud.

De ervaring viel eerlijk gezegd een beetje tegen, maar moet eerst nog een beetje verder uitproberen, je wordt er beetje licht in je hoofd en maf van, maar ik had ook wat gehoord over een iets diepere ervaring, nog even wat uitproberen dus...
Duurt een paar minuutjes.
Met citaat reageren
Oud 08-06-2002, 00:27
the Comebackkid
je krijgt die ballon nooit vol, die ballon moet heel groot zijn, en dan in 1 keer, pas dan ga je hard, dit is hetzelfde verhaal als met de salvia, als je het doet probeer dan zoveel mogelijk binnen te krijgen.
Oud 09-06-2002, 11:50
apekop123
apekop123 is offline
We hebben het gister weer gedaan . Ik merkte er helaas alleen nie zo veel van. Wat wel echt vaagh is is dat gevoel dat je totaal verdoofd bent . Ik had echt het gevoel dat ik geen pijn meer kon hebben, maar toen ik mezelf (zacht) in m'n gezicht sloeg bleek dat niet waar
Oud 12-06-2002, 12:37
Verwijderd
Citaat:
the Comebackkid schreef:
je krijgt die ballon nooit vol, die ballon moet heel groot zijn, en dan in 1 keer, pas dan ga je hard, dit is hetzelfde verhaal als met de salvia, als je het doet probeer dan zoveel mogelijk binnen te krijgen.
ballon krijg je met gemak vol...of heb je grotere busjes? ik heb van ong 6 cm ofzow...

ow ja ff btw, van dat koude... je moet het nooit direct nemen want dan kunnen je longen bevriezen en ga je dood...
Met citaat reageren
Oud 12-06-2002, 20:55
fruitmand
fruitmand is offline
helium is
was een groot feest op school en ik moest balonnen oppompen met helium, en mn vrienden en ik pompten onzelf vol in plaats van de balonnen, whaha
Oud 16-12-2002, 15:25
Verwijderd
hee, doet iemand hier nog lachgas?
Met citaat reageren
Oud 16-12-2002, 18:57
Glass Ghost
Glass Ghost is offline
Ik wel...wel een paar maanden geleden inmiddels, maar wordt ook weer es tijd, is alleen zo irritant om die balonnen te vullen...

Maar eigenlijk ook wel de moeite waard, een van de meest intense dingen die ik ervaren heb...
Met citaat reageren
Oud 16-12-2002, 19:52
Verwijderd
ja zkr

en tis best makkelijk... iig voor mij
me ouders hebben zo'n oud slagroom spuit ding en daar passen die busjes dus in, daar moeten ze in.
Makkelijk ballon er op te krijgen...

kep et ook lang geleje gedaan, kwil ook weer
Met citaat reageren
Oud 16-12-2002, 19:54
Verwijderd
hee, btw, heeft iemand hier ervaring met lachgas in compinatie met wiet?
Met citaat reageren
Oud 16-12-2002, 21:47
Sylvain Altherian
Sylvain Altherian is offline
Citaat:
SecreT-JunkY schreef:
hee, btw, heeft iemand hier ervaring met lachgas in compinatie met wiet?
Yep... trippydepippy...
'k zag allemaal kleine rood-groen-blauwe vierkantjes met vage draaiende spiraaltjes erin in een soort rooster... Helemaal blblblblblb
Oud 17-12-2002, 11:53
Glass Ghost
Glass Ghost is offline
Citaat:
SecreT-JunkY schreef:
ja zkr

en tis best makkelijk... iig voor mij
me ouders hebben zo'n oud slagroom spuit ding en daar passen die busjes dus in, daar moeten ze in.
Makkelijk ballon er op te krijgen...

kep et ook lang geleje gedaan, kwil ook weer
Ik zat er ook over te denken om zon ding te kopen met een vriend van me dan... Maar het is best duur... Is t zeg maar echt zo simpel als t zou kunnen zijn?

Ik heb t ook wel een keer samen met wiet gedaan, maar kan niet echt zeggen wat nou precies het verschil is... dat is denk ik mn mooiste drugservaring ooit...
Met citaat reageren
Oud 17-12-2002, 12:19
Zappa
Zappa is offline
Verkoop van navullingen slagroomspuiten stijgt ineens met 300 % :-)
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten