Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Thnx voor jullie reacties ![]() |
![]() |
|
Bij mij negeerden mn teamgenoten het wel. Ze wisten het van me, maar lieten het verder wel met rust. Dat vond ik wel fijn, want ze wisten toch dat ik er hulp voor had en zo. Later ben ik nog een aantal keren opgenomen geweest en nu is het hoop ik zo goed als weg. Het zal altijd terug kunnen blijven komen, maar ik hoop dat ik dat kan voorkomen
![]() Misschien kan je hem zeggen dat hij altijd naar je toe kan komen als er iets is. Leg een vertrouwen bij hem ![]() Als je hem telkens vraagt hoe het komt, dan kan dat ook wel eens aanvallend overkomen. Dat had ik altijd. Als iemand er naar vroeg, dan werd ik bang en voelde ik me aangevallen. Dus let goed op, dat iets dat voor jou zo vanzelfsprekend lijkt, dat voor hem absoluut niet is ![]() Sterkte met m ![]() *knuf* Eend
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() Weet wel, dat als hij echt niks loslaat, dat je er dus niet op door moet gaan hameren. Als je zelf in de wanhoop staat is geduld heel moeilijk, maar toch blijven proberen ![]()
||
Citaat:
||
Citaat:
![]() ![]() ![]()
||
Citaat:
Ik ben soms iets te aanwezig op zulke momenten. Maar dat komt vanwege het feit dat ik niks om mezelf geef en dus *bijna* iedereen die met een probleem zit boven mezelf zet en dus alleen al vanwege dat voor die persoon door het vuur zou gaan. Maar ik ben het gelukkig aan het afleren. Soms gewoon een keertje laten merken dat je er bent. En verder laten gaan. Als ze niet willen praten dan willen ze dat niet en aan smoesjes heb je niks. Daar helpen ze zichzelf niet mee en daar help ik hun niet mee.
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Verhalen & Gedichten |
[Vervolg]Achter de gele deur #2 Eend | 166 | 20-06-2006 20:32 | |
Verhalen & Gedichten |
gang metallica | 103 | 27-12-2003 07:24 | |
Psychologie |