Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Technologie / Software & Hardware
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 18-05-2001, 09:53
Xtreem
Xtreem is offline
Ik zal maar met de deur in huis vallen: Onze muis heeft kuren...

Op het 'algemene'bureau blad, doettie het wel, zolang je maar voorzichtig doet, maar op mijn bureaublad stopttie na 2 seconden.....

Ik heb de muis inmiddels 2x opnieuw geinstalleerd, mijn bureaublad vervangen, de muis en de muispoort schoon gemaakt maar niets heeft effect...
Heeft iemand misschien ene oplossing??

ps. Het is een Acer Aspire P100 24mb ram uit +/- 1996
Oud 18-05-2001, 10:46
Verwijderd
Ja, een nieuwe muis kopen. Die dingen zijn zo goedkoop dat het niet de moeite waard is om moeilijk over te doen...

Koop gewoon een Logitech Wheelmouse PS/2, voor 39,95 bij elke goede PC-winkel...
Met citaat reageren
Oud 18-05-2001, 12:03
Bad Boy Me
Bad Boy Me is offline
hoe lang draai je al op die wondows installatie? hoe vol is je (ouwe sloome) harddisk? harddisk vol -> problemen, windows vervuild > problemen

maar keej, probeer eerst 's 'n nieuwe/andere muis eraan te hangen voor je gaat formatten

Oud 18-05-2001, 13:32
Xtreem
Xtreem is offline
formatten gaat sowiezo niet....
Het ding is niets meer waard, en een paar maand terug kapte de cdrom drive er ook mee.... (die gebruiken we toch niet...) maar formatten? neuh.. laat ik dat maar niet doen...
Ik heb nu 120 mb vrij op een harddisk van 800 mb (schaam)
We draaien deze windows vanaf het begin...
bez veel problemen (crashte ieder half uur ongeveer.....)

maar ik zal er eens een nieuwe muis aan hangen.... mochtie het niet doen gil ik wel weer een keer

thnx!
Oud 18-05-2001, 18:34
Orion16
Orion16 is offline
[QUOTE]Xtreem schreef:
...Het ding is niets meer waard...

Hoeft niet, je kan hem altijd nog upgraden met meer geheugen, grotere HDD en een snellere processor. Als je een 66Mhz moederboord hebt dan kun je in het Socket 7 voetje waar nu je oude processor inzit vervangen door een 300Mhz k-6.

Probeer de cd-rom ook eens schoon te maken, met zo'n lenscleaning cd van het kruidvat ofzo...

Ohja formatteren zou ik sowiezo doen!! En een Pentium 100 is nog altijd wel wat waard, je kunt er prima op internetten (je hoeft toch ook geen Rolls Royce te hebben om maar de supermarkt te gaan en boodschappen te doen??)

[Dit bericht is aangepast door Orion16 (18-05-2001).]
Met citaat reageren
Oud 22-05-2001, 11:24
Verwijderd
overigens, je zult maar een DIVX'je willen downloaden op je schijf.. dan heb je een mooi probleem - tenzij je een rappe internetverbinding hebt, en een brander.. kun je realtime gaan branden hehe
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten