Advertentie | |
|
![]() |
|
Verwijderd
|
check mijn ontwerp voor een waterpijp
![]() ![]() mijn bluetooth ![]() ![]() ![]() ![]() en hier een klein filmpje ingezipped over mijn bong ![]() http://members.lycos.nl/junkyz/Toking_BlueTooth.zip |
![]() |
|
Ja...waterpijp....helemaal verslaafd aan geraakt. Ik zweer bij deze dingen. Die coontjes komen misschien wat meer hardcore aan, maar het is ook eerder weg dan bij een sjointje.
In Australie en Nieuw-Zeeland maakt iedereen zijn eigen waterpijpje...heel simpel, gewoon een flesje, een stukje tuinslang en uit een blikje een driehoekig stukje snijden en daar een coontje van maken. En knetter dat we van die dingen werden, mooi was dat... Prachtig.
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() dat hebben wij ook gedaan ![]() in de tijden dat we niet spaarden voor een waterpijp, maar liever die dingen zelf knutselen (alsof die heel oud is, met zijn in de tijden... bla bla ![]() ![]() een keer had drexz er een gemaakt van een soort surprise ei alleen dan iets groter, van een lollie ofzow ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Drugs & Alcohol |
Elektrische waterpijp | Ehose Remiasaus | 5 | 01-11-2014 19:21 | |
Drugs & Alcohol |
Heb je overal een plek in turkije waar je kan waterpijpen? joey10076 | 15 | 19-01-2013 09:55 | |
Drugs & Alcohol |
waterpijp vervoeren door Duitsland mrniceguy23 | 10 | 12-08-2006 20:01 | |
Drugs & Alcohol |
Makkelijk dubbel filter (bij sommige waterpijpen) Verwijderd | 6 | 02-08-2002 10:47 | |
Drugs & Alcohol |
Een waterpijp...? Uncle_Sam | 12 | 24-07-2002 10:40 | |
Verhalen & Gedichten |
Mijn waterpijp bambykill | 1 | 08-03-2002 17:34 |