Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Het enige wat ik kan bedenken is dat jouw vader een SCSI-brander heeft en jij een IDE-brander. Ik heb zelf een Matsushita CW-7502 (8x4x, SCSI) en m'n pa een HP SureStore (4x2x24, IDE). Ik heb zelf een Celeron 458 (5.5x83) en hij een P3-800EB. Toch heb ik tijdens het branden een load van misschien 7,8 procent hooguit, terwijl hij een load heeft van rond de 30. Het branden van de lead-in en lead-out kost gewoon wat meer load dan het branden van de data. En met een IDE-brander zul je dat eerder merken dan bij een SCSI-brander, omdat die (vaak) het enige apparaat op de bus is... Dit is trouwens maar een hypothese, maar het leek me wel logisch. ------------------ Ja, lafjes tegenaan hangen is dus níet neuken, ja! <<s.com studentenraad - één lid en groeiende! ![]() [Dit bericht is aangepast door nare man (27-05-2001).] |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
het enige relevante in dit verhaal is toch de brander, hardeschijf, de posities waar ze op de IDE-bus zitten, en de drivers van de chipset? het enige verschil in bovenstaande is de hardeschijf.. hij heeft een WD, ik een Maxtor.. |
Advertentie |
|
![]() |
|
|