Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lifestyle
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 18-12-2002, 19:02
dreadlocks
dreadlocks is offline
Owkee, ik wil iets leuks met m'n kamer doen, want het is wit, en er hangen wel posters maar t begint zo langzamerhand m'n strot uit te komen dames en heren =) DUS, wat zou ik kunnen maken, dat weinig kost, maar m'n kamer toch opfleurt? Ik hou heel veel van kleurtjes. Ik heb een plaatje van een vlinder uitgeprint 10 keer met een heel patroon op z'n vleugels, om in the kleuren met neon stiften, omdat ik blacklight in m'n kamer heb, en ik heb allemaal figuurtjes gemaakt met m'n passer, van die bloemetjes enzo, en ook met neonstiften gedaan, en op m'n plafond geplakt.

dus, heeft iemand ideen? bedankt!
Oud 18-12-2002, 19:05
]{ing
]{ing is offline
vage tekens, tekeningetjes.. en aangezien je een blacklight hebt kan je dat met uv reactieve verf doen
Met citaat reageren
Oud 18-12-2002, 19:05
dreadlocks
dreadlocks is offline
Citaat:
benchMarc schreef:
Ik zou em opeten.
Oud 18-12-2002, 19:09
Jules
Jules is offline
koop schoolbord verf en klieder een groot blok op je muur .. kan iedereen wat op schrijven ofzo, of koop een grote lap kurk en maak een mega prikbord..

*is niet creatief*
Oud 18-12-2002, 19:27
kaleidoscope
kaleidoscope is offline
Ik zou niet op je muur zomaar wat gaan lopen kladderen,als je het niet leuk meer vind kan je weer gaan verfen.
Pak een oud laken,fluorverf en schilder dat hele laken vol en hang het dan op.

Een zwarte doek,gaatjes erin,kerstlampjes doorheen,aan het plafon.

Met doeken kan je je kamer heel snel veranderen,een over de bank,een koele doek over je bureau of bed.

Een leuke klamboe kan ook wonderen verrichten.
Met citaat reageren
Oud 18-12-2002, 19:51
Verwijderd
hey
weet je wat me koel lijkt, je hebt een blacklight. het is gaaf om dan felgekleurd touw te kopen en daarmee spinnenwebben en dat soort vormen aant plafond te hangen, als een soort mobiel. K weet niet of je op pukkelpop bent geweest, daar hadden ze dat in een grote tent. Was prachtig. Maar in t klein zal t ook wel mooi zijn (hoop ik)
Met citaat reageren
Oud 18-12-2002, 20:19
Horror Kitty
Horror Kitty is offline
Nep-klimop ! En euhm.. Geschilderde doeken zoals Cem.slut al zei.. Of een spiegel in stukjes breken en dan de losse stukjes tegen je muur plakken..
Met citaat reageren
Oud 18-12-2002, 20:21
framboosje
framboosje is offline
wat ik ook leuk vind is een soort van ufo-ding...

je moet dus een tennisbal in twee snijden
dan neem je een oude cd (zo eentje waar je nooit naar luistert) en maak je de twee helften van de tenisballen in het midden van de cd vast... dan kun je ook nog leuke tekeningetjes op de tennisbal zetten en zo om het geheel wat opvallender te maken... en dan maak je nog (met naald en draad) een koordje aan de bovenste helft vast om je ufo op te hangen

vind ik gewoon erugh leuk
Met citaat reageren
Oud 18-12-2002, 21:08
Aurelia AutumnRain
Aurelia AutumnRain is offline
Of lijst je oude speelgoed in.
My Little Ponies en Barbies enzo...
Oud 18-12-2002, 21:59
rodina
rodina is offline
Lakens worden snel viezig; je kan beter grote vellen papier nemen of kleintjes in verschillende kleurtjes.

Van die vouwpapiertjes; en laat iedereen er wat opschrijven/ tekenen, dat is wel koel.

Lichte kleurtjes sowieso, hmz na de kerst zijn alle kerstverlichtingtroepdingen in de aanbieding, altijd koel evenals die kerstslingers. Verder ach ja, kamer opruimen is soms ook een idee
Oud 18-12-2002, 22:41
Verwijderd
Ik wil nog steeds een keer een songtekst in een mooi lettertype op m'n muur hebben.. nouja. .muur...schuine gipswand met om de meter een verticale balk

Maarja.. goed plan van die doeken maartje... Ga ik wie weet wel ff wat mee vezinnen..
Met citaat reageren
Oud 18-12-2002, 23:30
ESCO
ESCO is offline
Een foto van mij doet wonderen in je kamer,paar mooie kleuren bij tekenen en je hebt een pracht kamer.
Oud 19-12-2002, 08:50
a new noise
a new noise is offline
Citaat:
ESCO schreef:
Een foto van mij doet wonderen in je kamer,paar mooie kleuren bij tekenen en je hebt een pracht kamer.
mijn secret ESCO shrine is prachtig
Oud 19-12-2002, 09:16
Gwen.
Gwen. is offline
Ik zou echt gek worden als ik blacklight in mijn kamer had, dat heeft toch niks gezelligs ofzo?
Oud 19-12-2002, 11:14
]{ing
]{ing is offline
Citaat:
Miss Quasy schreef:
Ik zou echt gek worden als ik blacklight in mijn kamer had, dat heeft toch niks gezelligs ofzo?
ultiem juist

als ik het licht uitdoe en alleen de blacklights aan doe zie je alles dat met uv licht reageert heel fel, zoals fluoriserende dingetjes op kleren, op de muur, enzo ziet er heel koel uit.. en ik vind het wel prettig licht, vooral als er nog een klein ander lampje aan is
Met citaat reageren
Oud 19-12-2002, 11:21
~Sjeherazade~
~Sjeherazade~ is offline
-neem een ander kleur van licht, bv. rode of groene lampen (schrik niet van het prostituee-effect)
-mijn kamer hangt vol met tekeningen/schilderijen door mezelf, door anderen,... en ook prenten die ik in de loop van de tijd verzameld heb
-kijk ook es op de rommelmarkt, wat je dààr allemaal vind...
-ik heb ook es, samen met twee babysit-kindjes een grote kwijl-draak geschilderd op m'n muur met nepwimpers erop gekleefd, die zit er nog altijd en ik hou van hem...
-idd veel doeken gebruiken, neemt wel stof maar is gezellig
-je kan missch oude stoelen, kastjes,...verven, heb ik ook gedaan.
Met citaat reageren
Oud 19-12-2002, 11:43
Verwijderd
ik heb wa dingen van karton gemaakt, hartstikke makkelijk en effectief,

hier hattik letters uitgeprint en vervolgens op zwart karton geplakt en uitgesneden

deze hattik klein op transpirant papier gemaakt en in diaraampje gedaan, dat op papier geschenen en zo kan je m zo groot als je wilt maken, ff de lijntjes overtrekken en snijden maar! misschien heb je hier wa aan...
Met citaat reageren
Oud 19-12-2002, 11:58
Synonym
Synonym is offline
Hang een gigantisch grote collage op met foto's van jezelf, vrienden, familie, weet ik wat. En zoek leuke plaatjes uit tijdschriften ofzo en plak die ertussen.

Een mooie tekst op de muur is ook gaaf.
Oud 19-12-2002, 13:44
WishfulDreaming
WishfulDreaming is offline
Citaat:
Glow schreef:
Ik wil nog steeds een keer een songtekst in een mooi lettertype op m'n muur hebben..
straks vind je het echt een kutlied
Met citaat reageren
Oud 19-12-2002, 15:01
Gwen.
Gwen. is offline
Citaat:
WishfulDreaming schreef:
straks vind je het echt een kutlied
Als je goed kiest niet.

Mijn vriendje heeft op zijn muur supergroot "Every day I love her just a little bit more" geschreven.

Dus als het uitgaat is het wel kut voor hem ja. Al is het ook gewoon op zich een mooi citaat.

Laatst gewijzigd op 19-12-2002 om 18:13.
Met citaat reageren
Oud 19-12-2002, 16:23
kaleidoscope
kaleidoscope is offline
Citaat:
]{ing schreef:
ultiem juist

als ik het licht uitdoe en alleen de blacklights aan doe zie je alles dat met uv licht reageert heel fel, zoals fluoriserende dingetjes op kleren, op de muur, enzo ziet er heel koel uit.. en ik vind het wel prettig licht, vooral als er nog een klein ander lampje aan is
OMG..stel je voor als je een bepaald heel erg fluoriserend iemand op je kamer hebt,gigantisch enoying.
Met citaat reageren
Oud 19-12-2002, 16:52
Verwijderd
Een fotowand is altijd erg gezellig en doeken/camouflage netten van leger vastmaken aan je plafond is ook erg leuk!
Met citaat reageren
Oud 19-12-2002, 17:08
]{ing
]{ing is offline
Citaat:
CemetarySlut schreef:
OMG..stel je voor als je een bepaald heel erg fluoriserend iemand op je kamer hebt,gigantisch enoying.
Met citaat reageren
Oud 20-12-2002, 14:54
jannuhthapannuh
jannuhthapannuh is offline
Citaat:
Miss Quasy schreef:
Als je goed kiest niet.

Mijn vriendje heeft op zijn muur supergroot "Every day I love her just a little bit more" geschreven.

Dus als het uitgaat is het wel kut voor hem ja. Al is het ook gewoon op zich een mooi citaat.
klopt mooie citaat! waar vandaan?
En wat schrijf jij op je muur dan?
Oud 22-12-2002, 12:55
Spirit
Spirit is offline
Je zou ook een eigen 'wanddoek' kunnen maken in je favo kleurtjus (breien, haken etc..
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 22-12-2002, 13:22
ESCO
ESCO is offline
Citaat:
mijn secret ESCO shrine is prachtig
Sorry je hebt een neppe ik geef alleen aan dames.
Oud 22-12-2002, 14:17
lana
lana is offline
timmer een spijker in de muur, hang er een LP aan op, ik heb ze onder elkaar hangen, maar naast elkaar aan boven aan de muur op een wand, is ook wel leuk.
Ik vind het wel staan

zelf bedacht
Reageren

Regels voor berichten