Advertentie | |
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Ow zoiets...ja t zou kunnen! hihi
|
ik zou zeggen, kijk eens op http://www.simlockverwijderen.nl/
op zwarte beurzen doen ze het ook vaak, maar ik heb geen flauw idee hoe betrouwbaar dat is. Deze gaat iig even naar hardware en techniek, misschien dat ze daar meer weten ![]()
||
![]() |
Citaat:
ICK zit in grote problemen? ik ben gewoon zelden online.... mail mij je woonplaats (IVM. porto/ophalen/brengen) en welke telefoon 't om gaat, en alles komt deze week nog goed... ![]()
|
Verwijderd
|
[QUOTE]Piccola schreef:
[B]ff heel erg offtopic, sorry!! maareh relax, it's just me.. heet jij misschien heel toevallig Sander?!? Meisje toch..hoe kom je daar nou toch bij? je doet me de schrik om het hart slaan! (??jaja..) maar leg uit? lijkt de manier waarop ik de komma hanteer op de manier waarop Sander dat ook doet? |
![]() |
|
Verwijderd
|
GSM SimLock Service
Waitatiristraat 5 Capelle a/d Ijsel Marius van Bouwdijk Bastiaanse straat 30 Amserdam (in de binnenstad, vrij moeilijk te vinden, in de buurt van overtoom, pak een kaart erbij van de binnenstad) 06 - 24 22 22 66 40 piek.... het is wel moeilijk te vinden als je blond bent ( wij hebben een half uur lopen zoeken) ik zou wel ff bellen of ze jou toestel kunnen unlocken maar bij ons was het binnen 10 seconde gebeurd |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() ![]() oh gewoon..je geboortedatum, je manier van schrijven en in je info staat bij woonplaats : u definitely don't wanna know.. nou dat kan alleen de plaats zijn waar ik ook woon dus ik d8 ach doe es gek en vraag ut ff... maar goed, sorry ben een beetje in een vage bui ofzo.. mzzl xxx Pic |
Advertentie |
|
![]() |
|
|