Ik vind ze erg leuk voor (sommige) jongens. Voor meisjes vind ik minikiltjes soms erg leuk maar ik vind dat korte rokjes mij niet staan dus ik draag ze niet.
Firefly schreef: Ik vind ze erg leuk voor (sommige) jongens. Voor meisjes vind ik minikiltjes soms erg leuk maar ik vind dat korte rokjes mij niet staan dus ik draag ze niet.
08-12-2002, 22:52
Verwijderd
Ik vind een kilt alleen mooi met de originele leur en lengte enzo,
dus gewoon de echte stijl..
Ik draag zelf ook wel vaak een kilt. En ik ga me dan echt niet afvragen wat anderen ervan vinden. Ik hem gekocht omdat ik hem zelf mooi vond. En daarnaast zitten die dingen veel beter dan broeken.
Ga je ook echt traditioneel in kilt. You know, with your penus in the wind.
Vind het allemaal wel best alleen als er weer eens van die mensen zijn die ze zo"true" moeten dragen hoeven ze niet hun aker of hun kont te laten zien, want daa hebbenn we nou niet bepaald behoefte aan lijkt mij. Vast sommige mensen wel.....maaruh voor mij....laat maar. Maar korte kilts voor vrouwen zijn wel cool en bij mannen kan het ook wel grappig staan.
ik vind kilt heel mooi, bij meisje een nepkilt , beetje korter en sexier enzo. voor jongens het liefst orgineel (incl. raar tasje ed)maar dan moet je wel mooie stevige benen hebben niet van die iele beentjes zonder haar.
En een kilt is natuurlijk het allermooist als er een ruige schot met sexy accent wordt bijgeleverd
En dan van die kisten eronder...
Mooooi! Ik heb er ook een, ook zo'n lange. Of ie origineel is weet ik niet.
Ik heb de grootste collectie mini kilts ooit..het was een tic.
Ik vind het nu niet meer zo boeiend,maar vind het wel vaak leuk staan bij meisjes.
Kilts bij jongens vind ik maar zelden leuk.
korte kilts voor een meisje vind ik leuk (moet wel leuk staan natuurlijk) lange vaak niet zo, staat altijd zo 'lomp' (= niet t goeie woord maar kweet ff niet hoe t anders heet :/ ) vind ik...voor een jongen vind ik t eigenlijk nooit zo mooi..
hmm ik vind die korte vaak net te kort, khou nie zo van mini... en verder vink die stof vaak nie zo fijn voelen maar voor de rest vink ze wel leuk... bij jongens nah voor de gein een keer maar meestal nie echt mooi...