ik heb in windows 2000 het programmaatje vcdrom geinstalleerd. Dit programma maakt een virituele cdrom drive in windows, waar je dan een map of iso aan toe kunt wijzen, zodat je zegmaar hele cd's naar je HD kunt kopieren, en dat software het toch gewoon 'van de cdrom kan lezen'.
anyway, ik had 't dus geinstalleerd, gereboot, en ik krijg gelijk bij het opstarten van win2k deze error: "driver irql not less or equal". Wat irql betekent weet ik niet, maar ik ga er van uit dat het programma de virituele cdrom drive een verkeerde stationsaanduiding heeft gegeven, ofdat de laatste stationaanduiding lager is dan de eerste stationsaanduiding of iets dergelijks...
anyway, ik kan win2000 dus niet meer opstarten...zelfs in de veilige modus krijg ik gelijk een bsod met deze error...
aangezien ik een triple boot heb kan ik win98 en linux mandrake 8 nog wel opstarten... en aangezien win2k helemaal fat geformatteerd is kan ik zowel vanuit linux als w98 gewoon de system files benaderen...
nu de vraag: hoe kan ik de driveletter(stationsaanduiding) van een (virituele) cd-rom drive in win2000 veranderen, als ik win2k niet kan opstarten? zit dat ergens in de registery van win2k of is dat een system file ofzo die ik handmatig kan veranderen in win98?
tnx!!!
grz
duracelkonijntje
btw: als je 10 minuten werkt in win98 weet je al weer waarom je op 2k was overgestapt