Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Technologie / Software & Hardware
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 27-07-2001, 00:07
Platoon_5
Platoon_5 is offline
IK ga een nieuwe gsm kopen en ik twijfel tussen de 3330 en e m35. Welke is volgens jullie beter? Alvast bedankt voor je reactie
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 27-07-2001, 00:14
Verwijderd
3330 Nokia das gewoon het merk enne die Siemens is veel ouwer!
Met citaat reageren
Oud 27-07-2001, 10:05
KoRnGuy
KoRnGuy is offline
een m35i roelt wel
Met citaat reageren
Oud 27-07-2001, 11:07
Verwijderd
Citaat:
KoRnGuy schreef:
een m35i roelt wel

omdat jij r een hep?
Met citaat reageren
Oud 27-07-2001, 11:45
Chimera
Chimera is offline
Citaat:
Morgan C. Hoax schreef:
omdat jij r een hep?
Nee, omdat ik er een heb, en ik da man ben.

Tis echt een tof foontje, alleen mist 'ie jammer genoeg een paar van die standaard nokia-dingen. Maar ik vind 'em wel veel mooier dan die Nokia. Jammer alleen dat steeds meer mensen 'em hebben.

Met citaat reageren
Oud 27-07-2001, 12:11
F10®!@n
F10®!@n is offline
Citaat:
Chimera schreef:
Nee, omdat ik er een heb, en ik da man ben.

Tis echt een tof foontje, alleen mist 'ie jammer genoeg een paar van die standaard nokia-dingen. Maar ik vind 'em wel veel mooier dan die Nokia. Jammer alleen dat steeds meer mensen 'em hebben.

Inderdaad.... ruim 3% van alle Nederlanders loopt straks met zo'n telefoon rond

Gelukkig heb ik een zwarte
Met citaat reageren
Oud 27-07-2001, 12:22
Chimera
Chimera is offline
Citaat:
F10®!@n schreef:
Gelukkig heb ik een zwarte
Nee, vind juist dat gele mooi. Die andere kleuren vind ik veel minder. Hurricane Yellow, ja ja

Zat heel erg te twijfelen tussen de m35, en de 3310 toendertijd. 3210 helemaal niet, want die heeft ECHT iedereen. Ben trouwens uitermate tevreden met m'n m35, al een paar keer later flikkeren en geen kras. Van behoorlijk stootvast plastic gemaakt.

------------------
One Ring to rule them all, One Ring to find them, One Ring to bring Them all and in the darkness bind them In the Land of Mordor where the Shadows lie

[Dit bericht is aangepast door Chimera (27-07-2001).]
Met citaat reageren
Oud 27-07-2001, 13:00
Moonspell
Moonspell is offline
Heb ook de m35i en die roelt wel

Als je zit te denken over de m35 zou ik trouwens toch voor de S35 gaan Die is nieuwer en nog mooier.

Zelf heb ik wel dus de m35 maar ik zou gaan voor de 3330. Ik vind hem best strak.

Moonspell
Oud 27-07-2001, 13:02
Chimera
Chimera is offline
Citaat:
Moonspell schreef:
Als je zit te denken over de m35 zou ik trouwens toch voor de S35 gaan Die is nieuwer en nog mooier.
Is niet nieuwer. Iets groter display, IR poort, en wat andere extra's, is ook duurder. Maar nieuwer zeker niet.

Edit: Oops, da's de C35. S35 weet ik niet offie nieuwer is, maar da's het goedkope broertje uit die familie. Kan niks meer dan de M35, en IMHO lelijker. Heeft ook een antenne, minpunt IMHO.
Met citaat reageren
Oud 27-07-2001, 13:15
Moonspell
Moonspell is offline
Citaat:
Chimera schreef:
Is niet nieuwer. Iets groter display, IR poort, en wat andere extra's, is ook duurder. Maar nieuwer zeker niet.

Edit: Oops, da's de C35. S35 weet ik niet offie nieuwer is, maar da's het goedkope broertje uit die familie. Kan niks meer dan de M35, en IMHO lelijker. Heeft ook een antenne, minpunt IMHO.

Euhh welke ik bedoel heeft geen antenne:

Deze bedoelde ik, trouwens weet niet of hij echt nieuwer is, maar dat dacht ik wel altijd
Oud 27-07-2001, 13:27
Chimera
Chimera is offline
Citaat:
Moonspell schreef:

Deze bedoelde ik, trouwens weet niet of hij echt nieuwer is, maar dat dacht ik wel altijd
Ah, das die foon waar ik het als eerste over had. Stoer dingetje, paps heeft er een.

Met citaat reageren
Oud 27-07-2001, 22:57
KoRnGuy
KoRnGuy is offline
ik heb van vrienden gehoord had die de achterkant van de telefoon (batterij) verbrand hadden, em hadden laten vallen tijdens concerten en em dan ook weer werkend terug hadden gezien en ze meerdere malen hadden laten vallen etc etc

best wel stevig dus, en dat heb ik nodig, niet zo'n prul meer, bah
Met citaat reageren
Oud 28-07-2001, 15:12
Snufje
Snufje is offline
Ik heb (hoe origineel) de 3310. Ik ben er tevreden mee..
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten