Advertentie | |
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
nix deed het meer ofzo? anders moet je eens goed kijken of je niet je compu zit over te klokken ofzo dan krijg je ook allerlei vage fouten |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
dan krijg je 7.5*133=997,5, en dat is dus ongeveer 1GHz, en met te weinig koeling en voeding zou dat dus het probleem kunnen zijn maar dit is vrij sterk als dat echt zou gebeuren, dus ik denk idd dat je proc of mobo of geheugen niet goed is haal je geheugen er eens uit, en stop het opnieuw terug, en blaas daarvoor ffkes in de bank als het geheugen er dus uit is ![]() en dan de proc terug en de koeler goed op de proc, eventueel wat nieuwe koelpasta, hoeft niet spul trouwens voorzichtig mee zijn, schijnt kankerverwekkend te zijn, die koelpasta hoor het wel... |
![]() |
|||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
*ahem* Dikke kans dat je een sleutel hanger erbij hebt.
||
![]() |
Citaat:
Bij mij waren beide kaput..
|
![]() |
heb niet alles precies doorgelezen... maarre heb je intussen je voeding vervangen met een 300 watt uitvoering?
mijn pc wil namelijk echt niet draaien met een 230 watt voeding.. amd duron 700 op een abit kt7 en een voodoo3.. als dat al bij het geval is en je hebt er ook nog een geforceje of radeon in zitten trekt je voeding het al helemaal niet . sleutelhanger eh? nog niet zo'n gek idee. *gaat ouwe k6-2 uit de la halen en tools ![]() groetjes, Jade
|
![]() |
Over dat niet opstarten van de computer:
Het kan ook zijn dat de AGP kaart niet boot. Maar dan moet je wel aan het begint vier piepjes horen in de volgorde lang-kort-kort-kort. Als dit het probleem is moet je de AGP kaart eruit halen en een PCI kaart erin stoppen. Dan heb je toegang tot het Bios en moet je de functie Video boot sequence (zo heet dat bij mij) omzetten op AGP/PCI. Dan wissel je de kaarten weer. Het werkt niet altijd meteen. Soms moet je dat meerdere malen doen maar na een beetje experimenteren lukt het wel. Ik kan je niet garanderen of deze methode bij jou werkt maar bij mijn mobo werkt het wel (ik heb een ASUS P5A-B PC100 mobo). |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Software & Hardware |
[DVD] Geluid valt weg tijdens kijken DVD Sticks | 5 | 19-06-2003 09:26 | |
Games |
fps drops dingokoning | 15 | 12-05-2003 15:58 | |