Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Technologie / Software & Hardware
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 07-08-2001, 15:32
verwijderen_aub
verwijderen_aub is offline
Kan iemand mij een beetje duidelijk vertellen hoe ik een koptelefoontje met zo'n microfoontje kan installen (onder win2k) ?

Ik heb geen drivers enzoo ..
De ene is een koptelefoontje wat we volgens mij een keertje bij iets van Dynalink hebben gekregen, maar dér staat geen merk op ofzo ..
en de ander is een dingegie van Arowana ..

Ik heb verder totaal geen drivers ofzo .. en als ik hem dér gewoon in plug dut ie't ook nie ..

Alvast bedankt hej, ...
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 07-08-2001, 15:46
KoRnGuy
KoRnGuy is offline
je hoeft niets te installeren, gewoon inpluggen in je soundcard
Met citaat reageren
Oud 07-08-2001, 16:46
verwijderen_aub
Ja .. dat dacht ik dus ook .. maar dat werkt dus niet .. *zucht*

Ik ben nou wel zover dat ie 't over de boxen doet (dus als je iets zegt, hoor je het meteen via je boxen) maar ik kan nog helemaal nix opnemen ..

Kheb geprobeerd op te nemen met Geluidsrecorder (standaard windows gedoe dus) maar dat wil dus niet ..
Als ik op opnemen klik, gaat de tijd ook niet lopen ofzo .. maar blijft gewoon stil staan .. vet verrot ..

iemand anders nog ideeën ? Kheb al vet veel geprobeerd .. maar het werkt allemaal niet ..
Met citaat reageren
Oud 07-08-2001, 17:47
KoRnGuy
KoRnGuy is offline
instellingen in volumeregeling en multimedia / probleem met drivers soundkaart
Met citaat reageren
Oud 08-08-2001, 14:14
verwijderen_aub
Nou .. dan zouden het de drivers van de soundcard moeten zijn .. want dat andere klopt wel ..
Maar ik heb gewoon de standaard SB 16 drivers gebruikt

En heb trouwens even geprobeerd, maar onder winMe werkt het fine ..
(?)
Met citaat reageren
Oud 08-08-2001, 19:27
Verwijderd
het kan ook gebeuren dat in je geluidsinstellingen (dat luidsprekertje recht onderaan in de systray) de mike-in op mute staat. daar staat ie AFAIK namelijk standaard op
Met citaat reageren
Oud 08-08-2001, 23:23
KoRnGuy
KoRnGuy is offline
Citaat:
Thrawn schreef:
het kan ook gebeuren dat in je geluidsinstellingen (dat luidsprekertje recht onderaan in de systray) de mike-in op mute staat. daar staat ie AFAIK namelijk standaard op
dubbelpost
Met citaat reageren
Oud 09-08-2001, 11:35
pietje63
pietje63 is offline
om iets via een mic op te nemen, moet je dat onder de geluidsinstellingn instellen

als je gewoonlijk dubbelklikt op je luidsprekertje krijg je de afspeel eigenschappen te zien, ga je naar opties, kun je ook de opneemeigenschappen instellen, moet je daar de mic aanvinken (en om zo min mogelijk ruis te hebben, niet gebruikte apparaten niet afvinken)
Oud 09-08-2001, 16:10
verwijderen_aub
Citaat:
pietje63 schreef:
om iets via een mic op te nemen, moet je dat onder de geluidsinstellingn instellen

als je gewoonlijk dubbelklikt op je luidsprekertje krijg je de afspeel eigenschappen te zien, ga je naar opties, kun je ook de opneemeigenschappen instellen, moet je daar de mic aanvinken (en om zo min mogelijk ruis te hebben, niet gebruikte apparaten niet afvinken)
Jah .. dat had ik al gedaan ..
Maarja .. werkt niet ..

Met citaat reageren
Oud 11-08-2001, 11:46
FunFair
FunFair is offline
Citaat:
r0bert schreef:
Nou .. dan zouden het de drivers van de soundcard moeten zijn .. want dat andere klopt wel ..
Maar ik heb gewoon de standaard SB 16 drivers gebruikt

En heb trouwens even geprobeerd, maar onder winMe werkt het fine ..
(?)
diegene die win2k automatisch installeerd neem ik aan je moet gewoon even naar http://www.creative.com gaan en daar de goeie drivers zoeken voor je sb16...
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten