![]() |
|
Verwijderd
|
mjah , van die pil doorslikken had ik ook van gehoord ,maar dacht het toch niet te doen
en ook mijn regels waren al begonnen dus een beetje te laat ![]() maaaaaaaaaaaaaaar ondertussen is er een mirakel gebeurt !!!! ze zijn nu dus ongeveer gestopt en ze moeste tege vrijdag ( morge dus ) stoppen en dat zal zo zijn JEEEEEEEEJ ![]() danku voor de berichten é dikke zoentjes ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
ik heb nog nooit tussentijdse bloedingen gehad, het is ook onwaarschijnlijk dat dat door doorslikken komt, het is eerder aannemelijk dat dat door andere omstandigheden komt, zoals medicijnen of de pil te laat innemen (want als je doorslikt, moet je hem àltijd op dezelfde tijd nemen) jee! ik ben nooit ongesteld
||
Citaat:
|
Verwijderd
|
hej , ik heb even nog snel een vraagje :
als je dan de pil doorslikt , MOET dat dan de volledige strip of mag je na een weekje stoppen en je stopweek beginnen ? dus , mag je een weekje je strip doornemen wanneer je normaal je stopweek hebt ? ( want ik heb een strip die half is en ik gebruikte die nietmeer omdat ik toen heel ziek was maar dat heeft nu hiermee niets te maken ) -xxxxxxx------ |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
Wackford
||
Citaat:
Maar het lijkt mij ook wel ergens dat't consequenties moet hebben, je lichaam doet inderdaad neit voor niets zo. Maar dan zou je ook zowiezo iets over moeten houden aan het normale pil-gebruik. Overigens vraag ik me af waarom niet meer personen een prikpil halen, hoef je niet meer dat de hele tijd te onthouden. Misschien dat 't een beetje erg 'uit' is om te doen, maar 't is ook lang geleden dat ik biologie had. Misschien zitten er ook zware nadelen aan (zware pil, bijwerkingen, e.d.)
|
Verwijderd
|
maar nou is mijn vraagje nog niet beantwoord
ik heb de bijsluiter wel gelezen maar ik kan erniet echt aan uit kijk , zou dat kunnen dat ik de pil kan doorslikken maar dan maar een weekje want ik heb een strip opzij liggen waarvan een een week ontbreekt en ik dacht een week doorteslikken en dan mijn stopweek doen , dus mijn stopweek een week verlengen zodat ik mijn regels een week later heb .. is dit goed ?? dikke zoen |
![]() |
|
|