Het gaat bij mij niet de ranzige details,maar enkel de romantiek des woords romantisch en integer beschreven.
Ze zei tegen mij ‘ normaal doe ik nooit cocaïne in het weekend ‘
Ik zat erbij en knikte ernaar. Ik wist dat ze loog.
Ik bevond mij op de vierde verdieping van het Victory hotel en had uitzicht over het Centraal Station van Amsterdam.
Ze gaat door met haar verhaal ‘ ik werk ook gewoon teveel,onregelmatig,en veel zorgen privé en op werk.’
Ik knikte ongeloofwaardig ‘ Werkte je niet voor het OM ? ‘
Ze kijkt me aan ,wacht een fractie en antwoord ‘ Heel soms ‘ Ze moet lachen
Ze observeert de hotelkamer en met name de spullen die erin staan,alles behalve mij eigelijk.Soms laat ze haar blik enkele seconden rusten op een hoek van de kamer of op de televisie die uitstaat.
Ze gaat door met haar handelingen op tafel. Voor haar op de tafel ligt de cocaine,een spiegeltje een lepeltje en het zilveren doosje.
Ik zeg ‘ Mij zal je nooit aan de cocaine zien hoor ‘
Ze antwoord te snel ‘ heb je het wel eens gedaan ,gesnoven dan ? ‘
Ik lieg van niet
Ze gaat wederom door met haar handelingen ‘ eigelijk heb ik een hekel aan mensen die het zo veroordelen terwijl ze het nog nooit gedaan hebben ,altijd maar klagen en zeuren ‘
Ze gaat door met haar betoog ‘ ik kan het me financieel veroorloven,en val er geen andere mensen mee lastig ‘Buiten dat snuif ik alleen extreem goede kwaliteit,ik snuif geen troep.Ik heb een hekel aan mensen die cocaine verkrachten met rietjes en vieze sleuteltjes.
Het is voor mij een manier van leven ,net als dat voor andere mensen drank is
‘ Waarom jij hier bent ? wat jij hier doet,je moet niet zo zeuren en het eens proberen.Ze neemt een grote snuif,sluit haar ogen enkele seconden en schuift het spiegeltje met twee resterende lijntjes naar mij toe.
“ Zijn er nog andere mannen in je leven vraag ik “
Ze lijkt een beetje verbaasd over mijn vraag.
“ Nee “ ,antwoord ze nog steeds met de ogen gesloten. Ik weet niet of het door die troep komt ,maar dat antwoord maakte me zo gelukkig
En enkele momenten later gebeurde het : we keken samen naar het schilderij voor ons en toen kregen we tegelijkertijd een bloedneus.En het gekke was ,we keken elkaar dus aan er was een stukje erkenning,een flits een fragment toen al dat bloed.Het begon met een klein onschuldig riviertje maar na enkele ogenblikken later kloste het er van beide kanten uit.
Het voelde dus ook best vreemd toen we plots uit het niets begonnen te zoenen,eerst rustig zodat ik het bloed een beetje kon proeven toen intenser,en daarna alleen maar heftiger.We waren erbij gaan staan en ze trok me aan mijn hand de slaapkamer in.Terwijl we dit deden kuste we nog steeds heftig.
Omdat we op het bed lagen met wit beddengoed was alles binnen enkele minuten kersachtig rood van al het bloed.
Op mijn naakte bovenlijf had ik strepen van bloed en haar tepels waren bijna niet meer te zien door het bloed dat erop zat.Het was kinky,het was heftig,het was vreemd,het was gek en daarom was het eens leuk.Terwijl ik nog steeds onder het bloed zat ( het was inmiddels opgedroogd zodat ook de kleur veranderde ) rookte ik een sigaret en analyseerde ik mijn ziekelijk gedrag.Ik vrees dat zij hetzelfde deed want ik zag een klein glimlachje rond haar mond.Ze stond op en zei ‘ ik ga maar even onder de douche ‘
Ik twijfelde nog even of ik de roomservice zou bellen ( loop maar door naar de slaapkamer ) maar dat leek me wat te overdreven.Nadat ik even later in de kalkwitte badkamer kwam zag ik overal bloed.Ze had al gedoucht en was bezig de bloedsporen van de grond te vegen met een kalk witte handdoek.Ik passeer haar en zeg ‘ Goh ben je uitgegleden dat er overal bloed zit ?”
Na het douchen zijn we zelf nog even uitgeweest ( nog wat bloed achter je rechteroor ) maar de avond was eigelijk te emotioneel om te verdwalen in kroegen.We hadden een soort van geheim,samen regels overtreden die je normaal niet doet.Je denkt er genees aan !
Het is daarna alleen bij telefonisch contact gebleven ,al heb ik wel de behoefte om haar nog eens te zien.Misschien ga ik haar vanavond eens bellen.