Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Technologie / Software & Hardware
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 13-08-2001, 21:37
FunFair
FunFair is offline
Als ik een cd ga branden begint winamp opeens te storen.. waarom in hemelsnaam? Hij is burnproof, en zit op een apparte IDE kabel op de Primary..

Dit is zelfs als ik alleen data schrijf.. (ik dacht eerst dat het eraan lag als ik muziek ging branden)

ow er gaat wel een sound stekkertje naar de aux van me sblive, kan dat iets uitmaken?
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 13-08-2001, 23:03
Verwijderd
Wat bedoel je met storen? Haperingen in de muziek? In dat geval kan het gewoon zijn dat je CPU-load de 100% raakt, of je harddisk trekt het niet meer...vroeger kon ik ook nooit zoveel onder het branden doen (met 'n Quantum Fireball SE), dan ging-ie ook als een gek ratelen...ook nu met 'n redelijk snelle Deskstar 60GXP doe ik liever niet teveel onder het branden...en het feit dat-ie op een aparte IDE-kabel zit zegt op zich niet zo heel veel hoor!
Met citaat reageren
Oud 13-08-2001, 23:38
KoRnGuy
KoRnGuy is offline
Citaat:
nare man schreef:
Wat bedoel je met storen? Haperingen in de muziek? In dat geval kan het gewoon zijn dat je CPU-load de 100% raakt, of je harddisk trekt het niet meer...vroeger kon ik ook nooit zoveel onder het branden doen (met 'n Quantum Fireball SE), dan ging-ie ook als een gek ratelen...ook nu met 'n redelijk snelle Deskstar 60GXP doe ik liever niet teveel onder het branden...en het feit dat-ie op een aparte IDE-kabel zit zegt op zich niet zo heel veel hoor!

Dat hebbik dus ook, met mijn Quantum, 64 mb en PII350 kon ik niets doen onder het branden, nu met dezelfde brander EN de nieuwe 12x burn proof fikker maar wel een athlon 1333 768 mb en 2xMaxtor kan ik ALLES doen.
Met citaat reageren
Oud 14-08-2001, 00:13
Verwijderd
ik snap wat je bedoelt..

ik heb het zelf ook, ben er ooit eens een topic over begonnen maar geen antwoord gekregen.. zelfs op usenet was het 3x ruk, er was er maar één die een mogelijke verklaring had voor dat verschijnsel..

overigens heb ik het alleen bij audio-CD's, en niet bij data-CD's..

het zit zo; een aantal drives geven de IDE-bus niet vrij bij het branden van de lead-in en lead-out.. op zich is dat héél vreemd, want tijdens het branden van deze 2 is er geen sprake van dataverkeer over de kabel..

bij data CD's wordt er ook een lead-in en lead-out geschreven, net als de TOC (table of content)..

dus dat is het..
Met citaat reageren
Oud 14-08-2001, 09:41
FunFair
FunFair is offline
okej bedankt
Met citaat reageren
Oud 15-08-2001, 13:46
MaNdArKdExTeR
MaNdArKdExTeR is offline
Citaat:
KoRnGuy schreef:
768 mb .

ZOOOOOOOOOoooveeeeeeeeel is dat wel nodig eigenlijk>???
Met citaat reageren
Oud 15-08-2001, 14:16
KoRnGuy
KoRnGuy is offline
Citaat:
MaNdArKdExTeR schreef:
ZOOOOOOOOOoooveeeeeeeeel is dat wel nodig eigenlijk>???

neuh, Crucial DDR dimm's kosten maar 119 piek per stuk, en mijn MSI DDR mobo heeft 3 sloten, dus heb ik er 2 erbij gedaan (beetje erg overbodig maar ik merk het )
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten