Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lichaam & Gezondheid
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 24-03-2002, 19:48
silla02
silla02 is offline
heey,
nou mijn strip is nu dus op maarrr volgende week komt mijn vriend dus eigenlijk moet ik volgende week zaterdag de pil pas weer nemen maar ja dan ben ik ook ongesteld en dat wil ik nie maarja kan ik dan nie dinsdag de pil al weer slikken?? Werkt tie dan nog wel?? Sorry als deze vraag al eerder is geweest maar ik moet het ff weten

xxxxxx
Met citaat reageren
Oud 24-03-2002, 20:09
Verwijderd
*snapt het niet helemaal maar probeert toch*

als je niet ongesteld wil worden moet je niet stoppen met de pil maar gewon de dag nadat ie op is weer een nieuwe strip pakken en die opmaken...dus je mag geen dag overslaan met slikken ofzo want dan is hij niet meer betrouwbaar.
Met citaat reageren
Oud 24-03-2002, 20:11
Verwijderd
ah ik snap het al..

oke je hebt dus gister je laatste opgemaakt, dan moet je nu aan een nieuwe strip beginnen en die gewoon een maand ofzo blijven slikken tot ie op is. dus niet dinsdag pas weer gaan slikken want dan heb je 3 dagen niks geslikt en dus klopt je cyclus niet meer ofzo..

hmzz...snap je?
Met citaat reageren
Oud 24-03-2002, 21:05
silla02
silla02 is offline
ja sorry foutje ik had eergister als laatst de pil geslikt nouja de nacht van vrijdag op zaterdag want ik was uitgeweest. Dus nou werkt tie waarschijnlijk nie meer SHITTTTT
maaja in ieder geval bedankt

xxxx
Met citaat reageren
Oud 24-03-2002, 21:54
Verwijderd
euhm naja je pil werkt nog wel maar alleen het uitstellen van je menstruatie niet meer, dus je wordt gewoon nog ongesteld...of bedoelde je dat? ach...jah uhmm oke..
Met citaat reageren
Oud 24-03-2002, 22:00
silla02
silla02 is offline
nou ik heb nou nog de pil in genomen van een nieuwe strip en ik zie wel hoe het loopt hoor haha misschien gebeurt er wel helemaal nix die avond dat kan ook nog maar in ieder geval bedankt voor je reacties!!!!

(K)(K)(K)
sil
Met citaat reageren
Oud 25-03-2002, 08:43
Iotje
Iotje is offline
Als het goed is staat dat op de bijsluiter en anders moet je ff de huisarts bellen.
Ik denk, dat het wel kan. Met mijn merk kan dat wel , maar misschien is dat per merk verschillend.
Oud 25-03-2002, 14:41
silla02
silla02 is offline
Citaat:
Iotje schreef:
Als het goed is staat dat op de bijsluiter en anders moet je ff de huisarts bellen.
Ik denk, dat het wel kan. Met mijn merk kan dat wel , maar misschien is dat per merk verschillend.
welke pil slik jij dan?? Ik microgon 30 ofzow
Met citaat reageren
Reageren

Regels voor berichten