Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / Vrije tijd
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 15-12-2002, 01:51
Kirk22
Kirk22 is offline
de Embassy is een klassieker, maar de *Sponsornaam* open... wat vinden we daarvan?
Oud 15-12-2002, 09:26
WolterB
WolterB is offline
beetje te veel van het goede

net als dat raymond en co de ene dag op SBS6 zeggen dat je daar naar moet kijken omdat dat dé dartzender is van NL en je ze een dag later reclame voor het darten ziet maken voor RTL5

hoezo inconsequent
Oud 15-12-2002, 13:35
Dr. Oetker
Dr. Oetker is offline
raar dat het zoveel wordt uitgezonden
kijk er ook nooit naar.
ze gooien de hele tijd precies hetzelfde, er zit geen tactiek in, ze kunnen elkaar nauwelijks beinvloeden (je zult toch altijd zoveel mogelijk moeten gooien)

en dat dan 80 per jaar op tv...
Oud 15-12-2002, 16:00
de communiceerbeer
de communiceerbeer is offline
was er darten op tv dan
Oud 15-12-2002, 16:02
freggelfreak
freggelfreak is offline
humm dit vind ik niet zo'n relax toernooi, dat eerdere in september in nederland was wel leuk. er komt iets teveel (onboeiend) darten op tv. eerst zat je echt uit te kijken naar de embassey. wel relax is dat nu ook het andere wk darten wordt uitgezonden dit jaar, met onder andere baxter en mason
Met citaat reageren
Oud 15-12-2002, 17:34
Mr.Oizo
Mr.Oizo is offline
Hmz... kheb wat fragmentjes gezien maja het echte volgen doe ik pas volgende maand he bij The Embassy. Veel leuker en sfeervoller.
Oud 15-12-2002, 22:10
B@RTOLI
B@RTOLI is offline
zeik niet zo.

Het is juist de bedoeling om zo snel mogelijk met 3 pijltjes 501 uittegooien en de snelste manier is met 9 pijlen.
Dat is dan 180+180+141. Ja en dat zoveel sets achter mekaar lang. Je kan ook met 12 pijlen uit of met 24 pijlen noem maar op.
Ok op een begeven moment is het langdradig maar vind het steeds boeiend om naar te kijken.
Ik doe het zelf ook graag en moet zeggen dat het me niet verkeerd afgaat.

Op naar de EMBASSY!!! vanaf 6 januari de hele week lang op SBS 6. Mis het niet!!!

Van Barneveld of T.David zijn mijn favorieten maar hou het erop dat david weer kampioen word.
Oud 16-12-2002, 17:21
Mr.Oizo
Mr.Oizo is offline
Citaat:
B@RTOLI schreef:
Van Barneveld of T.David zijn mijn favorieten maar hou het erop dat david weer kampioen word.
Vergeet O'Shea nie. Hijs goed bezig dit jaar. Ik sluit hem iig nie uit.
Oud 19-12-2002, 17:56
Dancing Demon
Dancing Demon is offline
Citaat:
Dr. Oetker schreef:
raar dat het zoveel wordt uitgezonden
kijk er ook nooit naar.
ze gooien de hele tijd precies hetzelfde, er zit geen tactiek in, ze kunnen elkaar nauwelijks beinvloeden (je zult toch altijd zoveel mogelijk moeten gooien)

en dat dan 80 per jaar op tv...
Wat is dit nou weer voor een gezeik?

Als je het niet boeiend vind dan moer je er gewoon niet naar kijken en wat die tactiek betreft, die zit er toch echt wel in hoor.
Waarom denk je anders dat elke speler zijn pijlen weer op een andere manier gooit en dat elke speler zo zijn eigen favoriete finishes heeft? Verder kun je elkaar heel erg beinvloeden. De spelers zetten elkaar telkens onder druk en er is veel invloed op het spel via het publiek. Het gaat er niet altijd om om zoveel mogelijk te gooien, het gaat erom om een zo goed mogelijk getal over te houden.

Er zijn overigens zat mensen die het wel leuk vinden om zulke toernooien te volgen. Zelf kijk ik dan ook zo veel mogelijk toernooien.
Met citaat reageren
Oud 19-12-2002, 18:00
Dancing Demon
Dancing Demon is offline
Citaat:
Mr.Oizo schreef:
Vergeet O'Shea nie. Hijs goed bezig dit jaar. Ik sluit hem iig nie uit.
O'Shea schat ik te onervaren om echt voor een grote verassing te gaan zorgen. Verder denk ik niet dat Tony David het voor de tweede keer achter elkaar zal lukken. Van Barneveld is goed in vorm maar ik denk niet dat het hem zal lukken.

Zelf ga ik voor Shawn "nine darts" Greatbatch. Gooit heel constant. Andere kanshebber toch ook wel Mervyn King.
Met citaat reageren
Oud 19-12-2002, 18:03
Dancing Demon
Dancing Demon is offline
Citaat:
freggelfreak schreef:
Wel relax is dat nu ook het andere wk darten wordt uitgezonden dit jaar, met onder andere baxter en mason
Eindelijk iemand die ook eens oog heeft voor de andere federatie. Zelf zie ik baxter en mason niet als favorieten.
Ze gooien allebei niet veel meer. Ik geef Phill Taylor toch wel weer de meeste kans. Maar je moet Wayne Mardle en Richie Burnett natuurlijk ook niet vergeten.
Met citaat reageren
Oud 19-12-2002, 20:10
B@RTOLI
B@RTOLI is offline
Citaat:
Dancing Demon schreef:
O'Shea schat ik te onervaren om echt voor een grote verassing te gaan zorgen. Verder denk ik niet dat Tony David het voor de tweede keer achter elkaar zal lukken. Van Barneveld is goed in vorm maar ik denk niet dat het hem zal lukken.

Zelf ga ik voor Shawn "nine darts" Greatbatch. Gooit heel constant. Andere kanshebber toch ook wel Mervyn King.
Greatbatch wint niet dat flikt die niet meer. Die zal er in de 1e ronde uitgaan.

Dan houdt ik het op " the king "!!!!
Oud 19-12-2002, 20:58
Dr. Oetker
Dr. Oetker is offline
Citaat:
Dancing Demon schreef:
Wat is dit nou weer voor een gezeik?

Als je het niet boeiend vind dan moer je er gewoon niet naar kijken en wat die tactiek betreft, die zit er toch echt wel in hoor.
Waarom denk je anders dat elke speler zijn pijlen weer op een andere manier gooit en dat elke speler zo zijn eigen favoriete finishes heeft? Verder kun je elkaar heel erg beinvloeden. De spelers zetten elkaar telkens onder druk en er is veel invloed op het spel via het publiek. Het gaat er niet altijd om om zoveel mogelijk te gooien, het gaat erom om een zo goed mogelijk getal over te houden.

Er zijn overigens zat mensen die het wel leuk vinden om zulke toernooien te volgen. Zelf kijk ik dan ook zo veel mogelijk
*jeuj*

kijken doe ik niet en tactiek is wat meer dan alleen een bepaalde worp goed kunnen.
Tactiek is toch bij voetbal ook niet en penalty met binnenkant rechts nemen in plaats van met links een stiftje omdat je toevallig rechts bent?
En het best mogelijke getal is altijd 0
Oud 19-12-2002, 21:54
freggelfreak
freggelfreak is offline
Citaat:
Dancing Demon schreef:
Eindelijk iemand die ook eens oog heeft voor de andere federatie. Zelf zie ik baxter en mason niet als favorieten.
Ze gooien allebei niet veel meer. Ik geef Phill Taylor toch wel weer de meeste kans. Maar je moet Wayne Mardle en Richie Burnett natuurlijk ook niet vergeten.
nouja ik weet niet zo heel veel van dat andere wk hoor, alleen dat een van mijn favorieten (mason) er naar overgestapt is. lijkt me wel een leuk toernooi, maar wat lees ik? wayne mardle??? is die ook al overgestapt? dat kon ik me niet meer herrineren of ik wist het niet
Met citaat reageren
Oud 19-12-2002, 23:04
PV
PV is offline
mja ik vind darts wel leuk om te volgen 't kan soms wel saai zijn als het heel snel 3-0 wordt ofzo.. maar soms gaat 't 1-1, 2-2 3-3 etc en dat is
ga in de kerstvakantie/januari ook zeker kijken
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten