![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Ik denk dat je lichaam een beetje moet bijkomen van al die pillen, en verder heb je dus ook stress gehad? Nou, een combinatie van die twee dus. (Je hebt tussendoorbloedingen gehad, dus misschien is er wel niets meer om uit te stoten en moet dat dus eerst weer aangemaakt worden om vervolgens weer uitgestoten te worden... Snappie?)
De kans dat je zwanger bent lijkt me echt heel erg klein. Hou je gewoon lekker rustig en wacht maar af ![]() Verder helpt alcohol ook wel een beetje; drink 's avonds een glas rode wijn bijvoorbeeld (dat gaf m'n moeder me altijd wanneer ik last van menstruatie-krampen had, maar het nog niet wilde komen... twee avonden een glas wijn en de volgende ochtend was het zover ![]() |
![]() |
|
heey,
bedankt voor de reacties, nou, ik ben net ongesteld geworden. ben wel opgelucht (alleen het komt wel shit uit nu, ga morgen met school naar keulen... dat heb ik altijd als we op vakantie gaan... of een reis maken met school of gewoon een dag weg ofzo ![]() xxx
|
Toen ik gestopt was met de pil werd ik daarna gewoon ongesteld op de dag dat ik het altijd werd maar daarna ben ik niet meer de pil gaan slikken en toen duurde het 4 maanden ofzo voordat ik weer ongesteld werd. Ik weet niet of dit precies hetzelfde is als wat je bedoelt maar het kan dus heel lang duren voor je menstruatie vanzelf weer op gang komt.
|
![]() |
Ik heb een paar maanden de pil geslikt toen ik net ongesteld was geworden (was 13) omdat ik om de 12/14 dagen ongesteld werd. Daarna ben ik altijd regelmatig geweest, met een heel enkele keer uitschieters (24/38 dagen ofzo..). Maar verder heb ik nooit problemen gehad.
Het zou inderdaad kunnen dat de combinatie van verschillende pillen voor die reactie zorgt. In ieder geval, voor deze maand ben je 'veilig' en mocht het volgende keer weer gebeuren, zou je altijd nog langs de dokter kunnen gaan..
||
Citaat:
![]() ![]()
||
Citaat:
||
Citaat:
maargoed, als ik jou was zou ik langs de dokter gaan... het hoeft nix te zijn, maar het kan wel natuurlijk. een halfjaar vind ik wel erg lang. xxx
|
Ja klopt, ik maak me ook geen zorgen om zwangerschap, dan had ik al een flinke pens gehad inmiddels
![]() Maar goed ik zal toch echt nu maar eens naar de dokter moeten... Ben er alleen met geen stok heen te krijgen ![]()
||
Citaat:
okay, eerst bellen voor een afspraak mag ook ![]()
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Lichaam & Gezondheid |
kenmerken eerste weken zwangerschap? DvoorA | 8 | 20-11-2004 21:55 | |
Lichaam & Gezondheid |
Pijn in mijn buik e.d. Giovanna | 8 | 25-08-2004 15:40 | |
Lichaam & Gezondheid |
veel te kort ongesteld 5803 | 36 | 15-07-2004 11:27 | |
Lichaam & Gezondheid |
Even een vraagje voor een goede vriendin. Mira Dos Santos | 26 | 26-04-2004 22:35 | |
Seksualiteit |
Heren, wat zou u doen in zo'n geval? AngelLena | 56 | 15-06-2003 21:16 | |
Lichaam & Gezondheid |
Abortus juultje_moi | 15 | 06-03-2002 17:18 |