Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / School & Studie / Huiswerkvragen: Exacte vakken
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 15-12-2002, 13:54
Verwijderd
Beste mensen,

Ik ben niet in het bezit van een linkkabel, maar ik wil heel graag een programma hebben om vergelijkingen op te lossen met mijn ti38+ , kan iemand me helpen aan de bronnen, zodat ik ze zelf in kan typen? bij voorbaat dank
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 15-12-2002, 14:48
BTL_BTR
BTL_BTR is offline
Wat moet het programma kunnen? Wil je stap voor stap zien hoe een vergelijking opgelost word? Als je puur de antwoorden van vergelijkingen wilt kun je best de SOLVER gebruiken die bij MATH staat.
Met citaat reageren
Oud 15-12-2002, 15:09
Verwijderd
Ik wil de ook de stappen kunnen zien als dat kan, maar wat betreft de solver in math, ik weet ook niet hoe je die gebruikt.

Alle reacties zijn welkom
Met citaat reageren
Oud 15-12-2002, 16:04
Verwijderd
Citaat:
BTL_BTR schreef:
Wat moet het programma kunnen? Wil je stap voor stap zien hoe een vergelijking opgelost word? Als je puur de antwoorden van vergelijkingen wilt kun je best de SOLVER gebruiken die bij MATH staat.
wil je dat uitleggen?
er staat zo van 0= .... en toen heb ik een formule ingevuld.
Daar kwam een antwoord uit.. maar als ik dan daarna weer naar solver ga, kan ik geen nieuwe formule invullen. Dan kan ik wel wat dingen veranderen enzo.. maar dat snap ik niet goed.

en hoe gebruik je dat dan als je 2 formules aan elkaar gelijk wilt stellen? of kan dat niet?
Met citaat reageren
Oud 15-12-2002, 16:20
EvilSmiley
EvilSmiley is offline
je moet dan weer met pijltje naar boven doen om de formule te veranderen

stel je hebt x³+4=x²+8
krijg je in de solver

0=(x³+4)-(x²+8)
Met citaat reageren
Oud 15-12-2002, 18:25
Verwijderd
Citaat:
EvilSmiley schreef:
je moet dan weer met pijltje naar boven doen om de formule te veranderen

stel je hebt x³+4=x²+8
krijg je in de solver

0=(x³+4)-(x²+8)
okee ik ben een beetje dom geweest, sorry
bedankt
Met citaat reageren
Oud 15-12-2002, 20:12
TIGEK
TIGEK is offline
Citaat:
aaron schreef:
Beste mensen,

Ik ben niet in het bezit van een linkkabel, maar ik wil heel graag een programma hebben om vergelijkingen op te lossen met mijn ti38+ , kan iemand me helpen aan de bronnen, zodat ik ze zelf in kan typen? bij voorbaat dank
Met het intypen wil ik je veel succes wensen. Er zijn wel van deze programma's maar ze zijn zeer lang of ze werken niet met de Basic code. Ik had er wel een maar ik ben hem kwijt
Oud 15-12-2002, 21:31
pierewiet
Bekijk de raadgevingen op de site:
www.henkshoekje.com
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten