Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Technologie / Software & Hardware
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 29-08-2001, 23:03
vortex
vortex is offline
MMS (Multimedia Message Service), de opvolger van SMS (Short Message Service)staat er aan te komen. Wie weet hier meer over?
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 30-08-2001, 00:00
Cybernetic Joosie
Cybernetic Joosie is offline
dit ziet er wel vet uit he

[Dit bericht is aangepast door Cybernetic Joosie (30-08-2001).]
Oud 30-08-2001, 11:25
vortex
vortex is offline
kewl
Met citaat reageren
Oud 30-08-2001, 16:50
Verwijderd
Onzinnig...gaat zeker 150 cent per berichtje kosten, wedden? En die foto's moet je dan zeker ook eerst ophalen via WAP á 85 cent per minuut...ik zie het al helemaal voor me. Die telecombedrijven willen het verlies op prepaid-toestellen wegwerken, daarom komen ze met dit soort onzin.
Met citaat reageren
Oud 30-08-2001, 17:49
dystopia
dystopia is offline
Vergeet het maar, wordt een flop.. Je hebt nu iets dat goed werkt: SMS. Waarom zou je dat vervangen?

Hetzelfde geld voor UNIX en MPEG Layer nummerke 3..
Oud 31-08-2001, 13:57
pietje63
pietje63 is offline
mwah, lijkt me wel kewl, lekker langere smsjes (moet er nu vaak 2 of meer sturen, 160 letters is te weinig) fotos en video zullen niet veel worden gebruikt, geluidjes zijn ook wel cool om te sturen...

natuurlijk draait het de telecombedrijven om het geld... maar ja, die moeten ook leven
Oud 01-09-2001, 12:59
L@CuTu$
L@CuTu$ is offline
Citaat:
dystopia schreef:
Vergeet het maar, wordt een flop.. Je hebt nu iets dat goed werkt: SMS. Waarom zou je dat vervangen?

Hetzelfde geld voor UNIX en MPEG Layer nummerke 3..

Oud 07-09-2001, 16:21
Angel Shaped Bastard
Angel Shaped Bastard is offline
MMS can transmit messages containing text, graphics, photographic images, audio and even video clips between mobile devices using WAP as bearer technology and powered by the high-speed transmission technologies EDGE and GPRS. It will also support new media types as they become available and grow in popularity.

... multi-media. een velzijdig communicatie middel.

Zodra je het letterlijk gaat vertalen kun je er zelf wel achterkomen denk ik. kunt dus ingesproken berichtjes versturen, foto's filmpjes en dat soort rotzooi.

Anthausiasme wordt toch niet groot genoeg, iedereen heeft thuis toch wel een boekenkast van FL.5000,- die Pentium heet?
Oud 07-09-2001, 20:05
ick
ick is offline
Citaat:
Angel Shaped Bastard schreef:
MMS can transmit messages containing text, graphics, photographic images, audio and even video clips between mobile devices using WAP as bearer technology and powered by the high-speed transmission technologies EDGE and GPRS. It will also support new media types as they become available and grow in popularity.

... multi-media. een velzijdig communicatie middel.

Zodra je het letterlijk gaat vertalen kun je er zelf wel achterkomen denk ik. kunt dus ingesproken berichtjes versturen, foto's filmpjes en dat soort rotzooi.

Anthausiasme wordt toch niet groot genoeg, iedereen heeft thuis toch wel een boekenkast van FL.5000,- die Pentium heet?

mag een Duron hetende boekenkast van zo'n 1900 piek ook?

Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten