Advertentie | |
|
![]() |
|
die switch heb ik nog nooit van gehoord
volgens mij kan op zo'n oud mobo'tje (k6 400) ook geen agp 4x hoor maar dat met die v770 moet wel kunnen, volgens mij is dat idd backwards compatible dus een AGP 4x moet ook op een AGP 2x slot kunnen maar over die adapter? heb je de goede drivers wel? probeer es de laatste detonator drivers te downloaden? [Dit bericht is aangepast door TouchOfDarkness (08-09-2001).]
||
![]() |
Citaat:
detonator ![]() kheb wel de laatste drivers van diamond ![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Op de videokaart zelf zit inderdaad een jumpertje waarmee je de AGP rate kan instellen. Zorg dat die op 2x staat, dan gaat de rest vanzelf.
De detonator drives zijn de reference drivers van nivdia (nividia heeft de chip voor jou viper gemaakt) Maar met zo'n oude kaart zou ik niet de nieuwste nemen. |
![]() |
|
Verwijderd
|
Die meldingen die jij beschrijft hebben helemaal niks te maken met AGP-rate...wat wel zo is, is dat de Nvidia TNT-serie ontzettend veel gedonder geeft met de AMD K6-x serie chipsets. Da's een algemeen bekend feit. Met die nieuwste ALi Aladdin IV+ AGP drivers (1.65) kun je als het goed is die TNT(2) redelijk in een K6-x systeem draaien...
Ik heb zelf ook een K6-2/350 gehad en een TNT1. Dat ding wilde ook niet werken. Hij gaf wel gewoon aan 'dit apparaat werkt correct' maar hij stond op AGP1x en liep heel vaak vast tijdens resolutieswitchen en Dx-programma's draaien enz. Het is dus gewoon een probleem van TNT-kaarten met die ALi chipsets. Als je een VIA chipset hebt gaat bovenstaande verhaal natuurlijk niet op... |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
en waar kan ik die ali aladdin IV downwn?? |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Software & Hardware |
[BIOS] Hoe AGP enablen? dingokoning | 5 | 24-04-2004 00:46 | |
Software & Hardware |
FX 5600 of ATI Radeon 9700 non-pro ^Rambo^ | 16 | 29-07-2003 16:14 | |
Software & Hardware |
Hoeveel kost dit systeem ongeveer? Verwijderd | 3 | 02-11-2002 14:06 | |
Software & Hardware |
Video-kaart Bladerunner | 29 | 09-07-2002 11:29 | |
Software & Hardware |
Hoe zie ik of mijn mobo compatible is voor een 3D kaart?? XCalibur | 20 | 08-07-2002 17:54 | |
Software & Hardware |
Videokaart plishing | 18 | 04-08-2001 23:21 |