![]() |
|
![]() |
Masturbeer je wel eens? Lukt het dan wel? Het kan zijn dat de voorhuid een beetje krap geworden is (Lees: De penis teveel gegroeid is en de voorhuid niet is meegerekt)
Het is zeker belangrijk je daar goed te wassen, dus eigenlijk moet je dat iedere dag doen je elke dag 2 keer aftrekken helpt ook! maar je moet het gewoon wat rekken lukt best iedere dag een stukkie verder! ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() hoe lang heb je dit al? week? maand? jaar? ook als je penis slap is? doet het ook pijn als je het probeert terug te trekken? of wil het gewoon niet? krijg je je voorhuid helemaal niet terug of wel een stukje? als je je zo'n zorgen maakt zou ik gewoon even langs je huisarts gaan. die krijgt dat soort vragen dagelijks en die kan je zeker weten geruststellen en vertellen wat er aan de hand kan zijn. is trouwens niks om je voor te schamen. ![]() [Dit bericht is aangepast door Kennedy (26-03-2002).] |
![]() |
||
Citaat:
Heb ook geen idee hoe ik er met mijn ouders moet over beginnen?
||
![]() |
Citaat:
Bepaalde dingen moet je niet vertellen je kunt echt wel beetje bij beetje rekken denk ik als dat niet lukt, bijvoorbeeld over 3 maanden is het nog niet goed, dan maak je gewoon een afspraak bij de dokter zeg dat je verkouden bent en pijn in je longen hebt ofzo (tegen je ouders)... ![]() |
![]() |
|
![]() |
wat is dat nou weer voor bullshit? waarom zou je zoiets geheim houden voor je ouders of erover liegen? alsof je iets verkeerds hebt gedaan. je hebt gewoon last van iets vervelends aan je lijf en toevallig is het je penis. kom op zeg we leven in 2002 hoor.
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Seksualiteit |
Kort toompje of nauwe voorhuid? b86nl | 10 | 30-01-2016 18:39 | |
Lichaam & Gezondheid |
Te strakke voorhuid men123 | 2 | 28-06-2009 19:43 | |
Seksualiteit |