Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 16-12-2002, 23:32
t68i
t68i is offline
Na mijn vorige topic over mijn ex die me flink heeft belazerd, heb ik jullie advies weer even nodig.

Ik heb via een goede vriendin van me haar vriendin leren kennen. Dat zijn 2 beste vriendinnen.

Ik heb de laatste 2 weken enorm goed met haar kunnen praten, kortom; we hebben het echt gezellig gehad.
Ik heb een foto van haar gezien, en ze ziet er echt leuk uit.
Nu woont ze ongeveer 2 uur rijden bij me vandaan.

De laatste paar dagen heb ik een beetje vlinders in mijn buik voor haar gekregen.
Een verliefdheidsgevoel.

Nu vraagt die goede vriendin van me of ik haar leuk vind. Heb ik op gezegd; Weet niet, omdat ik haar nog nooit gezien heb, alleen gesproken op MSN. Dus daar kan ik niet over oordelen.
Nu vroeg dat meisje vanavond aan mij: Heb je al een oogje op iemand. Ik heb gezegd dat ik dat niet heb voor iemand op moment.
Nu denk ik daar de hele tijd al aan. Ik wil haar graag een mail sturen dat ik gevoelens voor haar heb gekregen, maar ben bang dat zij dat niet heeft en me vervolgens niet meer wil spreken.
Ik wil die 'vriendschap' ook niet kapot laten gaan daardoor.

Hoe kom ik erachter of ze mij ook ziet zitten, en moet ik die mail ansnog sturen?

Bedankt alvast voor je advies.
Oud 16-12-2002, 23:36
Verwijderd
Nou, het is misschien niet zo'n goed idee om plompverloren een mail te sturen waarin je alles 'opbiecht'. Dat kan behoorlijk schokkend werken, zeker als zij niet weet wat haar boven het hoofd hangt.

Eigenlijk moet je het gewoon een beetje opbouwen. Speel een beetje met woorden op MSN...m.a.w. maak woordgrapjes, toespelingen, simpel gezegd daag haar een beetje uit. Als ze hapt, zit je wel goed. Als ze niet hapt, kan dat omdat ze a) geen gevoelens voor je heeft, b) te verlegen is om er op in te gaan of c) de hints niet snapt via MSN.
Met citaat reageren
Oud 16-12-2002, 23:38
Super Vegeta
Super Vegeta is offline
Citaat:
t68i schreef:
Na mijn vorige topic over mijn ex die me flink heeft belazerd, heb ik jullie advies weer even nodig.

Ik heb via een goede vriendin van me haar vriendin leren kennen. Dat zijn 2 beste vriendinnen.

Ik heb de laatste 2 weken enorm goed met haar kunnen praten, kortom; we hebben het echt gezellig gehad.
Ik heb een foto van haar gezien, en ze ziet er echt leuk uit.
Nu woont ze ongeveer 2 uur rijden bij me vandaan.

De laatste paar dagen heb ik een beetje vlinders in mijn buik voor haar gekregen.
Een verliefdheidsgevoel.

Nu vraagt die goede vriendin van me of ik haar leuk vind. Heb ik op gezegd; Weet niet, omdat ik haar nog nooit gezien heb, alleen gesproken op MSN. Dus daar kan ik niet over oordelen.
Nu vroeg dat meisje vanavond aan mij: Heb je al een oogje op iemand. Ik heb gezegd dat ik dat niet heb voor iemand op moment.
Nu denk ik daar de hele tijd al aan. Ik wil haar graag een mail sturen dat ik gevoelens voor haar heb gekregen, maar ben bang dat zij dat niet heeft en me vervolgens niet meer wil spreken.
Ik wil die 'vriendschap' ook niet kapot laten gaan daardoor.

Hoe kom ik erachter of ze mij ook ziet zitten, en moet ik die mail ansnog sturen?

Bedankt alvast voor je advies.
Ken het gevoel, maar ik zou het gewoon doen, als ze je niet wilt dan kun je toch wel vrienden blijven. En zei zal je heus niet voor paal zetten als ze je niks vind, want je zei zelf dat het een goede vriendin is dus sterkte.
Oud 17-12-2002, 01:48
Fatal Exception
Fatal Exception is offline
Als ik jou was zou ik je ex nog een kans geven. Ik denk namelijk dat je haar nu wel kunt vertrouwen.

Dat meisje dat je nu hebt leren kennen doet heel aardig. Maar dat doen alle meisjes. Dat hoeft helemaal niks te zeggen.

Wiskundig gezien is de kans groot dat zij dezelfde fout maakt als die je ex gemaakt heeft. En dan voel je je weer naargeestig.

Terwijl de grafentheorie aantoont dat de kans kleiner is dat je ex die fout nog eens zou maken, en je weet bij je ex dat jullie 100% compatible zijn qua configuratie.

Laatst gewijzigd op 17-12-2002 om 01:51.
Met citaat reageren
Oud 17-12-2002, 06:50
Herrie
Herrie is offline
Wat dacht je van een keer met haar afspreken IRL? Dan weet je meteen of die gevoelens er nog steeds zijn

Tevens kan je dan vaak wel een beetje opmaken of zij jou ook leuk vindt

Suc6!
Met citaat reageren
Oud 17-12-2002, 12:37
_koetje_
_koetje_ is offline
ik weet het niet goed maar ik heb ook in die situatie gezeten dat de ex van m'n vriendin en ik ineens goed konden opschieten.
ik was stiekem verliefd op hem maar als hij dan ook vroeg of ik op iemand verliefd was dan zei ik 'nee' doe dat niet, het is eigenlijk de kans om te zeggen dat je iemand leuk vind ...
ah ik zou gewoon zeggen dat je haar wel heel aardig vindt, je kunt er niets meer verliezen
Oud 17-12-2002, 14:17
Verwijderd
ik zou haar ook gewoon irl eens ontmoeten, zien hoe het dan zit. 'k heb ook ooit redelijk goed met iemand van de chat kunnen opschieten, en toen ik daar dan mee afsprak, bleek hij ZOOOOO hard tegen te vallen
maar toen ik dan anderhalf jaar later m'n huidige vriend via een kameraad leerde kennen (op msn ook eerst), en ik 'm toen irl zag, jezus toen had ik het wel heeeeel erg zitten! tot over m'n oren!!
ga er gewoon eens naartoe dus...

xxx
Met citaat reageren
Oud 17-12-2002, 15:47
TheOneWhoLeft
TheOneWhoLeft is offline
je kunt toch eens een keer iets afspreken met haar? Ik zou wel eerst even gezellig babbelen over de telefoon. Dat is wel zo fijn, tenminste, dat vind/vond ik wel altijd.
Reageren

Regels voor berichten