Advertentie | |
|
![]() |
|
Als ik jou was zou ik je ex nog een kans geven. Ik denk namelijk dat je haar nu wel kunt vertrouwen.
Dat meisje dat je nu hebt leren kennen doet heel aardig. Maar dat doen alle meisjes. Dat hoeft helemaal niks te zeggen. Wiskundig gezien is de kans groot dat zij dezelfde fout maakt als die je ex gemaakt heeft. En dan voel je je weer naargeestig. Terwijl de grafentheorie aantoont dat de kans kleiner is dat je ex die fout nog eens zou maken, en je weet bij je ex dat jullie 100% compatible zijn qua configuratie.
Laatst gewijzigd op 17-12-2002 om 01:51. |
![]() |
|
![]() |
ik weet het niet goed maar ik heb ook in die situatie gezeten dat de ex van m'n vriendin en ik ineens goed konden opschieten.
ik was stiekem verliefd op hem maar als hij dan ook vroeg of ik op iemand verliefd was dan zei ik 'nee' ![]() ah ik zou gewoon zeggen dat je haar wel heel aardig vindt, je kunt er niets meer verliezen ![]()
|
Verwijderd
|
ik zou haar ook gewoon irl eens ontmoeten, zien hoe het dan zit. 'k heb ook ooit redelijk goed met iemand van de chat kunnen opschieten, en toen ik daar dan mee afsprak, bleek hij ZOOOOO hard tegen te vallen
![]() maar toen ik dan anderhalf jaar later m'n huidige vriend via een kameraad leerde kennen (op msn ook eerst), en ik 'm toen irl zag, jezus toen had ik het wel heeeeel erg zitten! tot over m'n oren!! ga er gewoon eens naartoe dus... xxx |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
2 meisjes verliefd op me wie moet ik kiezen luukluuk99 | 15 | 25-09-2014 22:05 | |
Liefde & Relatie |
Een relatie van anderhalf jaar plotseling voorbij Ratrom | 2 | 15-01-2013 16:06 | |
Liefde & Relatie |
Ze zegt dat ze niet weet of ze gevoelens voor mee heeft? Sjonsjaak | 8 | 10-11-2011 13:42 | |
Liefde & Relatie |
Heb na andere relatie weer gevoelens voor mijn ex, wat moet ik doen? m- | 6 | 27-01-2011 17:27 | |
Liefde & Relatie |
Relatiecrisis Ymaeel | 17 | 25-04-2006 22:49 | |
Liefde & Relatie |
vervangen voor een andere jongen Verwijderd | 8 | 20-06-2003 16:01 |