![]() |
|
![]() |
deze kopen..?
http://www.hardwareinfo.net/pcadvies.php?type=h ik kan hem voor de hellef v/d prijs kopen ![]() ![]() |
Advertentie | |
|
![]() |
|
![]() |
AMD Athlon 'Thunderbird' 1.4 GHz / 266 MHz FSB
okay Cooler Master EP5-6I11 Socket A Koeler kan 512 MB PC266 DDR SD-Ram Geheugen niet nodig, 256 mb voldoet, en ik zou sowieso een a-merk nemen (kingston, infineon, etc.) MSI K7T266 Pro goed mobo, zou zelf wachten op de VIA KT266A mobo's ASUS AGP-V7700 Deluxe Leadtek is veel goedkoper en is een Pro uitvoering en ook nog verkrijgbaar met 64 mb voor lagere prijs dan deze Asus 1.44 MB, 3,5 duh IBM Desktar Telesto 60 GB 7200 rpm Harddisk oftewel: 60GXP, die 60 staat voor de 60% die crasht. waarschijnlijk nog meer. ik vertrouw meer op IBM. Pioneer / AOpen / Acer 16x speed DVD-Rom drive niets te AOpen / Acer, de Pioneer's zijn duidelijk sneller bevonden TerraTec SiXPack 5.1 slechte driverondersteuning (tot nu toe) en de Live 5.1/1024 kaarten zijn veeel goedkoper Midiland S4 7100 kutspeakers, Altec Lansing ADA885 is een betere keuze voor dat geld Microsoft Intellimouse Explorer ![]() Cherry High-Quality PS/2 toetsenbord High-Quality?? ![]() maargoed, voor die centen zou ik ook een Cherry halen CTX PR960F 19" Trinitron Monitor in andere tests (o.a. c't) is de LG FT915+ beter bevonden, en dat issie ook ![]() ElanVital A10 waarom ze deze kutkast gekozen is de vraag... voor dat geld koop je beter een mooie Chieftec (Antec), AOpen of een Lian Li (stukkie duurder) hebbie nog betere Enermax/Aopen voeding oowk |
![]() |
||
Citaat:
Daarbij heeft ie nog eens gelijk ook, er is ten eerste niks mis met Koen Crijns, en ten tweede lijkt me dit een perfect systeem voor F2500,-, dus ik zie het probleem totaal niet. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Er is best veel mis met Koen Crijns, de componenten die hij adviseert zijn niet voor niets alleen (niet alle) te koop bij de Regenboog (juist, daar werkte hij in de tijd dat ik em nog kende), voor 2500 is dit natuurlijk een goede koop maar als je kunt kiezen neem je beter wat anders |
![]() |
|
Dan wil ik alle prijzen van jou weten die in dat systeem staan met als bron regenboog!
Zit niet te zeiken mannetje je zit wat te bleren en te schreeuwen en te doen alsof jij zo nodig perse alles weet. Als je echt eens achter de schermen mee bent geweest en niet alleen weet wat er in de pc blaadjes staat dan zou je bijvoorbeeld niet zo dom gaan doen tussen het verschil Aopen/Pioneer. Als de mensen van Aopen mij vertellen dat deze hetzelfde zijn, wie ben jij dan om te vertellen dat het niet zo is? Nou?
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
|
Ik zei alles.
Dus dan zul je me ook alles moeten geven als jij zo nodig beweert dat dit gebaseert is op regenboog. Aopen geen verstand van hun eigen produkten.. zucht wat ben jij zielig. Die digitale uitgang heeft vrij weinig met 't loopwerk te maken. Dat is gewoon een kwestie van erop zetten en meer voor 't eindproduct vragen. Maar blijkbaar snap jij dat niet helemaal. TV-Out op een videokaart maakt toch ook niet compleet een andere videokaart?
||
Citaat:
Net zoals; ik heb een dikker computer dan jij. Dan 'em dan niet laten zien of vertellen wat voor een je hebt. Dit systeem wat hier gepresenteert is is een advies dat staat er volgens mij best duidelijk boven ![]() Dit systeem is nergens als vast systeem te koop dus wat led je?
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Studeren |
wat zou ik kunnen doen flower2 | 5 | 26-11-2006 15:38 | |
Verhalen & Gedichten |
Zou ik... Soapsie | 4 | 04-10-2004 08:26 | |
Software & Hardware |
[Prijs] Wat zou ik als grafisch vormgever kunnen vragen? Chilli Dude | 16 | 23-01-2004 14:11 | |
Verhalen & Gedichten |
wat zou ik kunnen zeggen? The one who I am | 0 | 26-01-2002 14:34 | |
Verhalen & Gedichten |
Schreeuwen zou ik willen! iamre18 | 3 | 22-10-2001 11:21 | |
Verhalen & Gedichten |
Soms zou ik wel willen dat je anders was Doortjuh | 3 | 15-10-2001 16:31 |