Advertentie | |
|
![]() |
|
Verwijderd
|
marantz pm30 versterker
marantz cd42 cd-speler mission 701 luidsprekers sennheiser HD580 koptelefoontjuh en nu het paradepaardje hier in huis (helaas niet van mij, maar staat wel op mijn kamer).. een heuse thorens td160 mk-2 (voor de leken, check www.thorens.com, krijg je een beetje indruk waar ik over praat hehe) |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
|
Hoe bedoel je drivers ????? in men hoorns zitten 2 mcFarlow conussen en T60 en en tweeter van hun weet ff niet wat voor type
![]() Maar et zijn: woofer:Mcfarlow T60 is en 135W 45CM woofer die dus naar voren is gericht en de achterkant van "in" de hoorn zit waardoor dus de lage bassen voornamelijk worden versterk. De tweeter:is van de zelfde firma en is en 90W dome tweeter gemaakt van en foum constructie en is dan ferrofluide gekoeld het ding zelf heeft al en heel klijn horentje en de achterkant komt oowk bij dit ding dan uit in de hoorn. Voor de genige die willen weten waar het ontwerp vandaan is het staat in de maart uitgave van 1991 van de electuur (sorry het is oud maar bij en ontwerkp van speakers maakt zo iets niet zo super veel uit) de conussen zijn nog altijd (moeilij) verkrijgbaar.
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
Advertentie |
|
![]() |
|
|