Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Technologie / Software & Hardware
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 19-09-2001, 18:42
FunFair
FunFair is offline
Ik heb net windows Xp erop gezet en als ik mp3tjes in Winamp wil afspelen geeft hij een krakend en stotterend geluid.. weet iemand waarom?

(ik heb de nieuwste drivers van de windowsupdatesite al geprobeert doet niks.. ook al de nieuwste via 4in1 driver. (heb een K7TA ofzow))
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 19-09-2001, 20:29
The Fox
The Fox is offline
Gebruik je wel de Windows 2000 drivers?
Met citaat reageren
Oud 19-09-2001, 21:07
Vaag mannetje
Vaag mannetje is offline
erm.. de VIA 4-in1 zit al standaard bij XP...

en probeer eens met MEdiaplayer 8 te spelen..
Met citaat reageren
Oud 19-09-2001, 21:07
Verwijderd
zelfde situatie hier, standaard drivers van W2K deden het echter prima, en Live!Ware 3.0 voor Windows 2000 ook..

VIA 4-in-1 drivers deden het ook schitterend, hoewel ik ze toch geupdate heb naderhand..

Met citaat reageren
Oud 21-09-2001, 19:56
FunFair
FunFair is offline
Citaat:
Dobermann schreef:
zelfde situatie hier, standaard drivers van W2K deden het echter prima, en Live!Ware 3.0 voor Windows 2000 ook..

VIA 4-in-1 drivers deden het ook schitterend, hoewel ik ze toch geupdate heb naderhand..

de drivers van win2k zitten bij mij net zo hard te kutten :/ (en de CTLauncher blijft de heletijd aan de bovenkant.. ik kan die niet gewoon naar beneden houden) ik heb 1 of ander zelfgemaakt fix gedownload, die heeft er iets minder last van, maar winamp blijft stotteren als mijn processorkracht voor 40% wordt gebruikt... (TB 1133)
Met citaat reageren
Oud 22-09-2001, 09:12
Koen
Koen is offline
Ik heb ook een SbLive 1024 en ik draai ook WinXP. Win2k drivers voor Live! werken hier totaal niet, evenals de Liveware.

Enkele seconden nadat het systeem is opgestart krijg ik foutmeldingen over ene dev32.dll (als ik me niet vergis), en dat gaat zo maar door.

Nu heb ik dus nog steeds maar 2 van de 4 speakers supported, beetje jammer, maar die drivers werken in ieder geval totaal niet
Met citaat reageren
Oud 22-09-2001, 17:37
robdr
robdr is offline
koen:
http://shs-sound.paraknowya.com/

scroll ff naar beneden voor xp install instructies
Oud 22-09-2001, 20:00
FunFair
FunFair is offline
Citaat:
Koen schreef:
Ik heb ook een SbLive 1024 en ik draai ook WinXP. Win2k drivers voor Live! werken hier totaal niet, evenals de Liveware.

Enkele seconden nadat het systeem is opgestart krijg ik foutmeldingen over ene dev32.dll (als ik me niet vergis), en dat gaat zo maar door.

Nu heb ik dus nog steeds maar 2 van de 4 speakers supported, beetje jammer, maar die drivers werken in ieder geval totaal niet
ik heb wel wat voor je...
moet je even je email geven waar ik een bestand van 2.11 mb kan heenmailen.
Met citaat reageren
Oud 22-09-2001, 20:18
Koen
Koen is offline
Citaat:
FunFair schreef:
ik heb wel wat voor je...
moet je even je email geven waar ik een bestand van 2.11 mb kan heenmailen.

koen@superwrak.dhs.org

Thanks in advance
Met citaat reageren
Oud 23-09-2001, 15:36
FunFair
FunFair is offline
Gestuurd, maar deze drivers zorgen alleen dat die dll error niet mer komt.. voor de rest hou je de problemen nog wel..

ow in winamp moet je trouwens bij de output plugins bij directsound ofzow even alles op max zetten dan doet het geluid het veel beter... minder stotter en kraken iig.

Er schijnt een truuc te zijn dat winamp het wel goed doet.. een register key moet je dan verwijderen, maar ik weet niet welke
Met citaat reageren
Oud 24-09-2001, 21:24
spaldingB
spaldingB is offline
jongens het best wordt gewoon wachten op de drivers van creative op de geluidskaart

die komen eind oktober zo beetje uit

dan zal alles wel verholpen zijn

hoop ik voor ze
Oud 25-09-2001, 12:51
BendeBen
BendeBen is offline
Citaat:
Koen schreef:
koen@superwrak.dhs.org

Thanks in advance
http://superwrak.dhs.org ?

waar slaat die site op?
Oud 30-09-2001, 18:37
FunFair
FunFair is offline
Citaat:
spaldingB schreef:
jongens het best wordt gewoon wachten op de drivers van creative op de geluidskaart

die komen eind oktober zo beetje uit

dan zal alles wel verholpen zijn

hoop ik voor ze
midden oktober zouden ze komen, ik heb nu win2k er weer opstaan.. die vind ik momenteel toch wel wat veiner.. en als ik ga branden onder xp bv... vreet hij me hele cpukracht op... helemaal niet nodig.. hij's burnproof namelijk... dan wil ik onder het branden nog wel een beetje redelijk kunnen inetten (zoals nu )
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten