Advertentie | |
|
![]() |
|
Verwijderd
|
1e vind ik heel erg mooi, schaduw, compositie, simpel, doch puik
2e vind ik wat minder qua compostie niet heel bijzonder 3e geniaal, affiche en de bankjes passen goe dbij elkaar, echt heel vet 4e zie ik nie zo heel veel in? lijkt op water da naar beneden valt? 5e we lgrapiig, maar niet erg bjjzonder 6e ontzettend maar dan ook ontzettend mooi ![]() 7e perspectief geeft wel n mooi effect, ook door die lekker grote motorkap van de voorste auto ![]() 8e hier krijg je echt n staande ovatie voor, werkelijk geniaal,hij klopt gewoon helemaal, die zou zeker niet misstaan in een gallerie! kort samengevat: puik werk |
![]() |
|
hoi!
'k vind het wel wat moeilijk te beoordelen, omdat ik de foto's niet helemaal op mijn scherm krijg... in elkg eval, ik zal zo goed mogelijk proberen wat commentaar te schrijven... misschien interesseerd je het ook wel, om je foto's aan 'het grote publiek' te laten zien... anders moet je maar es een kijkje nemen op http://www.photosig.com Foto1: vind ik een mooi portret! mooie compositie! alleen de schaduw op haar gezicht is nogal hard. Ook contrast zwart/wit/grijs vind ik erg mooi! Foto2: Vind het jammer dat aan de rechterkant van de foto nog net een been van een voorbijganger te zien is. Ook mis ik het échte witte aspect op de zwart-wit foto. Foto3: Vind ik echt een héél mooi idee, zo met die vuilnisbak met de tekst en de bankjes! Wat stoort, is dat aan de rechterkant naast de boom net nog een beetje lanschap te zien is. Hetw as beter geweest, als de boom volledig tegen de rand van de foto stond. Foto4: Wat het precies is, kan ik niet meteen uit de foto afleiden. Het lijkt op vallend water of zo. Als je geen fotoshop gebruikt, hoe kom je dan precies aan die blauwe kleur? (filter??) en hoe heb je hem precies gemaakt? Ik vind hem niet zo geslaagd. Foto5: Het idee dat erachter schuilt, vind ik niet zo speciaal. Maar op zich wel een redelijk goeie foto, alleen mis ik alweer het échte zwarte en het échte witte aspect op de foto. Foto6: Mooie weerspiegeling in het water! Het gebouw aan de linkerkant (de lichtere strook) vind ik wel een beetje stoorend. Misschien was het beter dat deel weg te laten en de gebouwen aan de rechterkant misschien tot iets verder op de foto te plaatsen. Foto7: Goeie foto! vind ik vooral tof met de motorkap op de voorgrond! Misschien mocht de auto, net iets helderder. Foto8: Op zich geen slechte foto, alleen jammer dat de figuur recht in het midden staat. Ook de weerkaatsing van het licht op opa's hoofd vind ik minder. Het idee vind ik wel schitterend! ik hoop dat je wat aan mijn 'commentaar' hebt! ik heb misschien wel redelijk veel "negatieve" commentaar, maar ik probeer gewoon te zeggen wat ik ervan vind, zodat jij misschien nóg beter foto's kunt maken! groetjes, Ilse |
![]() |
|
van complimentjes leer je niks..
Over dat been bij foto 2: ik heb hem ook zonder been, heb juist voor het been gekozen om het straateffect te versterken over het blauwe water: heb de lichtstand veranderd en de sluitertijd kort gehouden over de bankjes en de boom: ik heb ook een foto waar de boom de zijkant dekt; ik heb er niet bij nagedacht welke van de twee te plaatsen.. Ik maak van een situatie altijd foto;s uit verschillende posities; achteraf is het dan makkelijk kiezen.. Dank je.. |
![]() |
|
1) De krat komt er mooi in uit, maar voor de rest vind ik hem niet zo mooi.
2) Klein. Misschien van een grotere afstand nemen? 3) Tof. Alleen een rotttig perspectief, het is te dicht op de prullenbak. 4) Mooi blauw. 5) Ik heb medelijden met de fiets. 6) Niet mooi. Teveel licht. 7) De vrachtwagen op de achtergrond maakt het wat minder. 8) Opa is tof, alleen zijn de steunpilaren van het gebouw op de achtergrond nogal wazig.
|
![]() |
hmm...die eerste vind ik echt niks aan, die van de bankjes tja..iedereen vind t echt briljant van die lege bankjes maar ik ga weer denken bij "winnaars blijven niet thuis zitten" aan een lege bank thúis, daar hebben lege bankjes búiten niks mee te maken, maargoed dat ben ik weer...en die opa die is echt gewoon cool
![]()
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Werk, Geld & Recht |
Mijn Facebook foto's zijn gestolen! sanasoufi | 12 | 05-05-2012 12:27 | |
Software & Hardware |
Volgorde foto's makkelijk veranderen teeth, wait | 2 | 07-06-2006 15:08 | |
Liefde & Relatie |
Foto's van je ex Muchacha | 61 | 03-04-2006 21:55 | |
Software & Hardware |
[PHP] Automatisch foto's comprimeren? Angmar | 6 | 21-08-2005 12:49 | |
ARTistiek |
[Foto's] Maastunnel ekki | 30 | 18-06-2003 13:14 | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
ALARM: foto's deelnemers pro-USA demo Den Haag op nazi-website Rabbi Daniel | 204 | 06-06-2003 21:33 |