Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lichaam & Gezondheid
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 25-03-2002, 16:01
*** is offline
Wanneer je voor 't eerst ad pil gaat is er dan inwendig onderzoek endergelijke nodig of wordt ie slechts ad hand v vragen voorgeschreven?

bvd
Met citaat reageren
Oud 25-03-2002, 16:09
Verwijderd
als je aan de pil gaat heb je geen inwendige onderzoek nodig,je gewicht wordt hooguit gemeten en gevraagt waarvoor je de pil wil,en hoe je menstruatie is ivm zware of lichte pil.
Met citaat reageren
Oud 25-03-2002, 16:22
eztah
eztah is offline
Bij mij werd niks gemeten ofzo, ik kreeg hem zo mee.
Laatst moest ik trugkomen na 3 strippen, gebeurde er ook niks
Met citaat reageren
Oud 25-03-2002, 16:25
Verwijderd
Citaat:
eztah schreef:
Bij mij werd niks gemeten ofzo, ik kreeg hem zo mee.
Laatst moest ik trugkomen na 3 strippen, gebeurde er ook niks
bij een vriendin van mij wel,maar die is aan de lichte kant,ik hoefde ook niet gemeten worden alleen voor de zwaarte van de pil(is mijn 2e)
Met citaat reageren
Oud 25-03-2002, 20:39
Snufje
Snufje is offline
Bij mij werd gevraagd of er kanker e.d. in de familie voorkomt, van dat soort dingen. Of ik rookte.... Verder waarvoor ik hem precies wilde enzo... Mijn gewicht is niet gevraagd (terwijl ik toch behorlijk licht ben) Zeker geen inwendig onderzoek. Gewoon een paar vraagjes.. Stelt echt niets voor..!
Met citaat reageren
Oud 26-03-2002, 11:18
*** is offline
Citaat:
Snufje schreef:
Bij mij werd gevraagd of er kanker e.d. in de familie voorkomt, van dat soort dingen. Of ik rookte.... Verder waarvoor ik hem precies wilde enzo... Mijn gewicht is niet gevraagd (terwijl ik toch behorlijk licht ben) Zeker geen inwendig onderzoek. Gewoon een paar vraagjes.. Stelt echt niets voor..!
doet roken er dan toe?

iig bedankt allemaal
Met citaat reageren
Oud 26-03-2002, 13:20
punkyfish
punkyfish is offline
Citaat:
*** schreef:
doet roken er dan toe?

jup, zeker wel. combinatie van roken en de pil kan allemaal ziektes veroorzaken. in mijn bijsluiter staat dat als je mijn pil gaat gebruiken, je moet stoppen met roken. maar dat is denk ik wel een tikkeltje overdreven.
Oud 26-03-2002, 17:25
*** is offline
Citaat:
punkyfish schreef:
jup, zeker wel. combinatie van roken en de pil kan allemaal ziektes veroorzaken. in mijn bijsluiter staat dat als je mijn pil gaat gebruiken, je moet stoppen met roken. maar dat is denk ik wel een tikkeltje overdreven.

aai, geldt dat voor elke pil? Sowieso rookt iedereen toch passief ook aardig mee?

Met citaat reageren
Oud 26-03-2002, 22:50
punkyfish
punkyfish is offline
Citaat:
*** schreef:
aai, geldt dat voor elke pil? Sowieso rookt iedereen toch passief ook aardig mee?
geldt voor zover ik weet voor elke pil ja. bij mij werd er trouwens niet gevraagd of ik rookte, wat ik overigens niet doe.

ik heb er even mijn bijsluiter bij gepakt (pil = microgynon 30)

Citaat:
de bijsluiter schrijft:
Het risico op een hartaanval of beroerte neemt in het algemeen toe met de leeftijd en naarmate u meer rookt. Als u de pil gebruikt, moet u stoppen met roken, vooral als u ouders bent dan ongeveer 35 jaar. (die zin staat dikgedrukt)

Oud 27-03-2002, 00:09
Verwijderd
Bij mij werd alleen gevraagd waarom ik um wilde, meer niet... (en ja ik heb um gekregen )
Met citaat reageren
Oud 27-03-2002, 16:10
juultje_moi
juultje_moi is offline
Heej,

JE gaat heus niet meteen dood hoor als je rookt en je gaat aan de pil!! Ik slik zelf ook de pil en rook ook! Geen bijwerkingen... Roken zonder de pil is ook slecht, ja toch??

Bij mij is gevraagd waarom ik het wilde en is mijn bloeddruk gemeten... That's all!! Binnen 5 minuten stond ik weer vrolijk buiten!!

Kus Juul

Regels voor berichten