![]() |
|
alleen links plaatsen ajb.
Hmm.. beetje groot afgebeeld. nog één en nog één houdt t nou nooit op niet echt denderend allemaal ![]() mijn camera is oud en half stuk, ik heb ze zelf afgedrukt, en ook handmatig belicht enz dus de kwaliteit is matig ben ik bang.
Laatst gewijzigd op 06-12-2002 om 16:23. |
Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
Ik vind de 1e, de 3e en de 4e SUPER mooi... Ik ben net begonnen met foto's... Ik hoop dat ze net zo mooi worden als die van jou ^_^ xxx liesje |
![]() |
||
Citaat:
heb je al foto's online? een ex-vriendje van mij maakt trouwens ook mooie foto's, hij doet alles wel met de automatische functies en met een digitale camera, dus die foto's zijn echt ![]() hij is net begonnen, maar het ziet er mooi uit www.acidarts.net
|
uhmm kweenie, kijk maar in me fotowbpoekie ofzow
![]() die met datHaar van mij, die vinnik wel een van de beste, uiteraard bewerkt naderhand, maar toch de opzet van de originele foto is nog wel te herkennen bladibla ![]() en die van Sjantal ook wel koel, alleen ik heb niet zin om te skenne, maar ik heb niet echt zoon foto-repertoire van oladiejee ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
Ik heb nog geen foto's online... Ik kloot 1st nog een beetje aan met mn digitale camera. Ik hoop dat ik snel iets op t forum kan zette ![]() xxx liesje |
![]() |
|
ok jij hebt een oog voor foto's
![]() en dat bepaalde foto's te overbelicht zijn waarbij details verloren gaan maakt mij imho niet uit aangezien deze een goede wit/zwart balans hebben en het beeld gewoon als geheel er goed uit komt te zien. tot zover het vage geblaat ![]() Laatst gewijzigd op 10-12-2002 om 00:09. |
![]() |
||
Citaat:
![]() belichting heb ik nog geen les in gehad, dus dit is totaal met natuurlijke belichting gedaan ... contrast heb ik niet altijd helemaal aandacht aan besteed, maar misschien dat ik bij het afdrukken met gebruik van filters het wat contrastvoller kan maken grr, ook bedankt ![]() |
![]() |
||
Citaat:
als bepaalde lijnen en contrasten wegvallen bij overbelichting, is het vrijwel onmogelijk om deze tevoorschijn te toveren in de doka hoor.. maar ja, je kunt de foto's wel lichter maken idd. duurt alleen soms dik lang voordat je de juiste afdruk hebt ![]() maarre jij hebt les? welke fotografie opleiding / cursus doe je? ik heb de basisopleiding gedaan op de fotoacademie in amsterdam, certificaat gehaalt, en begin in september aan de vakopleiding journalistiek / documentair / portretfotografie.
||
Citaat:
en tja, als ik lijnen enzo echt ben verloren in gebrek aan contrast dan ga ik gewoon een keer terug om soortgelijke foto's beter te maken. ik doe nu een vooropleiding voor de kunstacademie, in den bosch. Hier krijg ik dus ook basisdingen van fotografie. Maarehm, hoe bevalt die fotoacademie in amsterdam? is het een zware studie? |
![]() |
||
Citaat:
fotoacademie is vooral erg duur.. geen stufi
|
Jullie foto's zien er allemaal veel indrukwekkende uit..
Dreams> http://members1.chello.nl/~j.demeij/ijs1.jpg Heb je die een dezer dagen gemaakt? Het ziet er onwijs vaag, maar wel cool uit.. Foto's van www.acidarts.net vond ik sommige wel mooi, andere een beetje.. "simpel" (zoals foto van een muntstuk). Jezus grote versie ![]() Begraafplaats grote versie ![]() Niet echt mijn mooiste foto's, maar veel beter komt er niet uit bij mij...
|
![]() |
|
![]() |
Heb ook een paar fotokes liggen waarover ik jullie mening wel eens wil weten...
![]() hebbem ook int zwart wit... ![]() Wat vinden jullie? Had ik ook nog een vraagje... ik ga een nieuwe digi cam kopen, maar ik twijfel tussen de S602 van Fuji en de 5700 van Nikon... een heel prijsverschil maar welke raden jullie aan? Groetjes, Lexieke |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
||
Citaat:
wat ik met die opmerking bedoelde: als je foto's maakt met één van de beste digicams en daarbij niet zelf diafragma en sluitertijd instelt, dan heb je al bijna garantie dat de foto mooi wordt, als je een beetje je best doet. als je een kutcamera hebt die het niet doet, en alles handmatig instelt, dan krijg je.. kut foto's.
|
allemaal met wegwerpcameratje gemaakt...
vissen ![]() rijstveld dolfijnen strand...deze is wel minder...maar het was mooi! ![]() Laatst gewijzigd op 23-12-2002 om 17:01. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
kewl ![]() ![]() |
![]() |
|||
![]() |
Citaat:
Bijvoorbeeld foto's in de sneeuw, op auto-mode kiest mijn camera voor een te lage sluitertijd om witte sneeuw echt wit te laten zijn, stel ik em zelf in met een iets langere sluitertijd dan is de kleurechtheid wat beter. Zelfde voor donkere foto's, dan wil de camera de sluitertijd nog wel eens te lang of juist te kort zijn om een beetje mooie foto's te maken. Tis wel flink klooien voor je weet wat voor instellingen je het beste kan gebruiken voor bepaalde situaties, dus automatic is zodiezo een stuk makkelijker voor het meeste wat je fotografeert (en daardoor gebruik ik em toch wel het meest in auto) Citaat:
![]() |
![]() |
|
damn, wat maken sommige mensen hier mooie foto's zeg
![]() ![]() ![]() Een vlinderbloeier met wat spinrag, in onze tuin Hier lijkt t net alsof je in Afrika bent (gebruik je fantasie he ![]() Een eenzaam boompje op de hei nog een bloem En dan nog ff iets onzinnigs: een foto van een echte ufo! ![]() ![]() Foto's zijn gemaakt met een Sony DSC-p30 (1.3 MP) Ben eigelijk wel opzoek naar een betere, maar aan de andere kant moe'k nog maar ff oefenen met deze, bovendien is een nieuwe nogal duur (denk aan 4.0 MP+) Gr. Lukas
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
ARTistiek |
Creativiteit verrjan | 6 | 16-02-2014 15:01 | |
Software & Hardware |
[Digtale camera] Digitale SLR camera, maar welke? Joris | 26 | 05-07-2006 08:40 | |
ARTistiek |
[ Centraal Fototopic ] Verwijderd | 500 | 14-02-2005 22:59 | |
Lifestyle |
Groeten uit meeehhiicoo Otis | 58 | 08-07-2004 16:45 | |
ARTistiek |
[beleid] Huis-tuin-en-keuken-foto's Verwijderd | 100 | 04-06-2004 16:48 | |
ARTistiek |
Breitling foto serie ©dapo David | 19 | 23-01-2003 12:58 |