Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 15-12-2002, 22:33
devilcat
devilcat is offline
ik wil hemwel zien.
maar onze verkering ging niet zo heel erg lekker
1,5 jaar
terwijl hij hoe danook toch heel bijzonder voor me blijft, hou ik die drang om hem te zien.
nu weer hoorde ik via via dat ie me miste,
damn dat raakt me dan weer..

Ik heb hier wel eerder ervaring mee dat we elkaar zagen nadat het uit ging, maar danliep het altijd uit op van die kut momentenen dan gaan we weer huilen en elkaar dingen verwijten.....................

Met citaat reageren
Advertentie
Oud 15-12-2002, 22:36
Super Vegeta
Super Vegeta is offline
Als je niet tegen zijn gezelschap kan moet je dat ook niet doen, en bedenk ook de reden waarom het toendertijd is uitgegaan, daarna zul je zelf je conclusie moeten trekken.
Oud 16-12-2002, 17:35
devilcat
devilcat is offline
hm...
Met citaat reageren
Oud 16-12-2002, 17:42
Verwijderd
Citaat:
devilcat schreef:
hm...
Het was waarschijnlijk een goed bedoelde reactie, waarom dan die ?

Als je hem wilt zien, tja, doe dat dan. Wil je het niet, dan niet. Lijkt me simpel... Bedenk de voor en de tegens. Misschien eerst een keer mailen of op msn met elkaar praten of desnoods bellen/schrijven, kun je kijken hoe het gaat.
Met citaat reageren
Oud 16-12-2002, 17:51
Tangaslip Jongentje
Tangaslip Jongentje is offline
kijk eerst naar de andere vissen die zwemmen. Er zitten er een boel en daar tussen vindt je vast een veel betere vis dan een vis die niet de juiste vis voor je blijkt te zijn.
Oud 16-12-2002, 18:19
Verwijderd
Wat levert het je precies op om hem te zien??

Ik zou het niet doen.. ik zou er alleen maar in de war van raken, er zouden ws weer rot momenten komen etc. Ik zou dus zoiets hebben van ik hou er meer vervelends dan goeds aan over, want het veranderd verder toch niets.
Met citaat reageren
Oud 16-12-2002, 20:24
jij
jij is offline
zit ook een beetje in de zelfde situatie, en vind het nie echt super
Met citaat reageren
Oud 16-12-2002, 20:43
Verwijderd
Waarom zeggen mensen nou niet eens iemand iets recht in t gezicht ipv via via. *zucht* Sorry voor de zeer nutteloze reactie.
Met citaat reageren
Oud 16-12-2002, 21:18
Optima
Optima is offline
HIJ WIL JE TERUG
komop zeg je moet wel erg achtelijk zijn als je dat niet ziet.

hij heeft gewoon aandacht nodig, en omdat hij weet dat hij nog gevoelig bij je ligt, ben jij keuze #1
Oud 16-12-2002, 21:44
devilcat
devilcat is offline
Citaat:
Zazana85 schreef:
Ik zou het wel doen, anders blijf je toch met vragen zitten.
Ik heb hetzelfde (gehad) maar doe het niet omdat ik een nieuwe vriend heb op wie ik erg verliefd ben, toch blijft die drang om op het aanbod van mijn ex om weer es af te spreken bestaan, maar aangezien het heel goed gaat met mijn huidige vriend en mij ga ik dat niet kapot maken voor mijn ex, ik heb wel 2 jaar met hem gehad...
Maar ik zou het wel doen zolang je geen nieuwe vriend hebt, juist de confrontatie aangaan anders blijf je met je vragen zitten!
Hmm
m'n vragen zullen nooit opgelost worden..
Want daar heb ik ervaring mee
maar het is gewoon die irritante drang dat je hem toch wilt zien, maar ik moet proberen m'n verstand te gebruiken, altijd volg ik m'n gevoel..
Ik heb telkens zo'n Droombeeld voor me dat we elkaar zien en dat het dan heel gezellig is enzo,
maar meestal is dat droombeeld een echte droom..niet echt dus.
't voelt toch wel kut, ookal wassie zo bot en kut tegen me geweest na 4 maanden wil je hem toch wel zien, en is het kut als je het niet doet,
maar, AARGGGGGG damnit.
Met citaat reageren
Oud 16-12-2002, 23:06
JCI
JCI is offline
Ik zie mn ex nog elke week (en het blijft niet alleen bij zien)
en spreek dr nog elke dag
is dat raar?
is nu al 2 maanden uit ofzo
heb 6 maanden met dr gehad
ik heb 3 dagen gehad dat ik dr niet gesproken heb

(voor alle reacties dat ze daar gek van word: word ze niet, ze vind het alleen maar leuk)

Laatst gewijzigd op 16-12-2002 om 23:08.
Met citaat reageren
Oud 17-12-2002, 15:13
Eaglewing
Eaglewing is offline
Gut, hij heeft weer even iemand nodig.
Hebben we hier geloof ik wel genoeg overgehad, je weet mijn visie over het geheel.
Met citaat reageren
Oud 18-12-2002, 08:50
Verwijderd
Ik zou het niet doen...
Zo gaat het vaak met exen.
Stap 1 is je eroverheen zetten, vaak gaat dat dan goed en heb je je leven weer een beetje op orde en dan gaat ie ineens weer contact zoeken.
De kunst is juist om je er dan niet aan toe te geven.
Je moet voor jezelf proberen een definitieve mening over hem te vormen.
suc6
xx
Met citaat reageren
Oud 18-12-2002, 08:59
Iotje
Iotje is offline
Citaat:
Alicia Silverstone schreef:
Ik zou het niet doen...
Zo gaat het vaak met exen.
Stap 1 is je eroverheen zetten, vaak gaat dat dan goed en heb je je leven weer een beetje op orde en dan gaat ie ineens weer contact zoeken.
De kunst is juist om je er dan niet aan toe te geven.
Je moet voor jezelf proberen een definitieve mening over hem te vormen.
suc6
xx

Ik ga altijd op m'n gevoel af, en met exen is dat idd niet zo'n goed idee...
Oud 18-12-2002, 20:13
M*girl
M*girl is offline
"Gewoon" op je gevoel afgaan. Als je m weer wilt zien, moet je t doen. Je hebt dan toch een leuke tijd?? Dat het daarna misschien weer minder leuk wordt, moet je dan ook maar accepteren. Dalijk heb je spijt dat je niet bij m terug bent gekomen!!
Met citaat reageren
Oud 18-12-2002, 21:02
Leintje
Leintje is offline
Zet het van je af, zet hem van je. Ik heb hier ervaring mee. je moet die jongen vergeten... ga verder met je nieuwe start.. zonderhem.. dit bezorgt alleen maar moeilijke momenten
Oud 19-12-2002, 14:11
devilcat
devilcat is offline
Citaat:
M*girl schreef:
"Gewoon" op je gevoel afgaan. Als je m weer wilt zien, moet je t doen. Je hebt dan toch een leuke tijd?? Dat het daarna misschien weer minder leuk wordt, moet je dan ook maar accepteren. Dalijk heb je spijt dat je niet bij m terug bent gekomen!!
Zo'n leuke jongen was het neit geweest hoor..
Maar het probleem is , is dat ik een veelste groot hart heb/had bij hem en daar maakte hij misbruik van.
Daarom kan ik telkens moeilijk nee zeggen op iets.
Omdat ik graag dingen wil doen die andere willen zeg maar.
Om hun tevreden te stellen.
Maar eigenlijk krijg ik dan alle shit...achteraf.

Maar wat het irritante is, is dat hij niet zeg maar met wat leusk aan komt zetten wat hij helemaal bedacht heeft van dat gaan we doen, nee , dan gata ie weer aan mij vragen wat we kunnen doen, en hij wil meestal dat ik bij hem thuis kom, daar krijgen we gehijt ruzie net als die andere keren.
Hij onderneemt niks,
Hij vraagt wel van " wil je afspreken" maar iets verzinnen als een soort verassing , nee

telkens moet/moest het van mijn kant komen, daardoor was het net alsof hij niet super vrolijk was om met me wat te doen..
Hij zei dan vaak " wat moeten we doen dan..? "
damn..

aan de ene kant wil ik wel afspreken, maar dat doe ikeigenlijk omdat hij het wilt.
ook wel omdat ik het wil, maar hij verpest het altijd doordat hij dan weer wilt dat ik blijf slapen enzo, dat DOE ik niet!

AaRRRRRRRGGGGGGGGGGggg
Met citaat reageren
Oud 19-12-2002, 14:49
Orion16
Orion16 is offline
Citaat:
devilcat schreef:
ik wil hemwel zien.
maar onze verkering ging niet zo heel erg lekker
1,5 jaar
terwijl hij hoe danook toch heel bijzonder voor me blijft, hou ik die drang om hem te zien.
nu weer hoorde ik via via dat ie me miste,
damn dat raakt me dan weer..

Ik heb hier wel eerder ervaring mee dat we elkaar zagen nadat het uit ging, maar danliep het altijd uit op van die kut momentenen dan gaan we weer huilen en elkaar dingen verwijten.....................

Oh, jij was toch dat meisje wat geplayed of in ieder geval, zeer licht uitgedrukt, niet zo leuk behandeld was door d'r vriendje? Daar was toen een heel groot topic over. Nou meisje je moet je niet laten misleiden door z'n uiterlijk, want je hebt niet een handvol jongens tot je beschikking, maar een land vol!

Nou, als je verstandig bent en jezelf niet weer wilt laten kwetsen zou ik hem lekker negeren. Wees blij dat je van hem af bent! Wat ik niet snap dat je hem nog wilt zien ook. Die jongen is er gewoon weer op uit om je te gebruiken, en als-ie dat niet is dan is het gewoon een boer die niet weet hoe je met een meisje moet omgaan, en dat mag je hem gerust kwalijk nemen

Sterkte!
Met citaat reageren
Oud 19-12-2002, 17:23
M*girl
M*girl is offline
Citaat:
devilcat schreef:
Zo'n leuke jongen was het neit geweest hoor..
Maar het probleem is , is dat ik een veelste groot hart heb/had bij hem en daar maakte hij misbruik van.
Daarom kan ik telkens moeilijk nee zeggen op iets.
Omdat ik graag dingen wil doen die andere willen zeg maar.
Om hun tevreden te stellen.
Maar eigenlijk krijg ik dan alle shit...achteraf.

Maar wat het irritante is, is dat hij niet zeg maar met wat leusk aan komt zetten wat hij helemaal bedacht heeft van dat gaan we doen, nee , dan gata ie weer aan mij vragen wat we kunnen doen, en hij wil meestal dat ik bij hem thuis kom, daar krijgen we gehijt ruzie net als die andere keren.
Hij onderneemt niks,
Hij vraagt wel van " wil je afspreken" maar iets verzinnen als een soort verassing , nee

telkens moet/moest het van mijn kant komen, daardoor was het net alsof hij niet super vrolijk was om met me wat te doen..
Hij zei dan vaak " wat moeten we doen dan..? "
damn..

aan de ene kant wil ik wel afspreken, maar dat doe ikeigenlijk omdat hij het wilt.
ook wel omdat ik het wil, maar hij verpest het altijd doordat hij dan weer wilt dat ik blijf slapen enzo, dat DOE ik niet!

AaRRRRRRRGGGGGGGGGGggg
Als ik het zo lees, ist meer negatief dan positief over 'm en volgens mij weet je diep in je hart ook wel, dat t geen goed idee is als je 'm weer gaat zien.. Moeilijk.. Maar sterkte!!
Met citaat reageren
Oud 19-12-2002, 17:56
Horror Kitty
Horror Kitty is offline
Mjah.. ik ga dus in de kerstvakantie waarschijnlijk weer naar mn ong. 5-voudige ex toe.. Ik kan em gewoon (nog) niet laten gaan.
Ik weet niet hoe jij je voelt, dus ik kan je er niet bij adviseren..
Met citaat reageren
Oud 19-12-2002, 19:25
Orion16
Orion16 is offline
Citaat:
wallflower schreef:
Mjah.. ik ga dus in de kerstvakantie waarschijnlijk weer naar mn ong. 5-voudige ex toe.. Ik kan em gewoon (nog) niet laten gaan.
Achjoh je bent pas 13..
Met citaat reageren
Oud 19-12-2002, 21:23
devilcat
devilcat is offline
Citaat:
wallflower schreef:
ik heb ongeveer zo'n zelfde gevoel..
maar ik weet niet hoelang jij verkering had??
Met citaat reageren
Oud 20-12-2002, 08:18
RoSaLiNi
RoSaLiNi is offline
(Roos)

Niet doen, het is niet voor niets uit.
Met citaat reageren
Oud 20-12-2002, 10:05
TheOneWhoLeft
TheOneWhoLeft is offline
Niet doen als je twijfelt.

RoSaLiNi: Er zijn heel veel mogelijkheden waarop het uit zou kunnen gaan. Ik vind niet dat je dat als argument gebruiken mag/kunt.
Oud 20-12-2002, 15:46
RoSaLiNi
RoSaLiNi is offline
Citaat:
TheOneWhoLeft schreef:
RoSaLiNi: Er zijn heel veel mogelijkheden waarop het uit zou kunnen gaan. Ik vind niet dat je dat als argument gebruiken mag/kunt.
(roos)

Ze heeft verteld waarom het uitging. Er was vaak ruzie, waren vaak meningsverschillen, hij maakte misbruik van haar toegefelijkheid en kwam nooit zelf met een leuk idee om iets te ondernemen.
Natuurlijk, als het aan gaat, is het de eerste maand geweldig, maar daarna val je weer in die oude situatie. Ik heb het zoo vaak gezien in m'n omgeving.

Ex = ex (er zijn enkele uitzonderingen, maar deze situatie is er geen)
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 20-12-2002, 15:54
Verwijderd
Citaat:
wallflower schreef:
Dan is het geen ex, dan is het gewoon een knipperlichtrelatie lieve schat.
Met citaat reageren
Oud 20-12-2002, 19:13
TheOneWhoLeft
TheOneWhoLeft is offline
Citaat:
RoSaLiNi schreef:
1) (roos)

2) Ze heeft verteld waarom het uitging. Er was vaak ruzie, waren vaak meningsverschillen, hij maakte misbruik van haar toegefelijkheid en kwam nooit zelf met een leuk idee om iets te ondernemen.
Natuurlijk, als het aan gaat, is het de eerste maand geweldig, maar daarna val je weer in die oude situatie. Ik heb het zoo vaak gezien in m'n omgeving.

Ex = ex (er zijn enkele uitzonderingen, maar deze situatie is er geen)
1) TheOneWhoLeft, aangenaam.
2) In den beginne had ze er (blijkbaar) ook geen moeite mee. Tenzij ze hem niet goeg genoeg kon. Maar er vanuitgaande dat ze op een 'gezonde' manier te werk gingen...kun je toch wel stellen dat ze niet zo moet zeuren. Gingen ze niet op een 'gezonde' manier te werk, dan waren ze gewoon dom, ontwetend en achterloos bezig.
Reageren

Regels voor berichten