Advertentie | |
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
m'n vragen zullen nooit opgelost worden.. Want daar heb ik ervaring mee ![]() maar het is gewoon die irritante drang dat je hem toch wilt zien, maar ik moet proberen m'n verstand te gebruiken, altijd volg ik m'n gevoel.. Ik heb telkens zo'n Droombeeld voor me dat we elkaar zien en dat het dan heel gezellig is enzo, maar meestal is dat droombeeld een echte droom..niet echt dus. 't voelt toch wel kut, ookal wassie zo bot en kut tegen me geweest na 4 maanden wil je hem toch wel zien, en is het kut als je het niet doet, maar, AARGGGGGG damnit. |
![]() |
|
Ik zie mn ex nog elke week (en het blijft niet alleen bij zien
![]() en spreek dr nog elke dag is dat raar? is nu al 2 maanden uit ofzo heb 6 maanden met dr gehad ik heb 3 dagen gehad dat ik dr niet gesproken heb (voor alle reacties dat ze daar gek van word: word ze niet, ze vind het alleen maar leuk)
Laatst gewijzigd op 16-12-2002 om 23:08. |
![]() |
|
Verwijderd
|
Ik zou het niet doen...
Zo gaat het vaak met exen. Stap 1 is je eroverheen zetten, vaak gaat dat dan goed en heb je je leven weer een beetje op orde en dan gaat ie ineens weer contact zoeken. De kunst is juist om je er dan niet aan toe te geven. Je moet voor jezelf proberen een definitieve mening over hem te vormen. suc6 ![]() xx |
![]() |
||
Citaat:
Ik ga altijd op m'n gevoel af, en met exen is dat idd niet zo'n goed idee...
||
![]() |
Citaat:
Maar het probleem is , is dat ik een veelste groot hart heb/had bij hem en daar maakte hij misbruik van. Daarom kan ik telkens moeilijk nee zeggen op iets. Omdat ik graag dingen wil doen die andere willen zeg maar. Om hun tevreden te stellen. Maar eigenlijk krijg ik dan alle shit...achteraf. ![]() Maar wat het irritante is, is dat hij niet zeg maar met wat leusk aan komt zetten wat hij helemaal bedacht heeft van dat gaan we doen, nee , dan gata ie weer aan mij vragen wat we kunnen doen, en hij wil meestal dat ik bij hem thuis kom, daar krijgen we gehijt ruzie net als die andere keren. Hij onderneemt niks, Hij vraagt wel van " wil je afspreken" maar iets verzinnen als een soort verassing , nee telkens moet/moest het van mijn kant komen, daardoor was het net alsof hij niet super vrolijk was om met me wat te doen.. Hij zei dan vaak " wat moeten we doen dan..? " damn.. aan de ene kant wil ik wel afspreken, maar dat doe ikeigenlijk omdat hij het wilt. ook wel omdat ik het wil, maar hij verpest het altijd doordat hij dan weer wilt dat ik blijf slapen enzo, dat DOE ik niet! AaRRRRRRRGGGGGGGGGGggg ![]() |
![]() |
||
Citaat:
Nou, als je verstandig bent en jezelf niet weer wilt laten kwetsen zou ik hem lekker negeren. Wees blij dat je van hem af bent! Wat ik niet snap dat je hem nog wilt zien ook. Die jongen is er gewoon weer op uit om je te gebruiken, en als-ie dat niet is dan is het gewoon een boer die niet weet hoe je met een meisje moet omgaan, en dat mag je hem gerust kwalijk nemen ![]() Sterkte! |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
maar ik weet niet hoelang jij verkering had?? |
![]() |
||
Citaat:
Ze heeft verteld waarom het uitging. Er was vaak ruzie, waren vaak meningsverschillen, hij maakte misbruik van haar toegefelijkheid en kwam nooit zelf met een leuk idee om iets te ondernemen. Natuurlijk, als het aan gaat, is het de eerste maand geweldig, maar daarna val je weer in die oude situatie. Ik heb het zoo vaak gezien in m'n omgeving. Ex = ex (er zijn enkele uitzonderingen, maar deze situatie is er geen) |
Advertentie |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
2) In den beginne had ze er (blijkbaar) ook geen moeite mee. Tenzij ze hem niet goeg genoeg kon. Maar er vanuitgaande dat ze op een 'gezonde' manier te werk gingen...kun je toch wel stellen dat ze niet zo moet zeuren. Gingen ze niet op een 'gezonde' manier te werk, dan waren ze gewoon dom, ontwetend en achterloos bezig.
|
![]() |
|
|