![]() |
||
![]() |
Citaat:
Euh, ik herlees net even bovenstaand stukje en ik snap het zelf niet helemaal meer... wat ik bedoel is dat je zoooo dicht tegen het randje gaat fietsen, dat je net op de grens hangt van "kom ik nu, of kom ik nu niet"... dat moment net voor de samentrekkingen waarop je hele lijf zich aanspant om te gaan komen ![]() Echt fantastisch is dat, als je zo kan balanceren tussen komen en niet komen! ![]()
|
![]() |
Carla-tje, ik weet precies wat je wil zeggen! Als je het goed beet hebt om op het randje te fietsen, val je inderdaad soms per ongeluk in een orgasme, en mits concentratie en het ontspannen van je spieren kan je dat orgasme dan tegenhouden. Dan heb je het lekkere kriebelgevoel van het begin van een orgasme gehad, maar na 1 of hooguit 2 samentrekkingen houdt het op, dus het gevoel is niet compleet. Maar je kan dan wel meteen doorgaan met stimulatie, iets wat mij niet lukt als ik een volledig orgasme zou hebben gehad. Dat maakt het randjesfietsen net zo leuk! Hoe meer je oefent, hoe dichter je bij het randje kan komen, en hoe groter de kans dat je lichaam dus denkt 'hey, ik moet een orgasme starten', terwijl jij zegt 'neen ho maar, nu nog niet'
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() maar ehm... mjah ik kan me voorstellen dat je dan buikpijn hebt, en ook hoe het voelt... alleen dat het de hele dag duurt, begrijp ik niet helemaal... misschien is het spierpijn in de spieren in je baarmoederwand? (zitten daar spieren eigenlijk? ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() Overigens is het zo dat als ik echt in de mood ben en flink wat 'near misses' scoor, ik bij het uiteindelijke orgasme zo hard samentrek, dat ik OOK spierpijn heb in m'n buik. Net alsof je de vorige dag sportoefeningen hebt gedaan! Gelukkig gaat dit gevoel wel snel weg. Hebben anderen dat ook wel 'ns?
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
||
Citaat:
![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|
|