Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Seksualiteit
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 21-12-2002, 15:48
anja
anja is offline
Nadat ik hier op het forum wat meer te weten gekomen ben over het beroemde 'tegen het randje fietsen' (of op het randje, weet nog steeds niet wat de correcte naam is), ben ik zelf met vallen en opstaan aan het experimenteren gegaan. Ik had het er knap lastig mee het juiste "stoppunt" te bepalen. Soms bleef ik te ver van het toppunt weg en was het effect er niet, soms ging ik te ver en viel ik over de rand, zodat het uit was met het plezier. Vanmorgen had ik niet echt veel zin om op te staan en probeerde ik het nog eens. Mits opperste concentratie ben ik een twintigtal keer net tegen het randje geraakt, waarbij soms al een eerste orgasmesamentrekking was begonnen die ik nog net op het nippertje kon tegenhouden. Toen ik voor de 'beloning' wou gaan, riep m'n moeder me naar beneden, omdat er familiebezoek was. De rest van de dag heb ik met een erg pijnlijk gevoel in m'n buik rondgelopen, net alsof ik mijn maandstonden ging krijgen, maar dat kan niet want die heb ik pas gehad. Nu gaat het weer wat beter, maar ik wou toch even aan de meisjes die ook op het randje rijden vragen of dit normaal is?
Oud 21-12-2002, 16:18
Verwijderd
Hum, ik weet het niet precies, maar bij klaarkomen trekt de baarmoeder samen, soms zo dat het zelfs een menstruatie kan opwekken... En als je eerst een poos op het randje hebt gefietst wordt het nog veel heftiger... ik kan me voorstellen dat het iig een kutgevoel is als je dan net moet stoppen. Denk niet dat het ernstig is iig.
Met citaat reageren
Oud 21-12-2002, 16:44
Verwijderd
misschien omdat je toch een beetje van die trekken hebt gehad, dat t nu door blijft zeuren ofzo, omdat je lichaam aangaf dat er misschien iets mis is (ik gok hier maar hoor, ik kan er heel erg naast zitten)
Met citaat reageren
Oud 21-12-2002, 23:14
Ninnoc
Ninnoc is offline
ja ik heb weleens onwijze buikpijn gehad daardoor (dat denk ik tenminste) maar niet de hele dag gelukkig niet. Het was bij mij naast echt buikpijn ook beetje pijn in mijn buikspiertjes.
Lijkt me niet gezond als je er de hele dag last van hebt gehad
Oud 23-12-2002, 08:28
sofie3
sofie3 is offline
De buikpijn komt volgens mij door het feit dat je lichaam zich niet heeft kunnen ontladen (een beetje zoals blauwe ballen bij de mannen).

Maar het feit dat jij een "half" hoogtepunt kan krijgen, fascineert me... zijn er nog meiden hier die dat kunnen, hun orgasme laten starten met één of twee samentrekkingen en dan de boel stilleggen? Mij lukt het heeeeel soms, per ongeluk. Maar het is wel cool als het gebeurt, dus ik wil graag weten hoe jullie dat voor elkaar krijgen!
Met citaat reageren
Oud 23-12-2002, 10:47
oneMen
oneMen is offline
Citaat:
sofie3 schreef:
(een beetje zoals blauwe ballen bij de mannen).
Ik snap het .. au.
Oud 23-12-2002, 11:35
anonieme_teddybeer
anonieme_teddybeer is offline
Citaat:
sofie3 schreef:
(een beetje zoals blauwe ballen bij de mannen).
dat doet auw
Oud 23-12-2002, 12:17
Verwijderd
Citaat:
sofie3 schreef:
De buikpijn komt volgens mij door het feit dat je lichaam zich niet heeft kunnen ontladen (een beetje zoals blauwe ballen bij de mannen).

Maar het feit dat jij een "half" hoogtepunt kan krijgen, fascineert me... zijn er nog meiden hier die dat kunnen, hun orgasme laten starten met één of twee samentrekkingen en dan de boel stilleggen? Mij lukt het heeeeel soms, per ongeluk. Maar het is wel cool als het gebeurt, dus ik wil graag weten hoe jullie dat voor elkaar krijgen!
Jah, het kan, en het is echt een kutgevoel
Met citaat reageren
Oud 23-12-2002, 14:13
vrijgezel16d
vrijgezel16d is offline
heb ik nog nooit gehad, dat ik er buikpijn van kreeg
Met citaat reageren
Oud 23-12-2002, 16:05
carla-tje
carla-tje is offline
Citaat:
Morgan schreef:
Jah, het kan, en het is echt een kutgevoel
Kutgevoel?? Dat is het net helemaal niet! Als mijn orgasme niet helemaal is "doorgezet", kan ik meteen weer doorgaan en dus in 1 sessie dus eigenlijk meerdere klaarkom-samentrekkingen hebben zonder echt klaar te komen.

Euh, ik herlees net even bovenstaand stukje en ik snap het zelf niet helemaal meer... wat ik bedoel is dat je zoooo dicht tegen het randje gaat fietsen, dat je net op de grens hangt van "kom ik nu, of kom ik nu niet"... dat moment net voor de samentrekkingen waarop je hele lijf zich aanspant om te gaan komen Snappen jullie het een beetje? Als je dat moment lang goed kan vasthouden, dan 'val' je soms toch per ongeluk in een orgasme, dat je met veel concentratie nog kan stoppen. Je voelt dan echt 1 of 2 van die typische orgasme-schokken, net alsof je voluit klaarkomt, maar omdat je lichaam lijkt te gaan twijfelen stoppen ze direct weer. Het zijn (kleine) miniorgasmes, waarvan je er dus een heleboel op 1 rij kan krijgen (normaal gezien kan ik nooit meer dan 1 orgasme krijgen in een korte tijd, dus dit is meegenomen).

Echt fantastisch is dat, als je zo kan balanceren tussen komen en niet komen! Of niet?
Oud 23-12-2002, 16:26
anja
anja is offline
Carla-tje, ik weet precies wat je wil zeggen! Als je het goed beet hebt om op het randje te fietsen, val je inderdaad soms per ongeluk in een orgasme, en mits concentratie en het ontspannen van je spieren kan je dat orgasme dan tegenhouden. Dan heb je het lekkere kriebelgevoel van het begin van een orgasme gehad, maar na 1 of hooguit 2 samentrekkingen houdt het op, dus het gevoel is niet compleet. Maar je kan dan wel meteen doorgaan met stimulatie, iets wat mij niet lukt als ik een volledig orgasme zou hebben gehad. Dat maakt het randjesfietsen net zo leuk! Hoe meer je oefent, hoe dichter je bij het randje kan komen, en hoe groter de kans dat je lichaam dus denkt 'hey, ik moet een orgasme starten', terwijl jij zegt 'neen ho maar, nu nog niet' En dan heb je dus zo'n "halfje". Maar goed, ik denk dat er niemand in die mate met het randjesfietsen bezig is, dat ze hiermee ervaring hebben...
Oud 23-12-2002, 20:08
Verwijderd
Citaat:
carla-tje schreef:
Kutgevoel?? Dat is het net helemaal niet! Als mijn orgasme niet helemaal is "doorgezet", kan ik meteen weer doorgaan en dus in 1 sessie dus eigenlijk meerdere klaarkom-samentrekkingen hebben zonder echt klaar te komen.

Euh, ik herlees net even bovenstaand stukje en ik snap het zelf niet helemaal meer... wat ik bedoel is dat je zoooo dicht tegen het randje gaat fietsen, dat je net op de grens hangt van "kom ik nu, of kom ik nu niet"... dat moment net voor de samentrekkingen waarop je hele lijf zich aanspant om te gaan komen Snappen jullie het een beetje? Als je dat moment lang goed kan vasthouden, dan 'val' je soms toch per ongeluk in een orgasme, dat je met veel concentratie nog kan stoppen. Je voelt dan echt 1 of 2 van die typische orgasme-schokken, net alsof je voluit klaarkomt, maar omdat je lichaam lijkt te gaan twijfelen stoppen ze direct weer. Het zijn (kleine) miniorgasmes, waarvan je er dus een heleboel op 1 rij kan krijgen (normaal gezien kan ik nooit meer dan 1 orgasme krijgen in een korte tijd, dus dit is meegenomen).

Echt fantastisch is dat, als je zo kan balanceren tussen komen en niet komen! Of niet?
Hrm nee, dat heb ik niet. Als het begint, moet het ook afgemaakt worden, anders is het dus een kutgevoel Dan komen er misschien twee schokken en dan... verdwijnt het, ik kan daar niet op blijven hangen. Op het randje fietsen moet nog net iets daarvoor bij mij
Met citaat reageren
Oud 23-12-2002, 20:27
Justice
Justice is offline
Mnn, wat dat betreft zijn de vrouwen allicht in het voordeel...

Randje rijden kunnen wij mannen niet echt... Het is bij ons 1x en dan klaar voor een tijdje...
Oud 24-12-2002, 09:21
Verwijderd
Citaat:
Justice schreef:
Mnn, wat dat betreft zijn de vrouwen allicht in het voordeel...

Randje rijden kunnen wij mannen niet echt... Het is bij ons 1x en dan klaar voor een tijdje...
dat is voor jou zo... er zijn vast ook jongens/mannen die dat wel kunnen (weet ik vrij zeker zelfs ) en vast ook wel meisjes/vrouwen die dat niet kunnen...

maar ehm... mjah ik kan me voorstellen dat je dan buikpijn hebt, en ook hoe het voelt... alleen dat het de hele dag duurt, begrijp ik niet helemaal...
misschien is het spierpijn in de spieren in je baarmoederwand? (zitten daar spieren eigenlijk? )
Met citaat reageren
Oud 24-12-2002, 10:49
carla-tje
carla-tje is offline
Citaat:
sarahbressers schreef:
maar ehm... mjah ik kan me voorstellen dat je dan buikpijn hebt, en ook hoe het voelt... alleen dat het de hele dag duurt, begrijp ik niet helemaal...
misschien is het spierpijn in de spieren in je baarmoederwand? (zitten daar spieren eigenlijk? )
Wellicht was Anja ZO vaak gestopt, dat de baarmoederspier (volgens mij bestaat die dus wel degelijk!) in zo'n kramp was terecht gekomen (laat me komen! laat me komen! ), dat het lang duurde eer het gevoel wegebte. Als je begint met randjesrijden en een reeks aan het opbouwen bent, werk je volgens mij alles ook maar beter af.

Overigens is het zo dat als ik echt in de mood ben en flink wat 'near misses' scoor, ik bij het uiteindelijke orgasme zo hard samentrek, dat ik OOK spierpijn heb in m'n buik. Net alsof je de vorige dag sportoefeningen hebt gedaan! Gelukkig gaat dit gevoel wel snel weg. Hebben anderen dat ook wel 'ns?
Oud 24-12-2002, 11:35
Justice
Justice is offline
Citaat:
sarahbressers schreef:
dat is voor jou zo... er zijn vast ook jongens/mannen die dat wel kunnen (weet ik vrij zeker zelfs ) en vast ook wel meisjes/vrouwen die dat niet kunnen...
Sja, okay... heheheh... Er zijn altijd uitzonderingen op de regel. Ik wilde er alleen maar mee zeggen dat het voor de mannen ongeveer een paar seconden duurt, en vrouwen het een stuk langer kunnen volhouden als ze willen.
Oud 24-12-2002, 13:34
Verwijderd
De baarmoeder *is* een grote spier, toch?
Met citaat reageren
Oud 24-12-2002, 14:26
mathfreak
mathfreak is offline
Citaat:
Morgan schreef:
Correct opgemerkt. De baarmoederwand is 2 cm dik en bestaat geheel uit spieren.
Oud 24-12-2002, 19:02
Qimm
Qimm is offline
Citaat:
Morgan schreef:
helaas wel >_> auw
Oud 25-12-2002, 12:42
Verwijderd
nah, dan was 't dus gewoon spierpijn, vind ik
Met citaat reageren
Oud 26-12-2002, 00:06
Verwijderd
Ik ken het. Bij mijn vorige vriendje kwam ik nooit klaar, het was altijd 'net niet'. Daarna had ik vaak buikpijn, ik durfde het ook niet tegen hem te zeggen.
Met citaat reageren
Oud 26-12-2002, 10:56
sofie3
sofie3 is offline
Citaat:
carla-tje schreef:
Overigens is het zo dat als ik echt in de mood ben en flink wat 'near misses' scoor, ik bij het uiteindelijke orgasme zo hard samentrek, dat ik OOK spierpijn heb in m'n buik. Net alsof je de vorige dag sportoefeningen hebt gedaan! Gelukkig gaat dit gevoel wel snel weg. Hebben anderen dat ook wel 'ns?
Ik steek m'n hand (duim) op. Hoe meer wat jij "near misses" noemt, hoe sterker het uiteindelijke orgasme. Die near misses zijn overigens echt kut, je hebt zóóóó'n sterke neiging om toch door te gaan, en dan stoppen nét die ene seconde vóór het hoogtepunt is echt balen. Maar als je er dan uiteindelijk volledig voor gaat na een stuk of twintig keer tegen het randje te zijn geweest, tsja, daar kan echt niks tegenop!!
Met citaat reageren
Reageren

Regels voor berichten