![]() |
|
Verwijderd
|
Als je krullen hebt dan is het het beste om je haar te kammen als het nat is en niet als het droog is ,
ik heb ook krullen en ik kam mijn haar alleen onder de douche of in bad want ik heb dat anders ook voor en ja ik doe af en toe een beetje gel erop maar dat is niet altijd nodig dit lukt wel hoor |
![]() |
|
![]() |
Je moet je krullen eigenlijk zo weinig mogelijk borstelen, kammen kan wel, maar dan wel met een hele grove kam
![]() krullen zijn namelijk zeg maar strengen. al die haren zitten bij mekaar in een krul, en zodra je gaat borstelen gaan al die haren uit mekaar, en dan pluist het dus..... het beste is ook om je haar gewoon als het los hangt te drogen, omdat het anders afbreekt. ik heb zelf ook krullen, en bij mij helpt fohnen met een diffuser heel goed, dan heb ik helemaal geen last van pluizige krullen. je moet er voordat je het gaat fohnen alleen wel een stylingsproduct in smeren, dat legt een soort 'beschermlaagje' op je haar zeg maar. |
![]() |
|
![]() |
Pink is idd een goed middel & ruikt erg lekker!
Cocos vet van Palmers (verkrijgbaar bij de Etos of de Toko) of het Bodyshop merk is ook vrij goed. Als je er maar niet teveel van gebruikt. De conditioner van Gliss Kur is ook vrij goed (ook verkrijgbaar in een variant die je niet hoeft uit te spoelen) |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Onzin |
fototopic Verwijderd | 464 | 19-12-2016 21:48 | |
Lifestyle |
Krullen? Rysair | 51 | 08-07-2010 19:44 | |
Lifestyle |
Frizz ease: mooie krullen my ass Optima | 27 | 24-02-2005 17:09 | |