Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
het is maar 3 dagen te zien dat je xtc hebt gebruikt. bovendien controleren ze je bloed daar niet, alleen op andere dingen. onderzoeken naar xtc is ook vrij prijzig geloof ik. en al zouden ze het wel doen, moeten ze het geloof ik ook nog eerst van tevoren aankondigen ofzo maarja niks om je zorgen over te maken dus... ps je andere vragen geef ik geen antwoord op want die zijn redelijk onzinnig ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
||
Citaat:
De werkzame stof die in XTC zit, heet MDMA (3,4 methyleendioxy- methamfetamine). MDMA is een afgeleide van amfetamine oftewel speed. MDMA heeft een dubbel effect waaronder dus een oppeppende werking. SNAPTE! beetje je voordoen als de expert terwijl je er niks van weet, schaam je ! ![]() Laatst gewijzigd op 10-12-2002 om 19:38. |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
als je meer dan 5 pillen is de kans groot dat je strak staat dan heb je t veel amfetamine geslikt. Maar bij een pil een XTC pil is de kans groot dat je gewoon MDMA slikt met een gedeelte Amfetamine. Hoe hij zijn vertaal vertelde heeft tie 100% geen speed gekregen maar XTC. XTC blijft een maand in je bloed zitten. Wiet blijft langer in je bloed. ik dacht 3 maanden.
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|||
![]() |
Citaat:
Citaat:
Laatst gewijzigd op 11-12-2002 om 16:19. |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
|
![]() |
Ok, pillen gebruiken is nooit slim, tuurlijk is het niet gezond, maar i9k doe het zelf ook, het is gewoon het beste gevoel op aarde en het is per pil weer een verrassing hoe de uitwerking zal zijn, ik vond omega'tjes wel relaxed, mzzl
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Drugs & Alcohol |
raar van XTC BellePak | 9 | 13-07-2013 00:08 | |
Drugs & Alcohol |
Korte enquete over het gebruik van XTC XTC Onderzoek | 9 | 24-10-2010 18:24 | |
Drugs & Alcohol |
Twee kleine vraagjes over xtc Verwijderd | 14 | 19-10-2009 16:46 | |
Drugs & Alcohol |
Vervuilde XTC. Verwijderd | 18 | 14-04-2009 14:52 | |
Drugs & Alcohol |
Combinatie cocaine en XTC Lora | 19 | 11-07-2003 20:00 | |
Drugs & Alcohol |
kent iemand middelen die xtc kunnen vervangen?serotoninespiegel-verhogende middelen? Isa | 16 | 29-01-2002 20:46 |