Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Drugs & Alcohol
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 10-12-2002, 12:27
Verwijderd
Na hoe lang kunnen ze het nog in je bloed constateren?
Ja ik wil namelijk bij de marine en ze gaan je bloed onderzoeken.
Ik zelf dacht een half jaar, dat is met roken wel als je het dan veel doet.
Ik heb het nu een x gedaan en wil het 2 x per jaar doen, dus 1 x per half jaar, wat zijn daar de gevolgen van?
Welke pillen zijn echt vet?
Toen mijn pil ging werken, had ik een uur gezeten zo vet was het gevoel, zat er dan geen speed in? dat ik niet wou dansen?

ps: hoef geen reacties dat het dom is dat weet ik zelf ook wel.

Laatst gewijzigd op 10-12-2002 om 12:29.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 10-12-2002, 12:48
"Beltaine"
"Beltaine" is offline
Het is dom!!

en volgens mij zit er in alle xtc speed...
Met citaat reageren
Oud 10-12-2002, 12:50
Glass Ghost
Glass Ghost is offline
Als je het doetweet je niet dat het dom is... ik wil het ook proberen, maar ik vind het niet dom

Ik had laatst iets gehoord dat ze na 10 jaar nog steeds konden aantonen dat je het had gebruikt, weet alleen niet of dat met bloedonderzoek ook mogelijk is...
Maar ook al heb je gebruikt dan mag je toch nog wel bij de marine, of niet?
Met citaat reageren
Oud 10-12-2002, 13:56
Verwijderd
Citaat:
Glass Ghost schreef:
Als je het doetweet je niet dat het dom is... ik wil het ook proberen, maar ik vind het niet dom

Ik had laatst iets gehoord dat ze na 10 jaar nog steeds konden aantonen dat je het had gebruikt, weet alleen niet of dat met bloedonderzoek ook mogelijk is...
Maar ook al heb je gebruikt dan mag je toch nog wel bij de marine, of niet?
Nou als ze het constateren niet hoor, maar kijk alleen niet hoe lang het in je bloed blijft zitten.
Met citaat reageren
Oud 10-12-2002, 16:34
CokemanLalalala
CokemanLalalala is offline
Citaat:
Syphon schreef:
Na hoe lang kunnen ze het nog in je bloed constateren?
Ja ik wil namelijk bij de marine en ze gaan je bloed onderzoeken.
Ik zelf dacht een half jaar, dat is met roken wel als je het dan veel doet.
Ik heb het nu een x gedaan en wil het 2 x per jaar doen, dus 1 x per half jaar, wat zijn daar de gevolgen van?
Welke pillen zijn echt vet?
Toen mijn pil ging werken, had ik een uur gezeten zo vet was het gevoel, zat er dan geen speed in? dat ik niet wou dansen?

ps: hoef geen reacties dat het dom is dat weet ik zelf ook wel.
heb ooit in dezelfde situatie gezeten (binnekort weer trouwens)
het is maar 3 dagen te zien dat je xtc hebt gebruikt. bovendien controleren ze je bloed daar niet, alleen op andere dingen. onderzoeken naar xtc is ook vrij prijzig geloof ik. en al zouden ze het wel doen, moeten ze het geloof ik ook nog eerst van tevoren aankondigen ofzo maarja niks om je zorgen over te maken dus...

ps je andere vragen geef ik geen antwoord op want die zijn redelijk onzinnig
Met citaat reageren
Oud 10-12-2002, 16:45
Angerfist
Angerfist is offline
Citaat:
"Beltaine" schreef:
Het is dom!!

en volgens mij zit er in alle xtc speed...
ma jong wat ben jij voor een ,in goeie xtc pillen zit gewoon mdma ,in sommigen zit er speed ja
Met citaat reageren
Oud 10-12-2002, 17:34
Griller
Griller is offline
Citaat:
CokemanLalalala schreef:
heb ooit in dezelfde situatie gezeten (binnekort weer trouwens)
het is maar 3 dagen te zien dat je xtc hebt gebruikt. bovendien controleren ze je bloed daar niet, alleen op andere dingen. onderzoeken naar xtc is ook vrij prijzig geloof ik. en al zouden ze het wel doen, moeten ze het geloof ik ook nog eerst van tevoren aankondigen ofzo maarja niks om je zorgen over te maken dus...

ps je andere vragen geef ik geen antwoord op want die zijn redelijk onzinnig
gaan ze trouwens ook een pistest doen bij je om te kijken of je wiet hebt gebruikt???
Oud 10-12-2002, 19:21
CokemanLalalala
Citaat:
Angerfist schreef:
ma jong wat ben jij voor een ,in goeie xtc pillen zit gewoon mdma ,in sommigen zit er speed ja
nou heb ik me net het volgende laten wijsmaken door een vriend van me die chemie studeert en binnenkort een spreekbeurt over drugs gaat houden...

De werkzame stof die in XTC zit, heet MDMA (3,4 methyleendioxy- methamfetamine). MDMA is een afgeleide van amfetamine oftewel speed. MDMA heeft een dubbel effect waaronder dus een oppeppende werking.

SNAPTE! beetje je voordoen als de expert terwijl je er niks van weet, schaam je !

Laatst gewijzigd op 10-12-2002 om 19:38.
Met citaat reageren
Oud 10-12-2002, 19:37
CokemanLalalala
Citaat:
Griller schreef:
gaan ze trouwens ook een pistest doen bij je om te kijken of je wiet hebt gebruikt???
ik heb toen die testen niet gedaan maar had van tevoren geinformeerd. geloof dat ze daar ook niet op testen maar dat weet ik niet zeker. wiet is trouwens geloof ik wel een stuk langer aantoonbaar.
Met citaat reageren
Oud 11-12-2002, 14:58
ESCO
ESCO is offline
Citaat:
De werkzame stof die in XTC zit, heet MDMA (3,4 methyleendioxy- methamfetamine). MDMA is een afgeleide van amfetamine oftewel speed. MDMA heeft een dubbel effect waaronder dus een oppeppende werking
Ja dat klopt op een gedeelte wel, maar t hangt van de pil af wat er in zit.
als je meer dan 5 pillen is de kans groot dat je strak staat dan heb je t veel amfetamine geslikt.
Maar bij een pil een XTC pil is de kans groot dat je gewoon MDMA slikt met een gedeelte Amfetamine.
Hoe hij zijn vertaal vertelde heeft tie 100% geen speed gekregen maar XTC.

XTC blijft een maand in je bloed zitten.
Wiet blijft langer in je bloed. ik dacht 3 maanden.
Oud 11-12-2002, 15:04
"Beltaine"
"Beltaine" is offline
Citaat:
CokemanLalalala schreef:
nou heb ik me net het volgende laten wijsmaken door een vriend van me die chemie studeert en binnenkort een spreekbeurt over drugs gaat houden...

De werkzame stof die in XTC zit, heet MDMA (3,4 methyleendioxy- methamfetamine). MDMA is een afgeleide van amfetamine oftewel speed. MDMA heeft een dubbel effect waaronder dus een oppeppende werking.

SNAPTE! beetje je voordoen als de expert terwijl je er niks van weet, schaam je !
dat kon ik me idd ook vaag herinneren
Met citaat reageren
Oud 11-12-2002, 15:06
Griller
Griller is offline
Citaat:
CokemanLalalala schreef:
ik heb toen die testen niet gedaan maar had van tevoren geinformeerd. geloof dat ze daar ook niet op testen maar dat weet ik niet zeker. wiet is trouwens geloof ik wel een stuk langer aantoonbaar.
Voor welke dfunctie ben jij dan al eens gegaan?
Oud 11-12-2002, 16:15
Angerfist
Angerfist is offline
Citaat:
CokemanLalalala schreef:

Citaat:
Angerfist schreef:
aaarrg dit is nou zo dom ,speed is gemaakt van amfetamine ja ik geef je gelijk, maar in speed zit niet alleen maar amfetamine maar ook (amfetamine, methamfetamine). en xtc bevat alleen amfetamine van speed die wordt gebruikt om te stimuleren ,zit ook in coke trouwens dus beetje logisch dat het ook in pillen zit en is dus is xtc niet voor een deel volledig uit speed gemaakt

Laatst gewijzigd op 11-12-2002 om 16:19.
Met citaat reageren
Oud 11-12-2002, 20:40
CokemanLalalala
Citaat:
Griller schreef:
Voor welke dfunctie ben jij dan al eens gegaan?
als je goed leest zie je dat erstaat dat ik die testen NIET gehad heb wilde toen voor landmacht officier gaan maar was wegens een blessure niet doorgegaan. ga binnenkort luchtmacht proberen, schijnt dat die wat minder uitvoeren
Met citaat reageren
Oud 11-12-2002, 22:14
pinhead
pinhead is offline
je antwoord stond al op Pf
Met citaat reageren
Oud 17-12-2002, 20:58
'Big W'
'Big W' is offline
Ok, pillen gebruiken is nooit slim, tuurlijk is het niet gezond, maar i9k doe het zelf ook, het is gewoon het beste gevoel op aarde en het is per pil weer een verrassing hoe de uitwerking zal zijn, ik vond omega'tjes wel relaxed, mzzl
Reageren

Regels voor berichten