Advertentie | |
|
![]() |
|
Ik hoorde hem gister tegen me zeggen dat ik hem niet moest vergeten, maar dat was dan ook het enige....Ik zou heel graag nog gewoon met hem praten en hem vragen hoe ik hem trots zou kunnen maken. Ik zal inderdaad even aan dat meisje vragen hoe zij ermee omgaat, en anders znaar o'n char-persoon kunnen gaan, waar ik eigenlijk niks vanaf weet, maar dat zoek ik dan wel verder uit. Bedankt!
||
Citaat:
succes!
||
Citaat:
blijf altijd normaal nadenken, en doe nooit zomaar iets wat een geest je opdraagt te doen. |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
Anders heb je hele grote kans dat het heel erg fout gaat. Mocht dit al lukken, verwacht niet, dat je constant in contact met hem staat. Dit zal alleen zo zijn als jij contact met hem zoekt. (onder ervaren begeleiding) En vergeet ook niet, ooit zal ook het geestelijke contact ten einde zijn. Jouw vriend loopt net als iedereen ooit door naar een volgend bestaan zo gauw hij er klaar voor is. En ik hoop voor je dat jij hem in het volgende bestaan weer tegenkomt. Zo te horen is hij een goede vriend van je waar je heel veel om geeft. En ik begrijp als geen ander dat zo'n verlies heel moeilijk te verwerken is (heb zelf 2 jaar geleden mijn beste vriendin verloren aan een auto-ongeluk), maar zoek troost in de woorden: niets gebeurt voor niets, alles heeft een reden, zelfs zijn vertrek, en wanhoop niet, hij komt terug. Sterkte en succes. Love, Angel.
|
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Psychologie |
Hoe kan ik communiceren met geesten? Kelly-xxl | 64 | 21-01-2014 16:43 | |
Studeren |
Docenten zijn niet in staat les te geven aan de jeugd van tegenwoordig? Duvelke_024 | 33 | 18-01-2014 15:41 | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
Heilige geest? Verwijderd | 95 | 27-03-2005 22:40 | |
alle godsdiensten zelfde God? Silvia19 | 65 | 17-05-2004 20:38 | |
meningen over lichaam en geest Verwijderd | 11 | 28-10-2003 23:16 | |
kerstofobie: IK HAAT KERST! frankzinnig | 71 | 30-03-2003 07:46 |