Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Oude troep / Mystiek

Topictools Zoek in deze topic
Oud 18-01-2003, 14:59
vixen
vixen is offline
Een vriend van me is dinsdag overleden. Nu ken ik een meisje dat hem ook kende en nog steeds contact met hem heeft, ze ziet hem en kan met hem praten. Ik zou dat ook heel graag willen. Aangezien ik alleen helemaal geen ervaring met geesten heb, heb ik geen idee hoe ik dit moet aanpakken, en of het uberhaupt wel kan. Ik begrijp dat het vast heel erg moeilijk is om dit soort dingen te oefenen, maar als jullie me kunnen helpen zou ik er heel erg blij mee zijn.
Oud 18-01-2003, 16:49
Jesselyn
Jesselyn is offline
Is het niet zo dat bepaalde mensen er gevoeliger dan anderen voor zijn? Ik weet het niet, vraag aan dat meisje hoe zij er precies mee omgaat. Kan ze jou misschien tips en dergelijke geven.
Oud 18-01-2003, 19:11
Reddingswerker
Reddingswerker is offline
Wat ik over praten met geesten heb gehoord is dat er sommige geesten die in dit leven nog niet klaar zijn. Dus die nog een rol hebben te vervullen, nog niet weg kunnen uit dit leven. Dit kunnen mensen en dieren zijn.
Die geesten schijn je soms te kunnen zien, en er soms mee te kunnen praten.

Zelf is mijn fretje Jane 1,5 jaar geleden dood gebeten door een hond. Ze was toen pas 1 jaar, ze kunnen 10 jaar worden.
Zelf heb ik haar al een paar keer gezien, maar verder niemand. Ze ziet eruit als een donkere schaduw, haar echte kleur is ook wildkleur. (donker bruin)
Maar ik kan haar niet oproepen ofzo, ze verschijnt gewoon en daarna verdwijnt ze weer. (ze rent alleen langs)

Het is dus wel mogelijk dat je vriendin hem kan zien, en zelfs met hem kan praten. Sommige mensen schijnen het wel te kunnen andere niet. Maar hoe dat kan weet ik niet.

Groetjes Reddingswerker
Oud 18-01-2003, 22:03
Nar'Hyarmen
Nar'Hyarmen is offline
Citaat:
otherside schreef:
Een vriend van me is dinsdag overleden. Nu ken ik een meisje dat hem ook kende en nog steeds contact met hem heeft, ze ziet hem en kan met hem praten. Ik zou dat ook heel graag willen. Aangezien ik alleen helemaal geen ervaring met geesten heb, heb ik geen idee hoe ik dit moet aanpakken, en of het uberhaupt wel kan. Ik begrijp dat het vast heel erg moeilijk is om dit soort dingen te oefenen, maar als jullie me kunnen helpen zou ik er heel erg blij mee zijn.
wat mooi!! Als je echt graag wilt en het lukt niet uit jezelf, dan zou je misschien naar zo'n char-persoon kunnen gaan. Of iemand die daar veel verstand van heeft. Misschien kunnen zij je 'de weg wijzen'. Misschien zou je het ook aan het meisje kunnen vragen, maar ik denk niet dat zij zich ervan bewust is wat ze doet. En waardoor ze het kan. Mensen die er veel over lezen enz. die weten dat waarschijnlijk wel, waardoor ze je op weg kunnen helpen.
Oud 20-01-2003, 11:38
vixen
vixen is offline
Ik hoorde hem gister tegen me zeggen dat ik hem niet moest vergeten, maar dat was dan ook het enige....Ik zou heel graag nog gewoon met hem praten en hem vragen hoe ik hem trots zou kunnen maken. Ik zal inderdaad even aan dat meisje vragen hoe zij ermee omgaat, en anders znaar o'n char-persoon kunnen gaan, waar ik eigenlijk niks vanaf weet, maar dat zoek ik dan wel verder uit. Bedankt!
Oud 20-01-2003, 13:28
Nar'Hyarmen
Nar'Hyarmen is offline
Citaat:
otherside schreef:
Ik hoorde hem gister tegen me zeggen dat ik hem niet moest vergeten, maar dat was dan ook het enige....Ik zou heel graag nog gewoon met hem praten en hem vragen hoe ik hem trots zou kunnen maken. Ik zal inderdaad even aan dat meisje vragen hoe zij ermee omgaat, en anders znaar o'n char-persoon kunnen gaan, waar ik eigenlijk niks vanaf weet, maar dat zoek ik dan wel verder uit. Bedankt!

succes!
Oud 20-01-2003, 18:43
cartman666
cartman666 is offline
Citaat:
otherside schreef:
trots maken?? Pas op dat men daar geen misbruik van maakt. zo van:"ja, als je nu een bowing 757 kaapt en ermee in het WTC vliegt dan is je vriend weer trots op je."(vertel niet dat dat ding er niet meer staat, dat was mij ook reeds opgevallen, ik leg alleen de link naar de manier waarop men andere vreemde dingen kan laten doen, daar was het allah die ze trots maakten)
blijf altijd normaal nadenken, en doe nooit zomaar iets wat een geest je opdraagt te doen.
Oud 20-01-2003, 22:03
vixen
vixen is offline
Citaat:
cartman666 schreef:
trots maken?? Pas op dat men daar geen misbruik van maakt. zo van:"ja, als je nu een bowing 757 kaapt en ermee in het WTC vliegt dan is je vriend weer trots op je."(vertel niet dat dat ding er niet meer staat, dat was mij ook reeds opgevallen, ik leg alleen de link naar de manier waarop men andere vreemde dingen kan laten doen, daar was het allah die ze trots maakten)
blijf altijd normaal nadenken, en doe nooit zomaar iets wat een geest je opdraagt te doen.
Bedankt voor de bezorgdheid, maar ik denk niet dat die jongen me zoiets op zou dragen, en al zou ie het doen dan zou k nog altijd goed kunnen nadenken...
Oud 23-01-2003, 20:06
AngelLena
AngelLena is offline
Citaat:
otherside schreef:
Tip: niet zelf doen als je geen ervaring hebt en niemand bij je hebt die wel ervaring heeft. Je hebt extreme voorzorgs en beschermingsmaatregelen nodig om alles veilig te laten verlopen.
Anders heb je hele grote kans dat het heel erg fout gaat.
Mocht dit al lukken, verwacht niet, dat je constant in contact met hem staat. Dit zal alleen zo zijn als jij contact met hem zoekt. (onder ervaren begeleiding)

En vergeet ook niet, ooit zal ook het geestelijke contact ten einde zijn. Jouw vriend loopt net als iedereen ooit door naar een volgend bestaan zo gauw hij er klaar voor is. En ik hoop voor je dat jij hem in het volgende bestaan weer tegenkomt. Zo te horen is hij een goede vriend van je waar je heel veel om geeft.

En ik begrijp als geen ander dat zo'n verlies heel moeilijk te verwerken is (heb zelf 2 jaar geleden mijn beste vriendin verloren aan een auto-ongeluk), maar zoek troost in de woorden: niets gebeurt voor niets, alles heeft een reden, zelfs zijn vertrek, en wanhoop niet, hij komt terug.

Sterkte en succes.

Love, Angel.

Regels voor berichten