Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 14-12-2002, 13:21
Iotje
Iotje is offline
[offtopic] ikke weet niet of dit hier past, maar ja... [ /offtopic]

Alle meiden kennen ze: de irritante kerels in de kroeg/disco/enz. die maar niet schijnen te begrijpen dat je niet in ze geïnteresserd in hun bent en dat hun versierpogingen alleen maar ergernis opwekken. En meestal kerels van tussen de 25 en 50.

Waarom snappen ze dat niet???

En hoe kun je ze, op een manier dat je ze boos maakt , snel en effectief desillusioneren???
Oud 14-12-2002, 13:25
Verwijderd
sorry je bent te lelijk,of als je de laatste man op aarde was werdt ik pot, zoiets
Met citaat reageren
Oud 14-12-2002, 13:31
Verwijderd
ik heb het ook al een aantal keer meegemaakt, meestal zeg ik dan gewoon dat ik niet echt geïnteresseerd ben (heb een vriend) of doet één van m'n vrienden alsof hij m'n boyfriend is (is al héél handig geweest natuurlijk wel alleen als m'n vriend er niet bij is, maar hij gaat bijna nooit uit, dus is hij er ook niet als iemand iets wil proberen... maar m'n vrienden zijn betrouwbaar en échte heren. gebeurt vaak dat david of ben mij moet redden van de grote boze wolf ). ik kan trouwens heel erg vies kijken, dus als ze dan nog iets proberen kijk ik gewoon eens ... kwaad (en da's éng )

gewoon van je afbijten als je er alleen voor staat. boos kijken, desnoods een mep geven.

xxx
Met citaat reageren
Oud 14-12-2002, 13:35
Studentje
Studentje is offline
Gooi gewoon een biertje over ze heen.
Oud 14-12-2002, 13:37
Verwijderd
Citaat:
Studentje schreef:
Gooi gewoon een biertje over ze heen.
das toch ook steeds een duur geintje, en dat smerig kijken wil inderdaad ook wel helpen
Met citaat reageren
Oud 14-12-2002, 14:12
Studentje
Studentje is offline
Citaat:
spacegirl schreef:
das toch ook steeds een duur geintje, en dat smerig kijken wil inderdaad ook wel helpen
Gooi dan hun eigen bier over ze heen.
Oud 14-12-2002, 14:16
Verwijderd
Sorry, ik val niet op vieze oude stamgasten.
Met citaat reageren
Oud 14-12-2002, 14:39
Chloe Siere
Chloe Siere is offline
ik reageer gewoon niet op ze of geef gewoon simpel antwoord en loop dan weer verder... dan ben k meestal wel voor even van ze af...
Met citaat reageren
Oud 14-12-2002, 15:21
Knutselsmurfie
Knutselsmurfie is offline
Tsja, moet je gewoon niet op reageren en niet op ingaan, dan houdt het vanzelf op. Is maar hoe je jezelf tegenover hen opstelt...
Oud 14-12-2002, 16:21
Iotje
Iotje is offline
Citaat:
spacegirl schreef:
sorry je bent te lelijk,of als je de laatste man op aarde was werdt ik pot, zoiets
Zo krijg je ze dus boos en ik heb niet echt zin in een kwaaie dronken kerel achter me aan...
Oud 14-12-2002, 16:22
Iotje
Iotje is offline
Citaat:
nare man schreef:
Sorry, ik val niet op vieze oude stamgasten.
Oud 14-12-2002, 16:38
Verwijderd
Wat nou sorry, alsof het je spijt? Ik kijk ze meestal vuil aan, ligt eraan of ze echt van die aanrandacties hebben. Als ze een arm om je schouder draperen of in je kont knijpen krijgen ze een mep, simpel genoeg.
Met citaat reageren
Oud 14-12-2002, 19:18
TheOneWhoLeft
TheOneWhoLeft is offline
Nemen jullie geen (grote sterke) vriendjes mee als jullue uitgaan?
Oud 14-12-2002, 19:46
wissie
wissie is offline
Ik denk niet dat het mogelijk dit soort types te desillusioneren. Als het kon, was het lang geleden al gebeurd

Ik negeer ze gewoon, als je zo boos maakt heb je nog meer last van ze. Dat lijkt me niet de bedoeling. Doe zo ongeïnteresseerd mogelijk, maar wordt niet te grof, dan hebben ze de neiging geïriteeerd te raken en nog veel vervelender te worden.

Dus mijn advies: gewoon negeren die kansloze lui
Met citaat reageren
Oud 14-12-2002, 20:12
fruitvliegje
fruitvliegje is offline
"Hoi! Jij lijkt sprekend op mijn vader weet je dat?"
Moet lukken
Met citaat reageren
Oud 14-12-2002, 20:36
Methuselah
Methuselah is offline
gewoon doen alsof 'n jongen die je goed kent je vriend is, dan houden ze meestal toch wel op?

als 'n meisje dat ik ken dat vraagt, dan doe ik dat ook wel, d'r es goed vastnemen en vies kijken naar die andere gast(en)
Oud 14-12-2002, 20:41
DEChengst
DEChengst is offline
Citaat:
fruitvliegje schreef:
Zou ik ze vragen of ze dan echt zo'n slechte jeugd heeft gehad
Oud 14-12-2002, 20:44
Iotje
Iotje is offline
Citaat:
Desecrator schreef:
Zou ik ze vragen of ze dan echt zo'n slechte jeugd heeft gehad

Oud 14-12-2002, 20:50
DEChengst
DEChengst is offline
Citaat:
fruitvliegje schreef:
Moet lukken
En mocht ik het idee krijgen dat ze geen gevoel voor humor heeft, dan zou ik fijntjes opmerken dat iedere vrouw onbewust een man zoekt die op haar vader lijkt
Oud 14-12-2002, 21:30
Verwijderd
Citaat:
TheOneWhoLeft schreef:
Nemen jullie geen (grote sterke) vriendjes mee als jullue uitgaan?
*zoekt nog een groot sterk vriendje*

Maareh, grote sterke vriendjes van je vriendin zijn ook heel handig (als hij er ook is en ik word lastig gevallen, komt hij mij net zo goed 'beschermen' )
Met citaat reageren
Oud 14-12-2002, 21:30
Iotje
Iotje is offline
Citaat:
Desecrator schreef:
En mocht ik het idee krijgen dat ze geen gevoel voor humor heeft, dan zou ik fijntjes opmerken dat iedere vrouw onbewust een man zoekt die op haar vader lijkt
Dusssss.....meneer ik probeer irritante stamgast na te doen!!!
Oud 14-12-2002, 21:31
Six4Eight
Six4Eight is offline
Hee toeval

http://forum.scholieren.com/showthre...hreadid=308763
Oud 14-12-2002, 21:48
marlies
marlies is offline
dat is wel het voordeel van niet mooi zijn, hier heb ik nooit last van..
Oud 15-12-2002, 09:58
TheOneWhoLeft
TheOneWhoLeft is offline
Citaat:
Morgan schreef:
*zoekt nog een groot sterk vriendje*
Is dat een hint?
Oud 15-12-2002, 10:00
TheOneWhoLeft
TheOneWhoLeft is offline
Citaat:
marlies schreef:
dat is wel het voordeel van niet mooi zijn, hier heb ik nooit last van..
Nou he, was iedereen maar niet-mooi :\
Oud 15-12-2002, 10:12
Verwijderd
Citaat:
TheOneWhoLeft schreef:
Is dat een hint?
Euh... nee, eigenlijk niet.
Met citaat reageren
Oud 15-12-2002, 10:24
Verwijderd
Nja, ik ga meestal steeds heel demonstratief met mn rug naar hen toestaan en negeer ze compleet. Ze uitlachen wil ook nog wel eens helpen.. of ik loop naar een mannelijke bekende toe en leg het ff uit en idd, doe alsof ik bij hem hoor.. Meestal druipt ie dan wel af..

Wat ik trouwens laatst had.. een vriend van de vriend van het meisje waar ik mee was was ontzettend opdringerig, steeds arm om me heen en van die opmerkingen Met me meedansen enz. Maar ik was absoluut niet in hem geïnteresseerd.. Maar ja, bij hem ga ik toch wat minder snel lullig doen, het met mn rug naar hem toe staan heb ik wel gedaan, en heel kortbondig geantwoord enzow.. Maar het hielp allemaal niks?? Hiebij wist ik gewoon echt niet wat ik moest doen?
Met citaat reageren
Oud 15-12-2002, 13:13
Iotje
Iotje is offline
Citaat:
Dusjcrib schreef:
Nja, ik ga meestal steeds heel demonstratief met mn rug naar hen toestaan en negeer ze compleet. Ze uitlachen wil ook nog wel eens helpen.. of ik loop naar een mannelijke bekende toe en leg het ff uit en idd, doe alsof ik bij hem hoor.. Meestal druipt ie dan wel af..

Wat ik trouwens laatst had.. een vriend van de vriend van het meisje waar ik mee was was ontzettend opdringerig, steeds arm om me heen en van die opmerkingen Met me meedansen enz. Maar ik was absoluut niet in hem geïnteresseerd.. Maar ja, bij hem ga ik toch wat minder snel lullig doen, het met mn rug naar hem toe staan heb ik wel gedaan, en heel kortbondig geantwoord enzow.. Maar het hielp allemaal niks?? Hiebij wist ik gewoon echt niet wat ik moest doen?
Irritant is dat he!!
Oud 15-12-2002, 19:41
Buffy
Buffy is offline
jup, zeer herkenbaar.
het helpt door te zeggen dat je pot bent of gebruik een one-linder zoals: "je vervuilt mijn aura". gewoon weglopen helpt ook

liefs buffy
Oud 15-12-2002, 19:55
the exploding boy
the exploding boy is offline
Ik snap idd. niet waarom die oude gasten ook altijd uitgerekend naar mij toe komen Iedere week is het weer hetzelfde. Als ik met een vriendin ben ga ik gewoon even met haar dansen etc. Dan snappen ze meestal de hint wel. Als ik met een vriend ben komt ie me altijd netjes redden.
En als ze echt niet van stoppen weten dan word ik wel beetje boos "opdonderen ik moet je niet" Maar dat duurt redelijk lang eer ik dat wil zeggen, maar het komt voor.

Ik trek die ventjes blijkbaar aan.

Wat doet hun denken dat jonge mensen iemand van 45 willen hebben??? En dan zijn het ook nog altijd van die wereldvreemde bierzuipende verslaafden meestal
Met citaat reageren
Oud 15-12-2002, 19:57
Super Vegeta
Super Vegeta is offline
Als ik jullie was zou ik je vriend mee nemen, die neemt het wel voor jullie op, zou ik ook doen voor mijn vriendin. Ik zou ze laten voelen dat ze van mijn meisje af moeten blijven, maar als je geen vriendje hebt is dat een ander verhaal, ga met vrienden ofzo, dat is gezelliger en veiliger ook, dan kun je voor elkaar opkomen.
Oud 15-12-2002, 20:38
the exploding boy
the exploding boy is offline
Citaat:
Super Vegeta schreef:
Als ik jullie was zou ik je vriend mee nemen, die neemt het wel voor jullie op, zou ik ook doen voor mijn vriendin. Ik zou ze laten voelen dat ze van mijn meisje af moeten blijven, maar als je geen vriendje hebt is dat een ander verhaal, ga met vrienden ofzo, dat is gezelliger en veiliger ook, dan kun je voor elkaar opkomen.
moet je wel een vriend hebben en ik ken bovendien weinig mensen die alleen uit gaan. Maar die kerels moeten gewoon niet zo'n hoge dunk van zichzelf hebben dat ze denken dat alle kleine meisjes voor die ouwe kerels in katzwijm vallen.
Met citaat reageren
Oud 15-12-2002, 20:41
Super Vegeta
Super Vegeta is offline
Citaat:
the exploding boy schreef:
moet je wel een vriend hebben en ik ken bovendien weinig mensen die alleen uit gaan. Maar die kerels moeten gewoon niet zo'n hoge dunk van zichzelf hebben dat ze denken dat alle kleine meisjes voor die ouwe kerels in katzwijm vallen.
Ik bedoel bij elkaar blijven, want alleen uitgaan is ook weer zo raar. Maar je begrijpt wat ik bedoel toch??
Oud 16-12-2002, 08:18
Esmée
Esmée is offline
Ach ik kan er wel tegen. Ga vaak gewoon een beetje mee ouwehoeren, vind het wel lachen Maar als het echt creeps zijn gewoon arrogant doen en ignoren... Heb ik mijn vriendje niet voor nodig
Oud 16-12-2002, 09:54
Iotje
Iotje is offline
Citaat:
Buffy schreef:
jup, zeer herkenbaar.
het helpt door te zeggen dat je pot bent of gebruik een one-linder zoals: "je vervuilt mijn aura". gewoon weglopen helpt ook

liefs buffy
pot zijn !!!! die was ik vergeten! dat deed ik altijd met een vriendin van mij, was wel tjill alleen zijn er dan kerels die nóg achter je aan gaan, vinden ze :geil:
Oud 16-12-2002, 10:01
dreadlocks
dreadlocks is offline
nou, m'n vriend ziet meestal wel wat er aan de hand is, dus hij schiet al gauw te hulp.

ook de oude bekende truc: met je beste vriendin lesbie spelen =) (alleen mijn huidihe beste vriendin doet dat niet...dus als het echt nodig is, doe ik t met een goede vriendin)

of ja. ik zeg gewoon dat ie op moet flikkeren
Oud 16-12-2002, 11:34
xcorienx
xcorienx is offline
Citaat:
fruitvliegje schreef:
Met citaat reageren
Oud 16-12-2002, 12:08
Phileine
Phileine is offline
Met je vriendinnetje gaan kussen waar ze bij staan.

Oh nee; dat maakt het waarschijnlijk alleen nog maar erger. :$
Oud 16-12-2002, 12:46
Verwijderd
Citaat:
Iotje schreef:
pot zijn !!!! die was ik vergeten! dat deed ik altijd met een vriendin van mij, was wel tjill alleen zijn er dan kerels die nóg achter je aan gaan, vinden ze :geil:
Ja precies!!! Had ik ook met een vriendin van me, zeiden we pot te zijn, gingen ze voortdurend lopen zeiken dat we moesten zoenen enz.. Dan schiet je dr nog geen reet mee op

(wat wel irritant is als er een leuke jongen op je afkomt, maar je bent met een vriendin die wel al bezet is, en zij gaat dan zonder iets aan mij te vragen zeggen dat we lesbisch zijn.. !!!)
Met citaat reageren
Oud 16-12-2002, 12:52
RoSaLiNi
RoSaLiNi is offline
(roos)

Maakt toch niet zoveel uit? Zolang ze alleen maar een beetje praten kan het mij niet schelen. Zodra ze echt vervelend worden, loop ik weg, of ik stel ze voor aan de grootste kerel in mijn groep, mijn (zogenaamde) broer Werkt altijd.
Met citaat reageren
Oud 16-12-2002, 16:40
Orion16
Orion16 is offline
Leuke avatar, Iotje
Met citaat reageren
Oud 16-12-2002, 18:34
kleinmeisje17
kleinmeisje17 is offline
hahaha nou ik zou die vent als ze alleen willen praten zeggen dat ik al een vriend heb! haha dan gaan ze meestal weg heb ik laatst namelijk gedaan. ennuh kan je altijd doen of je nou wel of geen vriend hebt! en als ie allemaal gaat irriteren zeg je dat ie op kan rotten en als je zelf te klein bent tegen zo'n grote vent, zoek je even de glazenophaler van de kroeg en zeg dat ie er uit moet worden gegooid door zijn irritante gedoe! en je kan altijd zelf nog hard trappen of een knietje huppa!!!
Oud 16-12-2002, 20:03
Orion16
Orion16 is offline
Citaat:
kleinmeisje17 schreef:
hahaha nou ik zou die vent als ze alleen willen praten zeggen dat ik al een vriend heb! haha dan gaan ze meestal weg heb ik laatst namelijk gedaan. ennuh kan je altijd doen of je nou wel of geen vriend hebt! en als ie allemaal gaat irriteren zeg je dat ie op kan rotten en als je zelf te klein bent tegen zo'n grote vent, zoek je even de glazenophaler van de kroeg en zeg dat ie er uit moet worden gegooid door zijn irritante gedoe! en je kan altijd zelf nog hard trappen of een knietje huppa!!!
Kijk, that's the spirit!
Met citaat reageren
Oud 16-12-2002, 20:07
Super Vegeta
Super Vegeta is offline
Citaat:
kleinmeisje17 schreef:
Das nog beter dan mijn methode hahahaha
Oud 16-12-2002, 21:13
PardonMe
PardonMe is offline
blegh, erg irriitant ja..

Laatst was ik ergens uit, we waren met een hele groep.
En toen was dr een jongen die maar tegen me aan bleef praten, hij had ook wel het nodige gebruikt, en ik voelde me er echt heel ongemakkelijk bij.. Stond heel de tijd om me heen te draaien.. yucchhh gewoon freaky..
Maar gelukkig kwam Rick (vriend van mn vriend, Rick doet aan waterpolo, en is dus wel breed ) mij redden.. Sloeg een arm om mij heen en duwde die jongen aan de kant..
Vond ik wel erg lief..
Die jongen heb ik de rest van de avond ook niet meer gezien..

Maar het scheelt wel als je met een hele groep uit gaat, kun je elkaar een beetje helpen met zulke situaties enzo.. en misschien dat het vervelende mensen ook een beetje afschrikt als ze je zien staan met een hele groep..
Oud 17-12-2002, 07:41
Iotje
Iotje is offline
Citaat:
RoSaLiNi schreef:
(roos)

Maakt toch niet zoveel uit? Zolang ze alleen maar een beetje praten kan het mij niet schelen. Zodra ze echt vervelend worden, loop ik weg, of ik stel ze voor aan de grootste kerel in mijn groep, mijn (zogenaamde) broer Werkt altijd.

[offtopic] heb ijj ook al zo'n zogenaamde broer??? [/offtopic]
Oud 17-12-2002, 17:54
)Vampje(
)Vampje( is offline
Citaat:
Iotje schreef:
En meestal kerels van tussen de 25 en 50.
Ja, dat is wel logisch toch?

Citaat:
Waarom snappen ze dat niet???
Omdat ze daar meestal te dom voor zijn.

Citaat:
En hoe kun je ze, op een manier dat je ze boos maakt , snel en effectief desillusioneren???
Ik heb wel eens gezegd dat ik lesbisch ben, en mijn toenmalige beste vriendin als geliefde aangewezen. Verder ben ik niet zo goed in mensen kwetsen, ik probeer het gewoon als een eer te zien dat hij wat van me wilt. Anders draai je je gewoon om, of rol je met je ogen. Pas als ze ongevraagd aan je komen, kun je echt een gemene opmerking maken.
Met citaat reageren
Oud 17-12-2002, 18:08
Iotje
Iotje is offline
Citaat:
Vampiria schreef:
[B]Ja, dat is wel logisch toch?

[b] Omdat ze daar meestal te dom voor zijn.

Ik heb wel eens gezegd dat ik lesbisch ben, en mijn toenmalige beste vriendin als geliefde aangewezen. Verder ben ik niet zo goed in mensen kwetsen, ik probeer het gewoon als een eer te zien dat hij wat van me wilt. Anders draai je je gewoon om, of rol je met je ogen. Pas als ze ongevraagd aan je komen, kun je echt een gemene opmerking maken.
Natuurlijk probeer ik het ook van de positieve kant te bekijken en me gevleid te voelen als een kerel achter me aan zit maar bij een dronken kerel van 50 met zweet druipend van z'n gezicht en een bierbuik van 2 meter vraag ik me meestal eerder af wat ik fout doe!
Oud 18-12-2002, 10:21
)Vampje(
)Vampje( is offline
Citaat:
Iotje schreef:
Natuurlijk probeer ik het ook van de positieve kant te bekijken en me gevleid te voelen als een kerel achter me aan zit maar bij een dronken kerel van 50 met zweet druipend van z'n gezicht en een bierbuik van 2 meter vraag ik me meestal eerder af wat ik fout doe!
Dan nog: Hij is dan wel lelijk, maar ook lelijke kerels vallen op knappe meiden!! Dus heb je blijkbaar iets wat die kerels aanspreekt.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten