Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Technologie / Software & Hardware
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 16-12-2002, 21:09
Verwijderd
...of iets dergelijks? Endoria heeft mijn site platgelegd omdat ik meer dan 2500 hits per dag zou hebben gehad dit weekend en dus veel te veel data heb verbruikt, maar volgens mij is dat onmogelijk. Ik krijg misschien 20 bezoekers per dag en ik kan me niet voorstellen dat iedereen tig keer op vernieuwen gaat drukken daarbij.
Kan het zijn dat iemand mijn site loopt te belagen of iets dergelijks of heb ik gewoon veel te veel plaatjes? Ik zou echt niet weten wat ik hieraan zou moeten doen.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 16-12-2002, 21:13
Verwijderd
admin@endoria.net
Mail met hoeveel je hebt gehad, hoeveel bandbreedte etc..
Met citaat reageren
Oud 16-12-2002, 21:14
Verwijderd
Citaat:
McLaren schreef:
admin@endoria.net
Mail met hoeveel je hebt gehad, hoeveel bandbreedte etc..
Heb ik al drie keer gedaan, maar de eerste keer deelden ze me alleen mee dat ik de datalimiet had overschreven, de tweede keer alleen hoeveel en de rest van mijn vragen beantwoorden ze gewoon niet. *gromt*
Met citaat reageren
Oud 16-12-2002, 21:20
Verwijderd
Mensjes hebben het draar druk, ik weet het
Ennuh, pingen erheen heeft echt geen nut
kom je gewoon op falcon.endoria.net uit
Met citaat reageren
Oud 16-12-2002, 21:40
Phreak
Phreak is offline
Citaat:
Morgan schreef:
...of iets dergelijks? Endoria heeft mijn site platgelegd omdat ik meer dan 2500 hits per dag zou hebben gehad dit weekend en dus veel te veel data heb verbruikt, maar volgens mij is dat onmogelijk. Ik krijg misschien 20 bezoekers per dag en ik kan me niet voorstellen dat iedereen tig keer op vernieuwen gaat drukken daarbij.
Kan het zijn dat iemand mijn site loopt te belagen of iets dergelijks of heb ik gewoon veel te veel plaatjes? Ik zou echt niet weten wat ik hieraan zou moeten doen.
Ik heb gelezen dat Endoria op 28 november a.s verhuist voor nog beter connectie. verder zulln wat IP adressen veranderen en het is mogelijk dat daardoor DNS, IPv6 en de .endoria.net en andere cohosted sites tijdelijk niet zullen werken. http://www.endoria.net/index.php

Kan het niet zo zijn dat sites ( in dit geval van jou ) tijdelijk plat zullen liggen?

Het kan ook zijn dat je over je datalimid bent gegaan.
Nou succes.
Oud 16-12-2002, 22:34
p-chez
p-chez is offline
Courage: ik denk niet dat dat 't is.

Michel heeft mij persoonlijk gewaarschuwd, aangezien ik de datalimiet ook overschreed.

Maar Morgan, mail idd naar admin@endoria.net, en als dat niet werkt, kun je hem altijd nog proberen lastig te vallen via IRC (irc.scholieren.com #scholieren -- http://chat.scholieren.com/chat) en questor vragen

(alhoewel hij officieel niet aan IRC-requests doet )
Oud 16-12-2002, 22:41
McMotion
McMotion is offline
Citaat:
Morgan schreef:
een hit en een bezoeker is een heel groot verschil he... als elke bezoeker gemiddeld 125 plaatjes downloadt, dan zit je al aan de 2500 hits... dat kan makkelijk als je een pagina hebt met 70 icoontjes ofzo en de bezoekers refreshen gemiddeld wel 1x
Oud 17-12-2002, 11:06
Verwijderd
Citaat:
McMotion schreef:
een hit en een bezoeker is een heel groot verschil he... als elke bezoeker gemiddeld 125 plaatjes downloadt, dan zit je al aan de 2500 hits... dat kan makkelijk als je een pagina hebt met 70 icoontjes ofzo en de bezoekers refreshen gemiddeld wel 1x
Dus ik moet zoveel mogelijk tekst links maken? Denken jullie dat ik van thumbnails erg veel meer dataverbruik krijg, want ik krijg een nieuwe layout en daar zouden eigenlijk thumbnails bij komen...
snap niet waarom iemand moet refreshen op mijn site
Met citaat reageren
Oud 17-12-2002, 19:27
McMotion
McMotion is offline
Citaat:
Morgan schreef:
Dus ik moet zoveel mogelijk tekst links maken? Denken jullie dat ik van thumbnails erg veel meer dataverbruik krijg, want ik krijg een nieuwe layout en daar zouden eigenlijk thumbnails bij komen...
snap niet waarom iemand moet refreshen op mijn site
nee niet veel dataverkeer, maar als endoria de hoeveelheid hits telt ipv de hoeveelheid data zoals je zegt (en dat zou mij niets verbazen ) dan maakt het niet uit of het plaatjes van 1 kb zijn of filmpjes van 700 mb
Oud 17-12-2002, 21:02
Vinzz
Vinzz is offline
puur uit interesse.. is er ongeveer een datalimit (in mb) bekend per maand (of per week ) voor endoria?
Met citaat reageren
Oud 17-12-2002, 21:18
Verwijderd
Zou ik niet weten... Dan kan ik dus idd geen thumbnails doen. Damn.
Met citaat reageren
Oud 17-12-2002, 21:21
Verwijderd
Citaat:
Morgan schreef:
Zou ik niet weten... Dan kan ik dus idd geen thumbnails doen. Damn.
Michel bedoeld dat niet met hits, dat weet ik zeker..
Met citaat reageren
Oud 17-12-2002, 21:38
dystopia
dystopia is offline
Citaat:
McLaren schreef:
Michel bedoeld dat niet met hits, dat weet ik zeker..
En hoe weet jij dat zo zeker?
Oud 17-12-2002, 21:42
Verwijderd
Citaat:
dystopia schreef:
En hoe weet jij dat zo zeker?
omdat 2500 wel erg weinig is
Met citaat reageren
Oud 17-12-2002, 21:43
Verwijderd
*grom* Endoria ook..
Met citaat reageren