Advertentie | |
|
![]() |
|
Ik was mn haar om de dag, omdat het anders echt vet wordt. Maar ik denk dat dat best wel slecht is.. vroeger waste ik het namelijk 1 of 2 keer per week en werd het ook niet extreem vet.
Volgens mij wordt je haar "verslaafd" aan shampoo... Zou dat kunnen?
|
neej ik was mn haar zeker niet iedere dag dan word het bij mij steeds sneller vet.. ik was mn haar ongeveer om de dag... ligt er een beetje aan of ik heb paardgereden en of ik iets van mouse of haarlak dr in heb gedaan, dan was ik het namelijk meteen omdat dat vies is..
||
Citaat:
zelf was ik het 2 of 3 keer in de week. |
![]() |
|
![]() |
ik gebruik te vaak shampoo enzo.
Maar ik gebruik ook niet zo veel gel en wax enzo als jij dus bij mij zie je als het vet is, bij jou maakt het niet uit, alleen maar handig hoef je er minder vet in te smeren en glimt t beetje xtra
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Ik was mijn haar iedere dag. Gewoon omdat het dan het beste voelt en zit. Als shampoo en conditioner gebruik ik fructis. Het ruikt ontzettend lekker, en ik heb ook het idee dat mijn haar er heel mooi bij blijft.
|
Volgens mij verschilt dat heel erg per persoon wat het beste is. voor mij is om de dag wassen met Fructise voor gekleurd en gepermaneerd haar het beste.
Ja, voor een ander is dat mischien wel helemaal niet goed.
|
![]() |
|
Je haar is in staat om zichzelf schoon te houden.. Shampoo en alle andere harproducten maken het juist onhandelbaar(der).. Dus zo slecht is dat niet wassen niet (als je tenminste geen gels enzo gebruikt...)
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
|
was mijn haar zo'n 3x per week...ziet er altijd schoner uit dan wannee rik gewoon douche zeg maar...word ook minder snel vet dus denk dat het wel degelijk nut heeft...
maar heb lang haar, dan zie je dat ook meer..
|
ik was mijn haar zo'n 2 a 3 x keer in de week. Ik heb un permanent en met deze vochtige weer, is het nogal droog, dus ik merk het verschil echter wel met shampoo, maar ik doe af en toe ook olijfolie in mijn haar en dan uitspoelen! Werkt echt goed! Wordt je haar ook gladder van.
||
Citaat:
dat ze dat smerig vinden, sorry. ![]() Maar goed, als het niet stinkt ed., is het niet erg lijkt me. Mijn haar word van shampoo juist glanzender ed.
|
Het is idd zo dat je niet elke dag je haar moet wassen omdat het dan juist vetter wordt dan als je het 2 a 3 keer in de week was met een shampoo. Ik was het om de dag met shampoo en de andere dagen speol ik het meestal gewoon uit. Ik denk dat als je het eens in de maand wast het dan wel weer overdreven is. Als je ene goede shampoo neemt dat op je haar aansluit en je was het twee keer per week is dat ook een goed emanier om je haar gezond te houden en daarnaast kun je bijvoorbeeld voedende creme enzo gebruiken. Die van Guhl zijn heel erg goed en mild voor je haar en maken het absoluut niet vet.
|
Elke dag wassen is alleen maar slecht van je haar.. aangezien ik erg lang haar heb en het graag ook in conditie wil houden was ik het zo min mogelijk.. maar ik wacht natuurlijk niet todat het stinkt of vet is.. zo'n 2-3 dagen kan makkelijk
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
Ik mis haar. fizzle-fluffy | 30 | 27-07-2011 23:23 | |
Verhalen & Gedichten |
[Wedstrijd] Carla was een heel normaal meisje flyaway | 0 | 16-06-2011 17:05 | |
Liefde & Relatie |
Afgewezen door een meisje maar kan haar niet vergeten:S Verwijderd | 10 | 25-10-2010 01:05 | |
Psychologie |
Hoe leer ik haar te vertrouwen? DanielPieters | 16 | 19-02-2009 21:17 | |
Verhalen & Gedichten |
[fragment] Hij en haar egoïsme. Soapsie | 18 | 25-04-2005 14:45 | |
Verhalen & Gedichten |
De wassende nacht Lalala1111 | 13 | 14-02-2005 13:09 |