Advertentie | |
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Ik denk dat je exvriendje het allemaal nog moet verwerken enzo. Even rustig afwachten...
Het is wel logisch dat je verdrietig bent, 3 maanden en dan uitmaken is toch vrij lastig lijkt me zo, maar ik denk ook dat je het niet voor niet uit hebt gemaakt, waarschijnlijk heb je er goed over nagedacht en is het een goede keus geweest, logisch dat je verdrietig bent hoor! Sterkte ermee! |
![]() |
|
volgens mij is het wel normaal dat je verdrietig bent als je relatie uitgaat, ongeacht wie nou degene is die het uitmaakt. Als hij het uitmaakt, kan het zelfs dat je boos bent, maar in elk geval voel je je niet schuldig. Misschien is dat ook een gevoel bij jou. Je doet iemand pijn, voor wie je veel gevoeld hebt (iig meer dan vriendschap), en daar kun je ook ontzettend verdrietig van worden.
|
Verwijderd
|
Ik heb dit wel gehad, maar na een relatie van 20 maanden dus ik weet niet of het te vergelijken valt..
In ieder geval weet ik nog steeds dat ik de juiste beslissing heb gemaakt, en heb ik daar ook nooit echt langer dan een paar minuten over getwijfeld. Maar mijn redenen waren dan ook een stuk ingewikkelder dan dat ik niet meer verliefd op hem was.. Vraag jezelf wel heel goed af of je hém mist, of dat je de gewoonte van de relatie mist.. Het tweede is namelijk heel normaal, bij het eerste hoeft het ook nog niet eens iets te betekenen. Je mag hem wel, dus dat je hem mist is ook meer dan logisch.. Ik heb met deze dingen zelf altijd zoiets van, ik heb het uitgemaakt, dan draai ik maar op voor de consequenties, heb ik de verkeerde beslissing genomen heb ik pech, ik kom er wel weer overheen, net als degene die ik pijn heb gedaan met deze beslissing. Dat bekijk ik zo omdat ik de kans dat als het weer aangaat ik geen twijfels meer heb te klein vindt. Ik heb het uitgemaakt, dan vertrouw ik maar op mn eigen beslissing. Maar ja, dit is allemaal makkelijker gezegd dan gedaan, je zult het voor jezelf uit moeten zoeken. Maar doe niks tot je zekerheid hebt, want je hebt de kans dat het weer misgaat en je hem dan een tweede keer pijn doet.. |
![]() |
|
![]() |
tis logisch dat je je kut voelt, ook al heb je et zelf uitgemaakt.
vooral als de andere partij boos op je is. je mist je ex wel, maar ik dnek dat dat eerder komt omdat je nu niet meer een persoon hebt aan wie je je ei kwijt kunt. ik bedoel, je hebt et vast niet zonder reden uitgemaakt tog??? gun hem je tijd, en w8 tot hij zich ook weer beter voelt. dan moeten jullie nog maar eens praten ![]() suc6 liefs Buffy
|
Verwijderd
|
Ik heb precies hetzelfde gehad :\ Heb 3 maand met een jongen verkering gehad die ik leuk vond en waar ik om gaf, maar ik was niet verliefd. Op het laatst irriteerde alles me en heb ik het uitgemaakt, maar dat wil niet zeggen dat ik hem af en toe gigantisch heb gemist. We hebben daarna heel erg ruzie gekregen, waar het dus nog veel erger door werd. Aan de ene kant wilde ik hem haten, haatte ik hem om wat hij over en tegen mij zei. Aan de andere kant had ik zoiets van dit is mijn eigen schuld, ik heb hem dit aangedaan, het is rechtvaardig.
:\ Ik kan hem af en toe nog missen. Maar het was toch een goede beslissing om het uit te maken, het was gewoon te benauwend en niet fijn... |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
|
![]() |
Ik heb mijn relatie na 20 maanden beëindigd, niet omdat ik niet meer van hem hield maar omdat ik dacht dat het zo beter zou zijn.
Ik mis het ontzettend, maar je moet toch echt (zoals ook al gezegd) gaan kijken wat je nou eigenlijk mist. De aandacht, de betrouwbare factor, de zekerheid, of dat je hem echt mist. Als je er echt voor gekozen hebt er een punt achter te zetten dan moet je dat ook doorzetten, het zal niet voor niets geweest zijn. Missen komt denk ik altijd wel aan de orde, maar je moet even tijd nemen voor jezelf om het te verwerken... Sterkte ermee met wat je ook zult doen. |
![]() |
|
hey, ben ik weer. het is nu al weer een tijdje verder, ongeveer 4 weken nadat ik het uitgemaakt heb, en ik zit nog steeds onwijs te twijfelen. hij was zo lief en had echt werkelijk alles voor me over, en dat heb ik laten gaan.
![]()
|
Verwijderd
|
je laatste reactie klinkt eigenlijk alsof je niet zozeer hemzelf mist, maar vooral 'iemand die lief voor je is'...
mijn ex-vriend heeft het met mij uitgemaakt na 14 maanden, en hij miste me ook nog een tijd daarna (denk ik, hij heeft het nooit gezegd, maar belde me wel steeds op enzo)... dat gaat nu eenmaal zo als je een tijdlang alles met iemand hebt gedeeld en opeens niet meer... en als je hem ook elke dag ziet op school, maakt het dat misschien moelijker... dat je niet goed weet hoe je tegen elkaar moet doen... |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Dat soort redenen getuigen niet echt van een diepgaande relatie, tenminste niet van jou kant af gezien vind ik.
|
![]() |
je zei zelf al dat je niet meer verliefd bent. en mensen hier hebben gelijk, verliefdheid gaat over in houden van. maar toch niet al na 3 maanden?? ik heb nu 2 jaar dezelfde vriendin en, de ergste verliefdheid is wel weg, maar ik ben zeker nog wel verliefd op haar.
ik denk dat je inderdaad de 'liefde' mist en niet die jongen. liefde is een van de mooiste dingen die je kan krijgen, en als je dat kwijt bent wil je het gewoon terug.
|
ik ken dit wel een beetje ja... Ik heb die 2 jaar dat ik met hem had zoveel met hem meegemaakt... En het idee dat ie deze dingen ook met een ander meisje zal gaan doen... tja, best wel moeilijk... Waarschijnlijk ook omdat ik al weet wie het zal zijn... Veel sterkte, en denk goed na...
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
Liefdesverdriet: wanneer is het over? x-spekkie-x | 61 | 11-04-2007 17:04 | |
Psychologie |
Borderline (BL) MisterDJ | 10 | 11-05-2005 06:11 | |
Verhalen & Gedichten |
Een wereld van verdriet. (voorlopige titel) Aardbei-meisje | 9 | 17-02-2005 15:57 | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
De hemel als 'eindstation'? wondersbestaan | 151 | 23-03-2004 09:35 | |
Verhalen & Gedichten |
Nina & Sara Giles | 18 | 24-07-2003 22:37 | |
Liefde & Relatie |
Liefdesverdriet verwerken AnoniemIemand | 20 | 27-10-2002 10:39 |