Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lichaam & Gezondheid
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 29-03-2002, 20:51
miep
miep is offline
hallo,
ik heb nog al wat eet probleempjes gehad afgelopen maanden en heb daarbij erg vaak m'n vinger in m'n keel gestoken, dat was slecht, ik weet 't, maar anders woog ik nu misschien nog 10 kg zwaarder, anway, ik doe 't nu bijn aniet meer, maar ik heb nu vaak dat ik zomaar moet kotsen, gewoon dat er opeens wat omhoog komt, en ik heb ook heel veel slijm in m'n mond, eerder had ik dat ook wel eens, in m'n mondhoeken als ik geslapen had, maar nu heb ik het heel vaak, gewoon echt heel erg vies!! wat is dit? komt dit (ook die kotsboertjes) door dat vinger in m'n keel steken? zo ja, gaat het straks ook weer over als ik nu nooit meer m'n vinger in m'n keel steek?
thanks!
Oud 30-03-2002, 15:48
miep
miep is offline
?
Oud 30-03-2002, 17:34
Oen
Oen is offline
Nou als je vaak je hebt gekotst wordt deze omgedraaide perestaltische beweging van de slokdarm (normaal is de spierbeweging van de slokdarm naar beneden gericht maar bij kotsten doe je hem anders om richten) ook vaak gedaan. Wat ik dan kan conluderen aan de hand van jou verhaal is dat je lichaam hier aan gewend is, of anders gezegd dat het dus makkelijker gaat. Het mooie aan de natuur is echter dat het altijd weer in zijn oorspronkelijke staat terug wil keren. Dus ik denk dat je gewoon rustig aan moet doen, en het liefst niet meer expres overgeven. Als dit niet op houd moet je maar eens naar de dokter gaan.
Succes
Met citaat reageren
Reageren

Regels voor berichten