![]() |
|
Hallo hallo.
Aangezien Dapo (hier David...?) een paar uur geleden een topic heeft geopend over zijn eerste battle, en daaruit voortkwam dat dat misschien een goed K&L idee zou zijn, hier nu even een topic. Allereerst hoe het werkt: Er zitten 2 mensen in een battle, persoon 1 pakt een foto en bewerkt deze hoe hij/zij wil. Persoon 2 ontvangt deze bewerkte foto van persoon 1, pakt elementen die persoon 1 heeft aangebracht, en bewerkt de foto nog verder. Stuurt deze weer terug naar persoon 1 (mail, msnm) en persoon 1 gaat er weer aan werken. Elke keer dat er een persoon aan werkt heet het een 'slag'. Meestal wordt het aantal slagen dat MOET afgesproken, maar je kan ook afspreken net zo lang door te gaan tot de battle doodbloedt... De regels voor als je het in dit topic wil laten zien:
Dit zijn zo ongeveer de algemene regels van Photoshop-battlen, die bijna overal gehanteerd worden. Als je hier je plaat wil laten zien, maar je weet niet waar je hem neer moet zetten: http://decramy.mancz.nl/upload/ http://www.picserver.tk of mail het naar mij (supreme@onzin.com). Ik heb maar 16 kb up, maar ik kan het wel even voor je hosten... En dan nu de vraag: wie wil er tegen mij battlen? Ik heb nml al veel te lang niet meer met Photoshop gewerkt, iig niet serieus... En ik mis het... ![]() Wie durft de uitdaging aan?
|
![]() |
||
Citaat:
Meestal is het makkelijker om met een fototje te beginnen, en er zijn niet zoveel photoshop/tekenguru's hier, dus... ![]()
|
leuk idee!
ik doe trouwens sowieso niet mee, ben niet zo goed in dat soort programma's. maar maak er wat moois van!
||
Citaat:
![]() Als er nog iets van die battle komt... Hoe staat het met de plaat GRRR?
||
Citaat:
![]() Of mail de .psd even naar mijn mail...
||
Citaat:
en ik heb ook nog geen GRRR online gezien... GRRR, als je de .PSD nog kwijt wil, upload of mail hem dan toch even, of add me op ICQ als je per se direct send wil hebben... MSN is een redelijk kutprogramma, en die ene keer dat ik het aan heb staan mag je van geluk spreken...
||
Citaat:
kijk dit vind ik dan weer overdreven, je kunt speciaal voor dit geval toch wel even een minuutje msnmsg aanzetten? niemand zal het zien... daar ben je toch bang voor of niet? dat een tweaker ofzo je portscant en ziet dat je msn aan hebt staan?
||
Citaat:
Ik heb dus wel mijn msn aanstaan. Ik heb trillian, duh. Maar ik heb dus nog geen GRRR online gezien, en dat komt omdat ik wel online was, maar hij niet (naar mijn weten), anders zou ik het niet niet hebben kunnen zien... Casper, leer lezen. Verder vind ik MSN irritant werken, vooral met net send van files, vooral in trillian. En mijn inbox kan echt wel 3 mb aan -outlook- dus ik heb het liever via de mail...
||
Citaat:
![]() maargoed.. begin jij?
||
Citaat:
![]() |
Advertentie |
|
![]() |
||
Citaat:
warmwaterkruik etc toch? Heeft authorization...
||
Citaat:
![]() ![]()
||
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() maareuh ik ga vanmiddag terugslaan
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
ARTistiek |
Photoshop-Battle tussen McMotion en aquafemme aquafemme | 22 | 28-12-2006 21:42 | |
ARTistiek |
[gfx] strange days empyrian | 39 | 10-02-2003 16:09 | |
ARTistiek |
Photoshop battle: Ninh V.S. Sander RoSaLiNi | 16 | 10-01-2003 09:24 | |
ARTistiek |
mijn eerste battle ! :) David | 10 | 14-11-2002 17:22 | |
ARTistiek |
Last Photoshopjes. Tha White Eagle | 24 | 24-05-2002 09:13 |