Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lichaam & Gezondheid
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 29-03-2002, 09:42
Kamilla
Kamilla is offline
Ik ben al 4 maanden niet ongesteld geweest (25 nov. was de laatste keer), ik kan niet zwanger zijn want ik ben nog nooit met iemand naar bed geweest. wat is er aan de hand? of wie weet er een oplossing? Ik kan niet aan de pil dus dat is geen oplossing
Met citaat reageren
Oud 29-03-2002, 09:54
Unexplained
Unexplained is offline
Ik zou zeggen:
Maak een afspraak met je huisarts!
Oud 29-03-2002, 10:16
*Fallen_Tear*
*Fallen_Tear* is offline
Misschien ben je erg gestressed ofzo

Ik zou zeker een afspraak met je huisarts maken, want dit kan nooit gezond/normaal zijn.
Oud 29-03-2002, 10:26
metalgurlie
metalgurlie is offline
ehm, misschien ben je nog niet zo lang ongesteld? dat het nog erg onregelmatig is... ga anders voor de zekerheid even naar je huisarts
Met citaat reageren
Oud 29-03-2002, 10:30
Kamilla
Kamilla is offline
Citaat:
metalgurlie schreef:
ehm, misschien ben je nog niet zo lang ongesteld? dat het nog erg onregelmatig is... ga anders voor de zekerheid even naar je huisarts
Ik ben al 2,5 jaar ongesteld, soms nog wel onregelmatig, maar dan ben ik het na uiterlijk 2 maanden weer.
Met citaat reageren
Oud 29-03-2002, 11:04
*** is offline
Als je je erg zorgen over maakt dat 't niet komt, kan dat ook juist de reden zijn dat 't uitblijft, heb ik ook eens gehad..
Verder schijnen wisselende weersomstandigheden een rol te spelen, als je naar 't buitenland gaat, kan 't opeens omslaan..
En ik geloof dat als je opeens heel weinig meer eet, dat ook een oorzaak zou kunnen zijn, maar daar ben ik niet helemaal zeker van..

Maar idd maar even langs de huisarts.
Met citaat reageren
Oud 29-03-2002, 15:04
luna_p
luna_p is offline
mischien dat je bent afgevallen????
Als je langer dan drie maanden bezig bent met afvallen stopt je menstruatie^_^ als dat geval is.....zal helemaal naar dokter gaan want dan heb je mischien eetstoornis^_^
Met citaat reageren
Oud 29-03-2002, 15:53
vanilla
vanilla is offline
Citaat:
luna_p schreef:
mischien dat je bent afgevallen????
Als je langer dan drie maanden bezig bent met afvallen stopt je menstruatie^_^ als dat geval is.....zal helemaal naar dokter gaan want dan heb je mischien eetstoornis^_^
als je langer dan 3 maanden ONGEZOND afvalt, kan je menstruatie weg raken, mara niet als je gezond afvalt hoor! ik ben wel eens 4 maanden aan het afvallen geweest, en denk maar niet dat ik opeens niet meer ongesteld werd! dat is alleen als je echt anorexia o.i.d hebt..

Met citaat reageren
Oud 29-03-2002, 15:55
vanilla
vanilla is offline
oh en ik zou idd even naar de dokter gaan als je wel eens eerder 2 mnd'n niet ongesteld was kan het natuurlijk dat nu door een ongelooflijke uitzondering je het 4 mnd'n niet bent, maar dat is wel onwaarschijnlijk. ga gewoon even langs de dokter, dat zal je vast een veel prettiger geveol geven als je weet wat er gaande is!
Met citaat reageren
Oud 29-03-2002, 18:27
eztah
eztah is offline
Ik heb dit ook gehad.
Een paar maanden niet ongesteld, 1 keer 9 maanden niet , en als ik het werd was het heel zwaar, omdat al het bloed zich wel in mijn baarmoeder ophoopte.
Ik ben daarvoor aan de pil gegaan, en ik hoop dat als ik daarmee stop over een tijdje, dat het dan 'gereguleerd' is
Volgensmij hoef je je dus geen zorgen te maken.
Met citaat reageren
Oud 29-03-2002, 18:42
Kamilla
Kamilla is offline
Citaat:
eztah schreef:
Ik heb dit ook gehad.
Een paar maanden niet ongesteld, 1 keer 9 maanden niet , en als ik het werd was het heel zwaar, omdat al het bloed zich wel in mijn baarmoeder ophoopte.
Ik ben daarvoor aan de pil gegaan, en ik hoop dat als ik daarmee stop over een tijdje, dat het dan 'gereguleerd' is
Volgensmij hoef je je dus geen zorgen te maken.
Ik wou dat ik ook aan de pil kon , dat zou een goeie oplossing zijn
Met citaat reageren
Oud 29-03-2002, 18:59
Somebody Special
Somebody Special is offline
Citaat:
eztah schreef:
Ik heb dit ook gehad.
Een paar maanden niet ongesteld, 1 keer 9 maanden niet
Ik denk dat je je zeker geen zorgen hoeft te maken.
Als je dat toch doet moet je voor je eigen geruststelling maar even langs de huisarts gaan.
Maar meis, is het geen heerlijk gevoel zolang niet ongesteld zijn? Zou willen dat ik dat kon zeggen!
Oud 29-03-2002, 19:51
Breg
Breg is offline
Citaat:
koemeeltje schreef:
Ik wou dat ik ook aan de pil kon , dat zou een goeie oplossing zijn

waarom kan het niet dan?

Oud 29-03-2002, 19:59
dossie
dossie is offline
Citaat:
koemeeltje schreef:
Ik ben al 4 maanden niet ongesteld geweest (25 nov. was de laatste keer), ik kan niet zwanger zijn want ik ben nog nooit met iemand naar bed geweest. wat is er aan de hand? of wie weet er een oplossing? Ik kan niet aan de pil dus dat is geen oplossing

weet je, ik ben sinds 5 augustus nie meer ongesteld geweest.. das nu dus al bijna 8 maanden.. mja, ik maak me er nie zo druk om, et zal allemaal wel goed komen...
Oud 29-03-2002, 22:17
Kamilla
Kamilla is offline
Citaat:
Breg schreef:
waarom kan het niet dan?

Omdat mijn moeder kanker heeft gehad, ze is eraan overleden , en als ik dan aan de pil zou gaan dan heb ik meer kans om ook kanker te krijgen, dat heb ik sowieso al omdat mijn moeder het heeft gehad en dan zou ik nog meer kans op kanker krijgen dus dat risico neem ik liever niet...

Met citaat reageren
Oud 30-03-2002, 10:05
eztah
eztah is offline
Citaat:
koemeeltje schreef:
Omdat mijn moeder kanker heeft gehad, ze is eraan overleden , en als ik dan aan de pil zou gaan dan heb ik meer kans om ook kanker te krijgen, dat heb ik sowieso al omdat mijn moeder het heeft gehad en dan zou ik nog meer kans op kanker krijgen dus dat risico neem ik liever niet...

Wat klote zeg..
Misschien zijn er wel homeopatische middeltjes te krijgen? Ik zou dat gaan proberen. Die zijn niet schadelijk, maar het zou fijn zijn als dat op die manier je cyclus weer op gang kan helpen

Met citaat reageren
Oud 30-03-2002, 10:27
Unexplained
Unexplained is offline
Citaat:
eztah schreef:
Wat klote zeg..
Misschien zijn er wel homeopatische middeltjes te krijgen? Ik zou dat gaan proberen. Die zijn niet schadelijk, maar het zou fijn zijn als dat op die manier je cyclus weer op gang kan helpen
Homeopathie = placebo

Als je echt iets mankeert NOOIT vertrouwen op homeopathie!
Oud 02-04-2002, 15:20
*Butterfly*
*Butterfly* is offline
Citaat:
Unexplained schreef:
Homeopathie = placebo

Als je echt iets mankeert NOOIT vertrouwen op homeopathie![/B]
Placebo is een goede band
Nee geintje.....ben het met je eens unexplained...
Niet gaan zitten zelf-dokteren.....gewoon naar de huisarts toe, zo simpel is t.
Met citaat reageren
Oud 03-04-2002, 15:20
Wendy Lynn
Wendy Lynn is offline
Het is helemaal niet raar dat je menstruatie uitblijft hoor. Veel mensen in de puberteit hebben daar last van. Soms kan het zelfs wel een half jaar uitblijven waarna het gewoon weer terugkomt. Ze hoeft dus helemaal niet naar de huisarts, behalve natuurlijk als het TE lang uitblijft. Ik heb dit ergens gelezen.
Met citaat reageren
Oud 03-04-2002, 18:26
Snufje
Snufje is offline
Ik zou echt even langs de dokter gaan, misschien is er wel iets aan de hand, weet jij veel..!
Met citaat reageren
Reageren

Regels voor berichten