![]() |
|
![]() |
oh en ik zou idd even naar de dokter gaan
![]() |
![]() |
|
Ik heb dit ook gehad.
Een paar maanden niet ongesteld, 1 keer 9 maanden niet ![]() Ik ben daarvoor aan de pil gegaan, en ik hoop dat als ik daarmee stop over een tijdje, dat het dan 'gereguleerd' is ![]() Volgensmij hoef je je dus geen zorgen te maken. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
Als je dat toch doet moet je voor je eigen geruststelling maar even langs de huisarts gaan. Maar meis, is het geen heerlijk gevoel zolang niet ongesteld zijn? Zou willen dat ik dat kon zeggen!
||
![]() |
Citaat:
weet je, ik ben sinds 5 augustus nie meer ongesteld geweest.. das nu dus al bijna 8 maanden.. mja, ik maak me er nie zo druk om, et zal allemaal wel goed komen...
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() Misschien zijn er wel homeopatische middeltjes te krijgen? Ik zou dat gaan proberen. Die zijn niet schadelijk, maar het zou fijn zijn als dat op die manier je cyclus weer op gang kan helpen ![]() |
![]() |
||
Citaat:
Als je echt iets mankeert NOOIT vertrouwen op homeopathie!
|
![]() |
Het is helemaal niet raar dat je menstruatie uitblijft hoor. Veel mensen in de puberteit hebben daar last van. Soms kan het zelfs wel een half jaar uitblijven waarna het gewoon weer terugkomt. Ze hoeft dus helemaal niet naar de huisarts, behalve natuurlijk als het TE lang uitblijft. Ik heb dit ergens gelezen.
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Lichaam & Gezondheid |
Niet meer ongesteld worden Jootje2097 | 4 | 22-03-2014 23:48 | |
Lichaam & Gezondheid |
Voeding & Gezondheidstopic #22 Bloem | 500 | 14-01-2009 19:11 | |
Lichaam & Gezondheid |
Het Grote Lijntopic # 19 Miracle | 488 | 14-03-2004 15:18 | |
Lichaam & Gezondheid |
nog niet ongesteld, overtijd!! wat kan het zijn? Fantôme | 13 | 08-12-2003 17:17 | |
Lichaam & Gezondheid |
vage ongesteldheid =S Dark Psycho | 13 | 21-05-2003 21:27 | |
Lichaam & Gezondheid |
ik ben al maanden niet ongesteld geweest.. Gwenniej | 20 | 01-01-2003 20:43 |