Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Oude troep / Mystiek

Topictools Zoek in deze topic
Oud 11-12-2002, 13:06
HelpMePlease
HelpMePlease is offline
ik ben echt zo iemand geweest van ''ufo''s, yeah sure in your dreams' maar goed vanacht sliep ik met mijn zus in mijn kamer en toen zagen we gewoon opeens heel snel een stipje aankomen vliegen bij mijn raam, leuk een vliegtuig denk je. Wij gewoon praten over de dag en ff naar het toilet, kwamen we terug, zat ie er nog zon 10 minuten later. Ik zei voor de grap 'het zijn marsmannetjes we worden gehaald!'. toen pakte we de verrekijker en gingen inzoomen. Mijn god ik ben nog nooit zoooo geschrokken! het had zonder grapjes de vorm van een schotel, ik begon eerst te lachen en zei van ik droom ik droom, mijn zus zag het ook. We bleven heel lang kijken door de verrekijker en zagen dat het heel snel wisselde van de kleuren rood,geel, oranje naar groen. Steeds maar weer. Ook werd het af e ntoe gewoon een stipje en dan weer groot, stipje en dan weer groot. En dit supersnel. Het ding was zeker geen vliegtuig, die zien wij normaal binnen max 30 sec voorbij vliegen. Deze zagen we aankomen om 10 voor 2 en om na 3en zat het er nog. Een vliegtuig is het dus zeker niet gewest. We moesten eerst lachen en dachten echt van 'shit wat is dit!' maar ik bleef maar kijken en kijken en zag gewoon, hoe dan ook, een schotelvorm erin. Heel stom, ik dacht echt van dat zie je alleen in amerikaanse documentaires en films, waarom hier in Heemskerk? in nederland?

wat moet ik no udenken? ik ging slapen na 3en omdat ik brak was, maar ik heb t niet weg zien gaan.

het kwam eerst heel snel aanvliegen, zeker sneller als een vliegtuig en bleef dus vervolgens langer dan een uur op dezelfde plek 'hangen'. De kleuren veranderde steeds en het had echt een schotelvorm die af en toe veranderde in een soort ja, uh, iets met 3 vleugels erboven uit.

oke, mensen jullie denken vast dat ik gek ben, maar dat denk ik dus ook, ik vraag me af of misshcien meer mensen die ooit gezien hebben, of misschien wel vanacht.

ik heb nooit écht geloofd hierin, maar wat ik zag, wat toch écht geen vliegtuig, sterretje of vallende ster.....
Oud 11-12-2002, 13:18
Not for Sale
Not for Sale is offline
Hoe ver weg was het? Boven stedelijk of landelijk gebied? Hebben meer mensen het gezien?

Ik denk niet dat je gek bent.
Oud 11-12-2002, 13:29
oneMen
oneMen is offline
Was het bewolkt?
Weet je zus ook geen raad of heeft zij er een verklaring voor?
Oud 11-12-2002, 14:45
Saraï_h
Saraï_h is offline
99% van meldingen blijkt geen ufo te zijn he. En als het dan toevallig echt zo'n 1%gevalletje is dan mag je jezelf lucky prijzen denk ik niet veel mensen maken zoiets mee.

Ik heb met mn broertje weleens een schotel voorbij zien vliegen, echt supergaaf was dat, maarja er zal wel een verklaring voor geweest zijn of het was een grapjas. Laat je niet gek maken iig.
Oud 11-12-2002, 14:46
Not for Sale
Not for Sale is offline
Nog een vraag: was het hoog boven de horizon of vlak boven/erop/eronder?
Oud 11-12-2002, 15:38
HelpMePlease
HelpMePlease is offline
Citaat:
Coolkast schreef:
Hoe ver weg was het? Boven stedelijk of landelijk gebied? Hebben meer mensen het gezien?

Ik denk niet dat je gek bent.

het was heel ver weg, ik denk boven landelijk gebied. En meer mensen weet ik niet want ik lag in bed en dat ding kwam om 10 voor 2 en ging na 3en pas weg dus ik weet niet t niet of andere het gezien hebben.

en die vraag over de horizon vind ik moeilijk. Dat kna ik niet goed zien ik zit niet dicht bij zee dus tja. ik zit echt midden in een dorp. Ik denk wel ergboven, weet het eigenlijk zeker. Eronder zeker er niet en erop ook niet. hoezo?
Oud 11-12-2002, 15:39
HelpMePlease
HelpMePlease is offline
Citaat:
M n M schreef:
Was het bewolkt?
Weet je zus ook geen raad of heeft zij er een verklaring voor?

nee was zeker niet bewolkt. Het was vanacht en het was absoluut niet bewolkt. De lucht was heel helder want ik kon steeds een klein sterretje ernaast zien. me zus weet evenveel als ik.......
Oud 11-12-2002, 16:04
Wendy Lynn
Wendy Lynn is offline
Citaat:
nirvana_girl schreef:
99% van meldingen blijkt geen ufo te zijn he. En als het dan toevallig echt zo'n 1%gevalletje is dan mag je jezelf lucky prijzen denk ik niet veel mensen maken zoiets mee.

Ik heb met mn broertje weleens een schotel voorbij zien vliegen, echt supergaaf was dat, maarja er zal wel een verklaring voor geweest zijn of het was een grapjas. Laat je niet gek maken iig.
99% blijkt geen ufo te zijn. Wat is die overige 1% dan?? volgens mij is er nog nooit iemand geweest die kon bewezen dat het een ufo was dus ik vraag me af wat die 1% dan is volgens jou...
Oud 11-12-2002, 17:03
Aissyla
Aissyla is offline
Ik heb de 'vloot' gezien.
Ik was in de ardennen en we waren met z'n 3en t bos in gelopen en toen aan de rand op een soort van weggetje sterren en satalieten aan het kijken. Toen zagen we plotseling 3 satalieten die in een driehoekje vlogen, dezelfde kant op, dezelfde snelheid, totaal hetzelfde. Maar dat kan niet, want als die 3 satalieten zouden dan precies dezelfde info verzamelen, en ze zijn echt niet zo stom bij nasa om miljoenen uit te geven aan 3 satalieten die hetzelfde doen....
Ik ben zelf behoorlijk nuchter en probeer altijd andere mogenlijke verklaringen voor dit soort dingen te verzinnen, maar hier kan ik echt niets anders verzinnen dan buitenaards leven.....
Oud 11-12-2002, 17:43
Ki Fighter
Ki Fighter is offline
Ik had pas ook zo'n ervaring toen is s'nachts vanuit Uden naar Erp fietste samen met een vriend. We zagen 3 stipjes vlieg achter elkaar, wij dachten 3 vliegtuigen achter elkaar. Maar toen opeens gingen ze heel snel om elkaar heen cirkelen en raar doen en zo. Het waren ook geen helikopters want die kunnen dat niet zo snel, het was echt heel raar. Maar de laatste tijd in Brabant zijn meerde Sightings waargenomen, zoals door wat vriendinnen van mij (die zelfs beweert bezocht te zijn), en zelfs ook nog mensen uit Bladel dat is nog in het nieuws geweest.
Oud 11-12-2002, 18:33
lady of the dark
lady of the dark is offline
Het zou best een UFO kunnen zijn. Kan je dat eigenlijk niet ergens melden, bij het KnmI of zo, en dat zou dan uitzoeken of het een UFO geweest kan zijn?
Oud 12-12-2002, 10:22
oneMen
oneMen is offline
Citaat:
lady of the dark schreef:
Het zou best een UFO kunnen zijn. Kan je dat eigenlijk niet ergens melden, bij het KnmI of zo, en dat zou dan uitzoeken of het een UFO geweest kan zijn?
ik denk niet dat ze bij het KNMI tot de conclusie zullen komen dat je een UFO gezien hebt.
Oud 12-12-2002, 18:03
Black Sugar
Black Sugar is offline
Citaat:
M n M schreef:
ik denk niet dat ze bij het KNMI tot de conclusie zullen komen dat je een UFO gezien hebt.
Mischien kunnen ze ergens bevestigen dat het geen vliegtuig was. (dat word toch allemaal genoteerd waar die dingen vliegen enzow)
En of het een satelliet was kun je ook navragen.
Als het dat niet is denk ik toch persoonlijk aan een ufo.
Damn, lijkt me eigenlijk best eng om te weten.

Ik zou het gewoon niet navragen in ieder geval
Oud 12-12-2002, 18:06
Not for Sale
Not for Sale is offline
Citaat:
99% blijkt geen ufo te zijn. Wat is die overige 1% dan?? volgens mij is er nog nooit iemand geweest die kon bewezen dat het een ufo was dus ik vraag me af wat die 1% dan is volgens jou...
Citaat:
M n M schreef:
Een UFO is heel iets anders dan buitenaards leven. Alles wat vliegt en waarvan we niet een-twee-drie weten wat het is, is een UFO : Een Ongeïndentificeerd Vliegend Object. Tot die conclusie kan je gauw genoeg komen. Als het een modelvliegtuigje was van Pietje om de hoek, is dat waarschijnlijk nooit meer te achterhalen. Het blijft ongeïdentificeerd, conclusie : UFO.
Oud 13-12-2002, 09:05
Saraï_h
Saraï_h is offline
Citaat:
Wendy Lynn schreef:
UNIDENTIFIED flying objects

iedereen word gek gemaakt.. massahysterie.. wieeeee
Oud 13-12-2002, 09:25
oneMen
oneMen is offline
Waar maken we ons allemaal druk om..

Als het superieure buitenaardse wezens waren die met hun 5e-dimensie wagentjes rondreisten over aarde hebben we toch niets te vrezen? Ik bedoel als ze slechte bedoelingen hadden, dan hadden we dat wel gemerkt.

Maar ik blijf er toch bij dat op onze planeet geen buitenaards leven doelbewust rondzweeft.
Oud 13-12-2002, 16:08
Anne
Anne is offline
Citaat:
Ki Fighter schreef:
We zagen 3 stipjes vlieg achter elkaar, wij dachten 3 vliegtuigen achter elkaar. Maar toen opeens gingen ze heel snel om elkaar heen cirkelen en raar doen en zo.
Heb ik ook gehad. Maar dat was in De Bilt.
Oud 13-12-2002, 17:23
Hardcore
Hardcore is offline
Citaat:
Anneee schreef:
Heb ik ook gehad. Maar dat was in De Bilt.
Wat is De Bilt als ik vrage mag?
Oud 13-12-2002, 18:30
Anne
Anne is offline
Citaat:
Hardcore schreef:
Wat is De Bilt als ik vrage mag?
Een woonplaats.
Oud 13-12-2002, 23:54
Rhinus
Rhinus is offline
Citaat:
HelpMePlease schreef:
was het een ufo?
Nee.
Oud 14-12-2002, 00:40
gna
gna is offline
gheh, grappig dat iedereen er meteen vanuit gaat dat een vliegende schotel ook meteen buitenaards is. Het kan goed zijn dat onze techniek verder is dan we weten, en er gewoon een paar wetenschappers inzitten, maar dat de technieken geheim zijn.

Het kan dan wel zo zijn dat we de techniek niet zelf uitgevonden hebben maar nagemaakt uit bijvoorbeeld de neergestorte ufo in Roswell
Oud 14-12-2002, 00:55
dystopia
dystopia is offline
Citaat:
gna schreef:
gheh, grappig dat iedereen er meteen vanuit gaat dat een vliegende schotel ook meteen buitenaards is. Het kan goed zijn dat onze techniek verder is dan we weten, en er gewoon een paar wetenschappers inzitten, maar dat de technieken geheim zijn.
Exact. En wij burgers hebben lang niet inzicht in alle techniek. Zeker niet mbt. de Amerikaanse. Neem Area 51. Zeker met die nieuwe paranoide oorlog van die gasten zijn de Amerikanen meer gesloten dan ooit tevoren. Laatst dacht ook iemand in Noord-Brabant een ufo te zien. Meerdere mensen hebben het gezien! Dus dat betekende wel dat het een echte was! Wat bleek: waren discolichten van.. IIRC de Timeout.

(als je in de dampkring wilt komen zul je dat dmv. een bepaald raakvlak moeten doen. Elke vallende ster is eigelijk stiekem een alien die een poging doet om op Aarde te komen. Ze vinden ons zo interessant!)
Oud 14-12-2002, 09:36
Ki Fighter
Ki Fighter is offline
Citaat:
dystopia schreef:
Exact. En wij burgers hebben lang niet inzicht in alle techniek. Zeker niet mbt. de Amerikaanse. Neem Area 51. Zeker met die nieuwe paranoide oorlog van die gasten zijn de Amerikanen meer gesloten dan ooit tevoren. Laatst dacht ook iemand in Noord-Brabant een ufo te zien. Meerdere mensen hebben het gezien! Dus dat betekende wel dat het een echte was! Wat bleek: waren discolichten van.. IIRC de Timeout.

(als je in de dampkring wilt komen zul je dat dmv. een bepaald raakvlak moeten doen. Elke vallende ster is eigelijk stiekem een alien die een poging doet om op Aarde te komen. Ze vinden ons zo interessant!)
Sorry nou moet ik je tegenspreken, waar die UFO was gezien dat was in Bakel, en die discotheek Time Out is in Gemert. En dat is nog een heel eind weg. En discolichten kunnen geen wagens een kwartier achtervolgen. Kijk dat van die discolichten is verzonnen door de overheid, want je hebt ook niks meer gehoord van de getuige zelf. Nou heb ik met een meisje gepraat die precies hetzelfde heeft gezien en ook rond dezelfde tijd, zij en ik wonen vlakbij Time Out dus wij zijn die discolichten wel gewent, en we weten wat een discolicht is en wat niet. Het hoeft niet persee en UFO te zijn geweest maar wat het zeker niet waren zijn Discolichten!
Oud 15-12-2002, 06:49
dystopia
dystopia is offline
Citaat:
Ki Fighter schreef:
Sorry nou moet ik je tegenspreken, waar die UFO was gezien dat was in Bakel, en die discotheek Time Out is in Gemert. En dat is nog een heel eind weg.
Afstand vind ik wel meevallen anders:

Citaat:
En discolichten kunnen geen wagens een kwartier achtervolgen. Kijk dat van die discolichten is verzonnen door de overheid, want je hebt ook niks meer gehoord van de getuige zelf. Nou heb ik met een meisje gepraat die precies hetzelfde heeft gezien en ook rond dezelfde tijd, zij en ik wonen vlakbij Time Out dus wij zijn die discolichten wel gewent, en we weten wat een discolicht is en wat niet. Het hoeft niet persee en UFO te zijn geweest maar wat het zeker niet waren zijn Discolichten!
Verzonnen door de overheid? De overheid heeft daar geen uitspraken over gedaan. Ik heb wel gehoord wat de ervaring van personen dat was namelijk op het nieuws. De nacht erna kwam op het nieuws dat het duidelijk lichten vanuit de Aarde waren...
Oud 15-12-2002, 11:21
Ki Fighter
Ki Fighter is offline
Ja maar ik het het ook over dat meisje dat ik gesproken heb. En een Discolicht heeft nog altijd een bundel achter zich aan, die van Time-Out wel. En een bol van licht die ongeveer 15 meter van de auto verwijder je achtervolgt en enorme warmte uitstraalt noem ik geen discolicht snap je?
Oud 15-12-2002, 12:22
dystopia
dystopia is offline
Citaat:
Ki Fighter schreef:
Ja maar ik het het ook over dat meisje dat ik gesproken heb.
Ehh ja, en? Op TV hebben verschillende mensen hun zegje mogen doen. Open vragen dus ze konden hun verhaal kwijt.

Citaat:
En een Discolicht heeft nog altijd een bundel achter zich aan, die van Time-Out wel.
Met plaatselijke mist zie je zoiets niet. Weerkaatsing van wolken zou 't ook kunnen zijn.

Citaat:
En een bol van licht die ongeveer 15 meter van de auto verwijder je achtervolgt en enorme warmte uitstraalt noem ik geen discolicht snap je?
Warmte ontstaat ook door spanningen. 15 meter: yeah right al die mooie sprookjes en verhalen. Ik heb gister met God in een ballenbak gespeeld. God ziet er ongeveer zo uit:

Behalve m'n verhaal kan ik het niet bewijzen. Toch is het echt waar hoor!
Oud 15-12-2002, 18:39
Saraï_h
Saraï_h is offline
wahahahahaahaha

sorry hoor
Oud 15-12-2002, 19:38
REIE
REIE is offline
Citaat:
Aissyla schreef:
Ik heb de 'vloot' gezien.
Ik was in de ardennen en we waren met z'n 3en t bos in gelopen en toen aan de rand op een soort van weggetje sterren en satalieten aan het kijken. Toen zagen we plotseling 3 satalieten die in een driehoekje vlogen, dezelfde kant op, dezelfde snelheid, totaal hetzelfde.
Je weet toch dat de Belgische luchtmacht een basis heeft in de Ardennen?

REIE
Oud 15-12-2002, 19:51
Aissyla
Aissyla is offline
Citaat:
Je weet toch dat de Belgische luchtmacht een basis heeft in de Ardennen?
ja, maar die zien er meestal niet uit als doodgewone satalieten.....
wat ik zag waren 3 statalieten (3 verre, want ze waren al moeilijker te zien dan de meeste satalieten die je ziet...), alleen die 3 satalieten vlogen in een driehoekje en precies dezelfde baan, en dat klopt niet....
Oud 16-12-2002, 08:29
dystopia
dystopia is offline
In een driehoeksformatie? Juist, zo vliegen vliegtuigen ook wel 'ns. Leader in het midden met naast zich 2 wingmans.
Oud 16-12-2002, 17:31
REIE
REIE is offline
Citaat:
Aissyla schreef:
ja, maar die zien er meestal niet uit als doodgewone satalieten.....
wat ik zag waren 3 statalieten (3 verre, want ze waren al moeilijker te zien dan de meeste satalieten die je ziet...), alleen die 3 satalieten vlogen in een driehoekje en precies dezelfde baan, en dat klopt niet....
Formatie-vliegen? zag je driedubbel? btw, vliegtuigen hebben ook vaak 3 lichtjes, op elke vrleugel 1 en op de romp.

REIE
Oud 16-12-2002, 19:43
Ceiridwen
Ceiridwen is offline
Citaat:
HelpMePlease schreef:
We bleven heel lang kijken door de verrekijker en zagen dat het heel snel wisselde van de kleuren rood,geel, oranje naar groen. Steeds maar weer.
zoiets heb ik ook gesien! oojt.. heel lang geleej nee maar da was toen ik.. ongeveer 7 jaar denk ik? ik lag in bed en keek naar buiten en toen zag ik dus ook iets voorbij vliegen met roode roze blauwe groene oranje witte paarse lichtjes kweet tot nu toe nog steeds niet wat da was.. voor zover ik weet heeft geeneen vliegtuig lichten in die kleur (of is t n discovliegtuig ) en ik weet ckerz da ik ech wakker was..
Oud 16-12-2002, 23:54
Magical Vegetto
Magical Vegetto is offline
Kunnen ze nou nooit is zo'n ufo neer halen damn hee. Als ik ooit een schotel zie of een groen mannetje dan haal ik die neer en dat mannetje krijgt flinke klappen
Oud 16-12-2002, 23:57
Magical Vegetto
Citaat:
Ki Fighter schreef:
Sorry nou moet ik je tegenspreken, waar die UFO was gezien dat was in Bakel, en die discotheek Time Out is in Gemert. En dat is nog een heel eind weg. En discolichten kunnen geen wagens een kwartier achtervolgen. Kijk dat van die discolichten is verzonnen door de overheid, want je hebt ook niks meer gehoord van de getuige zelf. Nou heb ik met een meisje gepraat die precies hetzelfde heeft gezien en ook rond dezelfde tijd, zij en ik wonen vlakbij Time Out dus wij zijn die discolichten wel gewent, en we weten wat een discolicht is en wat niet. Het hoeft niet persee en UFO te zijn geweest maar wat het zeker niet waren zijn Discolichten!
Jonge jij leeft echt in een sprookje. Jij moet is leren je fantasie te leren onderscheiden van de werkelijkheid.
Oud 17-12-2002, 09:43
oneMen
oneMen is offline
Citaat:
Magical Vegetto schreef:
Jonge jij leeft echt in een sprookje. Jij moet is leren je fantasie te leren onderscheiden van de werkelijkheid.
Nou wil ik niet zeggen dat ik het geheel eens ben met hem.. Maar het is bijzonder als je iets paranormaals meemaakt , maar Ki Fighter lijkt het allemaal te zijn overkomen... wel opvallend ja.
Oud 17-12-2002, 10:30
Magical Vegetto
precies
Oud 17-12-2002, 21:00
Fade of Light
Fade of Light is offline
reply op het oorspronkelijke bericht:

Savonds laat ben je moe, ooit over nagedacht dat je dan dingen "ziet" die er niet zijn?

En als je eenmaal denkt dat er iets is, ja dan blijft het verhaal rollen.
Oud 19-12-2002, 19:52
Aissyla
Aissyla is offline
Citaat:
In een driehoeksformatie? Juist, zo vliegen vliegtuigen ook wel 'ns. Leader in het midden met naast zich 2 wingmans.
Citaat:
Formatie-vliegen? zag je driedubbel? btw, vliegtuigen hebben ook vaak 3 lichtjes, op elke vrleugel 1 en op de romp.
ik weet niet of je weet hoe een sataliet eruit ziet hoor, maar deze 3 zagen er uit als satalieten (met het blote oog). Dat waren dus echt geen vliegtuigen hoor.
Ja, vliegtuigen hebben meestal 3 lampjes, maar die knipperen dan ook nog en zien er echt niet uit als satalieten.....
Oud 19-12-2002, 20:46
Verwijderd
wel een keer zoiets meegemaakt maar of dat dan meteen ufo's zijn??? nee, dat denk ik niet.
ik was een keer op vakantie met mijn ouders, oom, tante, 2neefjes en een nichtje. mijn kleine neefje van toen 5/6 ofzo was al naar bed en we zaten met de hele familie wat de drinken en wat toostjes te vreten. Het was helder dus we waren naar de sterren aant staren.mijn ouders, oom en tante waren constand over van alles aan het kletsen. ondertussen legden mijn neefje en ik mijn nichtje uit te leggen wat een sateliet was en wezen er een aantal aan. op een gegeven moment wezen we mijn nichtje dus zo'n sateliet, hij reisde een naar het midden van de hemel die we toen zagen en stopte en bleef daar toen als een ster aan de hemel. ik vroeg nog aan mijn vader hoe dat kon enzo maar hij zei dat we het ons verbeeld moesten hebben. wel erg raar vond ik. ik had het gezien maar zei eerst niks, tja, dat moest ik me verbeeld hebben, maar toen zei mijn nichtje dat en mijn neefje had het ook gezien, dus toen zei ik ook dat ik het gezien had. mja, zal idd wel iets van nieuwe technologie zijn waar mijn pa niks van weet hahahaha.
Oud 19-12-2002, 21:08
spitmymindout
spitmymindout is offline
Ik heb wel eens iets heel raars gezien. HEt ging suuuuupersnel en had de vorm van een ruit met afgeronde hoeken. Hij was vet groot, veel groter dan een vlegtuig. Het leek een beetje tweedemensionaal. Ik was denk k 9 of 10 ofzo? Enik rende naar binnen nadat ik er ff naar gekeken had, mn moeder rende mee naar buiten en toen was ie al we.g Hij ging echt heel erg snel dus dat was logisch. Ik baal dr nog steeds van dat ik de enige ben die em gezien heeft. Misschien was het wel een één of ander raar vliegtuig hoor. Maar het zag er niet uit alfsof het licht weerspiegelde. Meer alsof het zelf lichtgaf, maar niet straalde. Ofzo.

typisch.
Oud 20-12-2002, 17:34
Not for Sale
Not for Sale is offline
Citaat:
Aissyla schreef:
ik weet niet of je weet hoe een sataliet eruit ziet hoor, maar deze 3 zagen er uit als satalieten (met het blote oog). Dat waren dus echt geen vliegtuigen hoor.
Ja, vliegtuigen hebben meestal 3 lampjes, maar die knipperen dan ook nog en zien er echt niet uit als satalieten.....
Oeh, nee, het verschil is dus net dat satellieten langzaam bewegen en hoogvliegende vliegtuigen snel...
Oud 20-12-2002, 17:40
Fade of Light
Fade of Light is offline
om nog niet te spreken over "bliksembollen" waar we vrij weinig vanaf weten....
Oud 20-12-2002, 17:52
Not for Sale
Not for Sale is offline
Citaat:
Fade of Light schreef:
bolbliksems you mean?

http://www.knmi.nl/voorl/nader/bolbliksem.htm
http://www.vwkweb.nl/weerinfo/weerinfo_bolbliksem.html
http://weerkamer.nl/informatief/gele...ype=bolbliksem
Oud 20-12-2002, 18:27
Fade of Light
Fade of Light is offline
ja sorry dat bedoel ik, beetje moe

maar zoals je al ziet op het knmi gedeelte, eerste alinea, is er veel onduidelijkheid
Oud 20-12-2002, 18:40
Ki Fighter
Ki Fighter is offline
Citaat:
Fade of Light schreef:
Programmas bij Discovery laten zien dat bolbliksems eigelijk helemaal niet zo vreemd zijn. Alleen er is dus onduidelijkheid, want sommige ufo's stoten volgens getuigen licht en warmte uit, en dat kun je dus vergelijken met een bolbliksem. Ik weet het ook niet zeker maar een bolbliksem bestaat volgens mij helemaal niet uit elektriciteit maar meer uit vuur, maar dat programma op discovery is al weer een tijd geleden.
Oud 20-12-2002, 18:50
Outdated Spirit
Outdated Spirit is offline
Citaat:
M n M schreef:
Waar maken we ons allemaal druk om..

Als het superieure buitenaardse wezens waren die met hun 5e-dimensie wagentjes rondreisten over aarde hebben we toch niets te vrezen? Ik bedoel als ze slechte bedoelingen hadden, dan hadden we dat wel gemerkt.

Maar ik blijf er toch bij dat op onze planeet geen buitenaards leven doelbewust rondzweeft.
Ja omdat zer op hun eigen planeet/planeten niet zo snel mogen en daarom maar bij ons komen rondracen

Grtz. Outdated Spirit
Advertentie

Regels voor berichten