Advertentie | |
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
nee was zeker niet bewolkt. Het was vanacht en het was absoluut niet bewolkt. De lucht was heel helder want ik kon steeds een klein sterretje ernaast zien. me zus weet evenveel als ik.......
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
|
Ik heb de 'vloot' gezien.
Ik was in de ardennen en we waren met z'n 3en t bos in gelopen en toen aan de rand op een soort van weggetje sterren en satalieten aan het kijken. Toen zagen we plotseling 3 satalieten die in een driehoekje vlogen, dezelfde kant op, dezelfde snelheid, totaal hetzelfde. Maar dat kan niet, want als die 3 satalieten zouden dan precies dezelfde info verzamelen, en ze zijn echt niet zo stom bij nasa om miljoenen uit te geven aan 3 satalieten die hetzelfde doen.... Ik ben zelf behoorlijk nuchter en probeer altijd andere mogenlijke verklaringen voor dit soort dingen te verzinnen, maar hier kan ik echt niets anders verzinnen dan buitenaards leven..... |
![]() |
|
Ik had pas ook zo'n ervaring toen is s'nachts vanuit Uden naar Erp fietste samen met een vriend. We zagen 3 stipjes vlieg achter elkaar, wij dachten 3 vliegtuigen achter elkaar. Maar toen opeens gingen ze heel snel om elkaar heen cirkelen en raar doen en zo. Het waren ook geen helikopters want die kunnen dat niet zo snel, het was echt heel raar. Maar de laatste tijd in Brabant zijn meerde Sightings waargenomen, zoals door wat vriendinnen van mij (die zelfs beweert bezocht te zijn), en zelfs ook nog mensen uit Bladel dat is nog in het nieuws geweest.
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
En of het een satelliet was kun je ook navragen. Als het dat niet is denk ik toch persoonlijk aan een ufo. Damn, lijkt me eigenlijk best eng om te weten. Ik zou het gewoon niet navragen in ieder geval ![]()
|||
Citaat:
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
![]() iedereen word gek gemaakt.. massahysterie.. wieeeee
|
Waar maken we ons allemaal druk om..
Als het superieure buitenaardse wezens waren die met hun 5e-dimensie wagentjes rondreisten over aarde hebben we toch niets te vrezen? Ik bedoel als ze slechte bedoelingen hadden, dan hadden we dat wel gemerkt. Maar ik blijf er toch bij dat op onze planeet geen buitenaards leven doelbewust rondzweeft.
|
gheh, grappig dat iedereen er meteen vanuit gaat dat een vliegende schotel ook meteen buitenaards is. Het kan goed zijn dat onze techniek verder is dan we weten, en er gewoon een paar wetenschappers inzitten, maar dat de technieken geheim zijn.
Het kan dan wel zo zijn dat we de techniek niet zelf uitgevonden hebben maar nagemaakt uit bijvoorbeeld de neergestorte ufo in Roswell
||
![]() |
Citaat:
(als je in de dampkring wilt komen zul je dat dmv. een bepaald raakvlak moeten doen. Elke vallende ster is eigelijk stiekem een alien die een poging doet om op Aarde te komen. Ze vinden ons zo interessant!)
||
Citaat:
|||
![]() |
Citaat:
![]() Citaat:
|
Ja maar ik het het ook over dat meisje dat ik gesproken heb. En een Discolicht heeft nog altijd een bundel achter zich aan, die van Time-Out wel. En een bol van licht die ongeveer 15 meter van de auto verwijder je achtervolgt en enorme warmte uitstraalt noem ik geen discolicht snap je?
|
![]() |
||||
![]() |
Citaat:
Citaat:
Citaat:
![]() ![]() Behalve m'n verhaal kan ik het niet bewijzen. Toch is het echt waar hoor!
||
Citaat:
REIE
||
Citaat:
wat ik zag waren 3 statalieten (3 verre, want ze waren al moeilijker te zien dan de meeste satalieten die je ziet...), alleen die 3 satalieten vlogen in een driehoekje en precies dezelfde baan, en dat klopt niet.... |
![]() |
||
Citaat:
REIE
||
Citaat:
![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
|||
Citaat:
Citaat:
Ja, vliegtuigen hebben meestal 3 lampjes, maar die knipperen dan ook nog en zien er echt niet uit als satalieten..... |
![]() |
|
Verwijderd
|
wel een keer zoiets meegemaakt maar of dat dan meteen ufo's zijn??? nee, dat denk ik niet.
ik was een keer op vakantie met mijn ouders, oom, tante, 2neefjes en een nichtje. mijn kleine neefje van toen 5/6 ofzo was al naar bed en we zaten met de hele familie wat de drinken en wat toostjes te vreten. Het was helder dus we waren naar de sterren aant staren.mijn ouders, oom en tante waren constand over van alles aan het kletsen. ondertussen legden mijn neefje en ik mijn nichtje uit te leggen wat een sateliet was en wezen er een aantal aan. op een gegeven moment wezen we mijn nichtje dus zo'n sateliet, hij reisde een naar het midden van de hemel die we toen zagen en stopte en bleef daar toen als een ster aan de hemel. ik vroeg nog aan mijn vader hoe dat kon enzo maar hij zei dat we het ons verbeeld moesten hebben. wel erg raar vond ik. ik had het gezien maar zei eerst niks, tja, dat moest ik me verbeeld hebben, maar toen zei mijn nichtje dat en mijn neefje had het ook gezien, dus toen zei ik ook dat ik het gezien had. mja, zal idd wel iets van nieuwe technologie zijn waar mijn pa niks van weet hahahaha. |
![]() |
|
![]() |
Ik heb wel eens iets heel raars gezien. HEt ging suuuuupersnel en had de vorm van een ruit met afgeronde hoeken. Hij was vet groot, veel groter dan een vlegtuig. Het leek een beetje tweedemensionaal. Ik was denk k 9 of 10 ofzo? Enik rende naar binnen nadat ik er ff naar gekeken had, mn moeder rende mee naar buiten en toen was ie al we.g Hij ging echt heel erg snel dus dat was logisch. Ik baal dr nog steeds van dat ik de enige ben die em gezien heeft. Misschien was het wel een één of ander raar vliegtuig hoor. Maar het zag er niet uit alfsof het licht weerspiegelde. Meer alsof het zelf lichtgaf, maar niet straalde. Ofzo.
typisch. ![]()
||
Citaat:
||
Citaat:
http://www.knmi.nl/voorl/nader/bolbliksem.htm http://www.vwkweb.nl/weerinfo/weerinfo_bolbliksem.html http://weerkamer.nl/informatief/gele...ype=bolbliksem
||
Citaat:
||
Citaat:
![]() ![]() Grtz. Outdated Spirit |
Advertentie |
|
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Werk, Geld & Recht |
Wapenvergunning Rikje18 | 48 | 13-08-2012 00:57 | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
UFO ladygagafan1 | 64 | 23-01-2011 15:17 | |
Psychologie |
Het Grote Lucht-je-Hart-topic nummer honderdenvijftig! Roosje | 500 | 28-10-2009 17:20 | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
UFO's gefilmd boven Mexico DG | 1 | 12-05-2004 13:49 | |
UFO waarneming sexylexy | 21 | 23-02-2003 19:34 | |
Inwoners van Prinos zien UFO landen Buzzzfuzzz.vs | 9 | 14-08-2002 18:28 |