Advertentie | |
|
![]() |
|
Ik gebruik voor bijna alles IE6. Voor een paar dingen gebruik ik Opera 6, omdat ik dan op een forum zit waar mijn zus óók op zit, en dat wel zo handig is met de cookies e.d., en ik moet zeggen dat ik over Opera 6 ook heel tevreden ben!! Alleen die reclamebanner als je 'm niet geregistreerd is irritant, maar dat heb ik al "verholpen"
![]() |
![]() |
||
Citaat:
naja, als het zo gaat is het ook goed
||
![]() |
Citaat:
![]() Ga ik voor de grap nog een keer doen ook ![]() Even de nieuwste wine-build downen, de Windows dir en dergelijke op mijn ext2 partitie zetten en kijken wat er gebeurt ![]() [Dit bericht is aangepast door Marc S (21-12-2001).] |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() Ik heb het altijd zo staan. Is ook handig wanneer je soms met meerdere nicks tegelijk bezig bent ![]() |
![]() |
|
bedoel je ook weer eerste post per sessie??
want dat forum is een forum met een aparte "Log In"-pagina, niet zoals hier bovenaan het Reply-venstertje... en dan is het behoorlijk vervelend om iedere keer opnieuw in te loggen... (jaja ik ben lui ![]() en die profielen, waar kun je dat instellen dan? er staat me bij dat ik ooit zoiets heb gezien in de instellingen, maar ik weet niet meer waar en ik kon het ook niet vinden eigenlijk... |
![]() |
|||
![]() |
Citaat:
Citaat:
![]() |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Werk, Geld & Recht |
?make fast easy money from the comfort of your own home? Android #18 | 2 | 03-08-2003 20:25 | |
Software & Hardware |
Microsoft wil Google overnemen Martian | 13 | 05-04-2003 09:35 | |
Software & Hardware |
KUT internet explorer weirdone666 | 21 | 03-04-2003 11:34 | |
Software & Hardware |
Css2 Verwijderd | 18 | 22-05-2002 22:52 | |
Software & Hardware |
Welke browser is goed ?? Napoleon14 | 11 | 25-12-2001 14:52 | |
Software & Hardware |
Mijn visie op de NT vs UNIX strijd... Marc S | 62 | 15-11-2001 08:37 |