Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Psychologie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 29-12-2002, 12:24
load_harmony
load_harmony is offline
halloowww, ik merk zo in de vakantie dat ik "geestelijk" heel moe ben of zo, en dat ik helemaal nergens meer zin in.
Zelfs dingen die ik anders heel leuk vind (zoals oefneen met de band, dansles geven, mijn dansgroep).
Ik heb dit nou een tijdje, voor de vakantie ookal, maar toen had ik het ook druk, maar in de vakantie heb ik veel dingen gepland maar ik ga nergens heen, omdat ik nergens zin in heb.
Maar als ik niks doe verveel ik me ook... :-) het enige wat ik leuk vind is denken aan alle dingen die ik in de toekomst ga doen!! (een jaar weg uit Nederland).

Waar kan dit aanliggen, en belangrijker, hoe kom ik hier vanaf!!

LOVE, PEACE
Oud 29-12-2002, 12:38
Verwijderd
Is het niet zo dat wanneer je het toch doet het uiteindelijk toch wel leuk is?

Misschien heb je gewoon eventjes een beetje rust nodig en dan mag je die ook gerust nemen. Wie weet komt de zin vanzelf weer terug.

Wie weet geeft het je ook nieuwe energie om je met die dingen waar je over droomt al bezig te houden, ga es uitzoeken waar je heen wil voor dat jaar, hoe je daar gaat komen enz enz. Misschien krijg je dan ook vanzelf weer energie.

Ik weet verder niet waar het aan kan liggen of hoe je er weer vanaf komt, dat zul je door proberen uit moeten zoeken denk ik.

succes!
Met citaat reageren
Oud 29-12-2002, 12:42
mathfreak
mathfreak is offline
Als je vakantie hebt ben je als het ware uit je gewone ritme. Dingen die je in het dagelijks leven doet omdat ze moeten hoeven dan niet. Het kan zijn dat je niet weet hoe je de tijd, die je door je vakantie tot je beschikking hebt gekregen, in zou willen vullen, en dat je daardoor nergens zin in hebt. Ga eens voor jezelf na wat je graag zou willen doen, maar waar je buiten je vakantie niet aan toe komt, en benut de tijd die je nu hebt om dat alsnog te gaan doen.
Oud 29-12-2002, 13:26
ZuivereZien
ZuivereZien is offline
Hee..........deze tekst is zeer herkenbaar,niet alleen voor jou,mij maar ook voor zoveel anderen. Het kan zijn dat je de tijd ervoor zeer veel te verwerken heb gehad op geestelijk maar misschien op lichamelijk gebied. Tenminste ik heb dit een week geleden ook gehad , het voelt zeer ,slecht rot, je bent snel geirriteerd en lichamelijk voelt niet alles wat je zou wensen. Mijn oplossing was na te gaan wanneer je je voor het laatst zeer prettig(dus niet prettig) voelde en probeer precies de dingen te doen die je toen ook deed,...nou bij mij werkt het alsof je een nieuwe start met iets maakt. Dit is zeer kort maar ik wil er best persoonlijk met je over willen praten :eonic_flyaway@hotmail.com
Oud 29-12-2002, 13:29
Verwijderd
Citaat:
ZuivereZien schreef:
zeer prettig(dus niet prettig)
Ik neem aan dat je tussen haakjes niet rot bedoeld?
Met citaat reageren
Oud 29-12-2002, 14:00
ZuivereZien
ZuivereZien is offline
ik bedoel inderdaad dat je je zeer prettig voelt en zeker geen slecht gevoel
Reageren

Regels voor berichten